Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT500 sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Valitettavasti en pystykään osallistumaan sarjaan ajan puutteen takia. Pahoittelut mahdollisesta vaivasta :)
Ei ollut mitään vaivaa...sarja jatkuu ainakin 2. kauden verran,voit tulla myöhemmin mukaan,jos aikataulu sattuu antaa myöden...:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

13.10 High Speed Ring* Toyota YellowHat YMS Supra (SUPER GT) ‘05*... PP 598

Paalu: RikuRs 59.243

1. RikuRs
2. Lap_pe 3s
3. ezkander 9s
4. hiphei_finland 15s
5. Jonsered83 18s
6. qpedroq 29s
7. anz3imo76 43s
8. fffeijjo 43s
9. Jlansi 56s
10. foobr 1min1s
11. VK-80 1min54s
12. mirkkuliisa ---
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Sarjataulukko päivitetty.

Seuraava kisa: ma 17.10 Tokio R246/reverse* Toyota YellowHat YMS Supra (SUPER GT) ‘05*... PP 598

Kierrokset: 20
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Kiitokset tästä sarjasta, loput kisat missaan duunireissujen takia. Seuraavan kerran pelin parissa sitten toivottavasti Spata kiertäen...joku yksittäinen semi-endurance tyyppinen kisa SuperGT-autoilla vois siellä olla kova sana. Eli kaikki sitten ostaa vähintään sen ratapaketin...eiks joo?

Eilisestä kisasta vielä, jännä miten mulla noi gumit kestää, en mä sitä mitenkään tietoisesti yritä. Toisaalta ehkä en sit saa niistä aika-ajoissa sitä viimeistä puristusta irti kun lähes poikkeuksestta tuntuu kisa menevän paremmin kuin aika-ajo antaisi odottaa.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Kiitokset tästä sarjasta, loput kisat missaan duunireissujen takia. Seuraavan kerran pelin parissa sitten toivottavasti Spata kiertäen...joku yksittäinen semi-endurance tyyppinen kisa SuperGT-autoilla vois siellä olla kova sana. Eli kaikki sitten ostaa vähintään sen ratapaketin...eiks joo?

Eilisestä kisasta vielä, jännä miten mulla noi gumit kestää, en mä sitä mitenkään tietoisesti yritä. Toisaalta ehkä en sit saa niistä aika-ajoissa sitä viimeistä puristusta irti kun lähes poikkeuksestta tuntuu kisa menevän paremmin kuin aika-ajo antaisi odottaa.

Yllättävän hyvin mullakin kesti renkaat eilen kisan loppuun asti,vaikka niitä tulikin pahasti ”poltettua” pari kertaa pyörähtämisen/kolaroinnin seurauksena.Varmasti säädötkin vaikuttavat paljon renkaan kulumiseen ajotyylin lisäksi...Toivottavasti ehdit taas 2. kaudelle mukaan..:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Morjestaa! Mahtaisiko olla vielä tilaa sarjassa jos olis loput kisat tullu mukaan ajelemaan? :) - NaiGhou_94
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Joo tuo Spa kisa vois olla kyllä hauska. Enemmän vaan kierroksia niin sais miettiä taktiikkaa vähän enemmän:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Joo tuo Spa kisa vois olla kyllä hauska. Enemmän vaan kierroksia niin sais miettiä taktiikkaa vähän enemmän:D
2. kaudelle pidemmät kisat???Oisko 140 km (n. 45 min.) hyvä???Spa-rata on ilman muuta testattava kisailun merkeissä...:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Joo mutta nythän on jo kisat että osa käy varikolla ja osa ei, eli jos taktikointia haluaa kierroksilla lisätä ni kierroksia joutuu laittaa aika reilusti lisää. Minä ehdottaisin vähän lisää kierroksia ja sää olosuhteiden muuttumista isommaksi.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Jaa a tuo kelin vaihtelu on niin ja näin mitä tuli koettua sitä silloin kun oli se konsolifin turnaus. Eikai siinä muuten mitään ois mutta siinä häviää se viimeinenkin vauhti. Kisan alussa on kuivankelin tai välikelin renkaat alla ja rata ihan tulvii niin onko kaikki niinkuin pitää? ei todellakaan. Toishan se vaihtelua. Tietenkin jos sitä sadetta sais säädettyä sillein että se sataisi vain max 5 kierrosta jossakin vaiheessa kilpailua niin se ei menis ihan köröttelyksi vaan sais ajaa kuivalla, sateessa ja kuivuvalla radalla silloin siinä ois jotain järkeä eikä koko kisaa kaatosateessa niin kuin monzassa;)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Sadekelin suhteen oon samaa mieltä,eikä ainakaan vielä 2. kaudelle oteta sitä mukaan...koitetaan saada vaihtelua vähemmän ajetuista radoista (mm. reverse radat).Mahdolliselle 3. kaudelle vois ehkä hakea vaihtelua noilla säämuutoksilla...
fffeijjo on oikeassa kisan pituuden suhteen (eri taktiikoita on tosiaan ollut nyt käytössä)...2. kaudelle vois lisätä kuitenkin hieman kilometrejä (n.120 km)...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

17.10 Tokio R246/reverse* Toyota YellowHat YMS Supra (SUPER GT) ‘05*

Paalu:RikuRs 1:33.980

1. RikuRs
2. JLansi 12s
3. qpedroq 15s
4. anz3lmo76 38s
5. NaiGhou_94 1min3s
6. hiphei_finland 1min8s
7. ezkander 1min10s
8. foobr 1min10s
9. fffeijjo 1min38s
10.VK-80 ---
11.mirkkuliisa (Disconnect) :mad:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Sarjataulukko päivitetty.

Seuraava kisa: ma 24.10 Circuit De La Sarthe 2009 * honda EPSON NSX (SUPER GT) ‘08*... PP 595

Kierrokset: 8
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Sarjataulukko päivitetty.

Seuraava kisa: ma 24.10 Circuit De La Sarthe 2009 * honda EPSON NSX (SUPER GT) ‘08*... PP 595

Kierrokset: 8

Jahasjahas... Pitäisi lukea vissiin tarkemmin...

Kaksi viime kisaa jäänyt kiireiden takia väliin ja nyt kun olen sitten odottelemassa miksei isäntää näy linjoilla lainkaan, luen tarkemmin etteihän tänään kisaa olekaan. Yritänpä maanantaina uudestaan. Nyt alkaa siis shuffle racet (nehän on varsin hupia nekin). :)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

2. kauden kisakalenteri lisätty aloitusviestiin.Kisoihin tulee pituutta (120km) hieman lisää,muutoin mennään samoilla säännöillä...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Pitäisi toimia ku huoltotauko oli 14:00-18:00. Vaikka ite tuli pelattua silloinkin netissä
 
Ylös Bottom