Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT500 sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

24.10 Circuit De La Sarthe 2009 * honda EPSON NSX (SUPER GT) ‘08*...PP 595

Paalu:RikuRS 3:47.245

1. RikuRs
2. mirkkuliisa 5s
3. NaiGhou_94 31s
4. Ssaasshhaa 39s
5. oopp99 44s
6. qpedroq 46s
7. anz3lmo76 52s
8. VK-80 1min27s
9. fffeijjo 1min30s
10. Jonsered83 1min30s
11. foobr 1min36s
12. ezkander1min50s
13. JLansi ---

Sarjataulukko päivitetty.

Seuraava kisa: to 27.10 Deep Forest Raceway * honda EPSON NSX (SUPER GT) ‘08*... PP 595

Kierrokset: 28

Testattiin tänään Deep Forestia hiphein kanssa ja päätettiin,että harmaan Betoni-alueen käyttö on sallittua (ennen ensimmäistä siltaa),eikä katsota oikomiseksi.Sama käytäntö on ollut joskus aiemminkin ja mennään näin torstainakin,jos ei muilta sarjalaisilta tule tän suhteen vastalauseita...:)

Pitäisi varmaan testailla tuota rataa. mutta mitä siltaa muistaakseni siinä ei ole siltoja vai tarkoitatko tunnelia?:D

27.10 Deep Forest Raceway * honda EPSON NSX (SUPER GT) ‘08*... PP 595

Paalu: mirkkuliisa 1:07.378

1. mirkkuliisa
2. qpedroq 8s
3. hiphei_finland 30s
4. JLansi 36s
5. anz3lmo76 48s
6. foobr 49s
7. RikuRs 1min44s
8. NaiGhou_94 1min51s
9. VK-80 2min2s
10.fffeijjo 2min15s

1.kausi saatiin siis päätökseen...päivitän sarjataulukon lopulliseen muotoonsa huomenna.
Tän päivän kisan jälkeen tuli ehdotuksia,että 2. kauden ”Spa-avaus” siirrettäisiin torstaille ja muutoinkiin siirryttäisiin jatkossa yksi kisa/viikko vauhtiin...torstaita muistaakseni toivottiin kisapäiväksi.
Mulle sopii Spa-aloitus torstaille sekä rauhallisempi kisatahti jatkossa...mitäs mieltä muut ovat?

Sarjataulukko 1. kausi
1.RikuRs 98
2.mirkkuliisa 85
3.qpedroq 76
4.JLansi 59
5.anz3lmo76 56
6.hiphei_finland 55
7.foobr 43
8.ezkander 41
9.fffeijjo 38
10.NaiGhou_94 32
11.VK-80 32
12.oopp99 30
13.Lap_pe 29
14.Jonsered83 26
15.Saasshhaa 12

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulle ihan sama vaikka ois vaan yks kisa viikossa. En tiiä jaksaako ajaa koko kautta mutta Spa on ainakin pakko kokea tai jos ajan koko kauden niin harjottelen vähemmän meinas nimittäin väsyä tuohon Deep Forestiin kun tais tulla säädettyä autoa n.6 tuntia netissä ajaen:eek:

Aloitus-sivu päivitetty 2. kauden osalta
Muutokset 1. kauteen:
-1 kisa/viikko (torstaisin klo 21 - 22)
-kaikissa autoissa PP-rajana 600
-kisojen pituus 120km

Seuraava kisa: to 3.11 Circuit de Spa-Francorchamps * Lexus DENSO DUNLOP SARD SC430 (SUPER GT) ’08 *

Kierrokset: 17

Eiköhän se ollut siinä. Ezkander kiittää, kuittaa ja toivottaa hyvät kisat ensi kaudelle.

Nyt kun 2.0 tarjoaa "ei tuunausta" rajoituksen, olisikos porukalla intoa käyttää sitä? Allekirjoittaneella ei vain oikein tahdo aika riittää noiden säätöjen hakemiseen ennen kisaa... :)

Nyt kun 2.0 tarjoaa "ei tuunausta" rajoituksen, olisikos porukalla intoa käyttää sitä? Allekirjoittaneella ei vain oikein tahdo aika riittää noiden säätöjen hakemiseen ennen kisaa... :)
Tää sopis hyvin!Mulla on kyllä aikaa hakea säätöjä,mutta ei auta,kun ei vaan osaa:(.Epäilen kuitenkin,että säätöjen hakeminen on monelle kisaajalle se tärkein/innostavin juttu jatkaa tässä sarjassa,joten ei kai tässä auta muuta kuin heittää jatkossakin ”hatusta” säädöt noihin pirsseihin.:)

Itse olen myös vahvasti laiskistunut säätämiseen. Näissä sarjoissa se toki se suola monasti on. Nykyään tuleekin ajeltua jonninverran shuffle race-kisoja, tosin aina randomeiden kanssa ja menohan sitten on mitä on... :/

Eipä taida paljon järjestystä muuttaa vaik ajettais "tuunaamattomilla" autoilla.Ne jotka osaa säätää,ne myös osaavat ajaa ilman tuunaamistakin.Tietyn radan/auton testaus on mielestäni kaiken a ja o,olkoon auto säädetty tai ei. Mun ehdotus ois,ku nyt ajetaan kax kisaa samalla autolla.Ni toinen kisa ajettais "tuunaamattomilla" autoilla". "Hatusta" otetut säädöt myös joskus toimivat yllättävän hyvin ja joskus myös vakiosäädoillä pärjää hyvin.;)

Mun ehdotus ois,ku nyt ajetaan kax kisaa samalla autolla.Ni toinen kisa ajettais "tuunaamattomilla" autoilla".
Ei huono ehdotus.Ajetaan ainakin Spa "tuunatuilla" autoilla,mutta katsotaan sen jälkeen kuinka jatketaan...Kannanottoja muiltakin hiphein esittämään ideaan???

Käy vaikka ei oikestaan mulle hirveesti vaikuta kun en aikonutkaan harjoitella paljon ollenkaan nuihin kisoihin:)

Tämänpäivän kisa taitaa meikäläiseltä jäädä väliin kokonaan elisan yhteysongelmien takia ei mikään tahdo pelittää:mad::mad::mad:

Ylös Bottom