Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Aikamoista on kyllä.. Etkö henkka pysty sanomaan nyt, että onko sitä kisaa vai ei ?

Noh, ei pidetä tänään vaan sunnuntaina.

Noh, eikös täällä olisi toista vapaaehtoista hostia, joka voisi kisan järjestää lauantaina normaalisti? Tietenkin silloin sinä et pääsisi mukaan kisaan, mutta ainakin sarja jatkuisi normaaliin tapaan. Itse en kyllä voi hostata tällä netilläni.

Sunnuntainahan on juuri tuo Historic-sarjan kisa, johon minäkin osallistun, joten kilpailun pitäisi loppua ennen ysiä. Mutta se ei välttämättä sovi kaikille.

Olisi tosiaan hyvä että joku muu sitten hostaa jossei Henkka ehdi, näinhän se menee muissakin sarjoissa.

Käy sekin, että joku muu hostaa. Ajelkaa rauhassa sitten :D

EDIT:Lähettäkää minulle tulokset sitten.

Kyllä mä voin hostia, jos kaikki jotka tulee kisaan, niin lisää mut kaveriks plegellä. PSN: Jontsa93. Ja jos me tänään alotellaan 20:45

EDIT: Pistin kaikille kaverikutsua pleikkarilla. Käykäähän hyväksymäs sieltä. Niin ja tuskin me nyt tänään ajetaan jos meitä on 3 tai 4 sielä. Ajetaan sit kun on enemmän porukkaa. Mut katotaan kuinka monta meitä tulee :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä mä voin hostia, jos kaikki jotka tulee kisaan, niin lisää mut kaveriks plegellä. PSN: Jontsa93. Ja jos me tänään alotellaan 20:45

EDIT: Pistin kaikille kaverikutsua pleikkarilla. Käykäähän hyväksymäs sieltä. Niin ja tuskin me nyt tänään ajetaan jos meitä on 3 tai 4 sielä. Ajetaan sit kun on enemmän porukkaa. Mut katotaan kuinka monta meitä tulee :)
Tokihan me ajaa voidaan, mutta virallista kisaa ei välttämättä ajeta jos vähänlaisesti on porukkaa.

Tokihan me ajaa voidaan, mutta virallista kisaa ei välttämättä ajeta jos vähänlaisesti on porukkaa.
No kyllä nyt mun laskujen mukaan meitä tulis tänään kisaan 10 ajajaa. Dieselman käyppäs säkin hyväksymäs se kaverikutsu pleikkarilta niin sit on kaikki hyväksyny ton ja 10 ajajaa kasas :) 20:45 alotellaan aika-ajoilla ja aika-ajon kesto on 30min sit siitä kisaan ja homma on kasas :) Eiköhän me hyvä kisa saada :D

No kyllä nyt mun laskujen mukaan meitä tulis tänään kisaan 10 ajajaa. Dieselman käyppäs säkin hyväksymäs se kaverikutsu pleikkarilta niin sit on kaikki hyväksyny ton ja 10 ajajaa kasas :) 20:45 alotellaan aika-ajoilla ja aika-ajon kesto on 30min sit siitä kisaan ja homma on kasas :) Eiköhän me hyvä kisa saada :D

Hyvä on ajaa, jos 10 tulee, kun 10 parasta saa pisteitä.

Joo semmonen kisa...no iha hyvä oli, mutta hiukan ärsyttää kun jokku vieläkin vähä pökkii perään tai kiilaa mutkassa jolloin menettää sijan jos toisenkin..no sijoitus oli 10 koska eturenkaat kului ihan loppuun jolloin auto ei edes kääntynyt..Joo juha96 osaakko ees ajaa suoraa tietä osumattai seinään? no vissii et.. takasuoralla olin sun imus ja kun olin ohittaas ajat seinään?? siitä sit kiilasit mukki seinää..iha hyvi..

Tulokset Suzuka

1. ezkander 24:54.635
2. qpedroq +13.796
3. Hydrogen-_- +41.323
4. jontsa93 +46.407
5. paukku123 +46.875
6. Riisseli +58.339
7. anz3lmo76 +1:12.471
8. Suomi-Rampa +1:14.992
9. JuhohFin +1:54.394
10. Martti93 +1:57.861
11. juha96 +3lap

Näytä liitetiedosto 6214

Mun mielestä nyt oli hyvä kisa ei ollu semmosta päälle ajoa ku viimeksi. Normaalia pikku kylki hommaa mutta ei mitään semmosta jossa ois sijotukset ainakaan kärsiny.

Omia virheitä tuli sitte ihan liikaa mutta onneksi niitä sattu muillekkin niin pääsi hivuttautuun viimeseltä sijalta pikkasen ylöspäin. 3-4 sijalle ois ollu hyvät mahikset ilman omia kämmejä.

Juha96, voisit vähän varoa ajaessasi.. Siis kun sua ohitetaan kierroksella, sun ei varmaan ole tarkoitus ajaa mun kylkeen? ;)

Kivaa kisailua muuten, joskin ei oikein multa sujunut. En oikein ollut treenannut Suzukaa, joten ajolinja ois ollut tarpeen. Eli auto ei oikein pysynyt lapasessa, kun jarrutuspaikatkin olivat vähän hukkateillä. ;)

Pahoittelut Martti93:lle siitä lopun kolarista. Kun sain sinut kiinni neulansilmän jälkeen pitkässä oikeassa niin yritin liian nopeasti ohi kun luulin vielä ehtiväni ohi ennen lusikka-mutkaa.

Itse jouduin kolhaisun uhriksi ensimmäisessä mutkassa kun olin ulkopuolella ja joku osui kylkeeni juuri ennen mutkaa ja vasemman puolen renkaat meni nurmikolle ja sitten oli perä menosuuntaan. Jäin heti noin 10-15 sekunttia kaikista.

Katsotaan replay ja lisätään tarkemmat tulokset sen jälkeen.

Ei ollut taaskaan oma tallikaveri kisassa mukana, yhteys ongelman vuoksi. Jos nyt niin käy että mikko päättää siirtyä sivuun, kuka olisi varasijalla?

Kisa menit hyvin, pieniä virheitä tuli jolloin pedro sai kiinni, mutta ero pysyi kokoajan samana, oli helppoa ajaa 15sec johdossa, mutta oli ihan hirveän vaikeata ajaa 15sec johdossa kun tiesi ettei tarvitsisi kuin ajaa maaliin. (Siis tä???) :D

2. ruudusta lähdön jälkeen toisena Jontsa93:n perässä ja 1. kierroksen pitkällä suoralla pääsin imusta ohi.Hän puolestaan tuli imuun 1.kierroksen pääsuoralla ja pääsi sisäkurviin rinnalleni,jossa ”ylivaroin” kontaktia ja ajauduin hieman pitkäksi.Siitä puoli kierrosta eteenpäin ja jäin ihailemaan taustapeilistä takaa tulijoita ja perinteinen ”oho jarrutuspaikka meni jo” havahtuminen ja taas pitkäksi...Siitä sitten 5. sijalta kapuamaan ylöspäin ja kisan puolivälin paikkeilla saavutin 2. sijalla olevan Jontsa93:n.Hänen kanssaan taas hyvää taistelua tovin,kunnes pääsin jahtaamaan kisaa johtavaa ezkander:ia,joka oli tuolloin jo 15s karkumatkalla enkä pystynyt eroa häneen kaventamaan ja se pysyi samana kutakuinkin kisan loppuun asti... Hyvä kisa mieliradallani,mutta pari turhaa hiekalla käyntiä jäi taas hieman harmittamaan...

Ei ollut taaskaan oma tallikaveri kisassa mukana, yhteys ongelman vuoksi. Jos nyt niin käy että mikko päättää siirtyä sivuun, kuka olisi varasijalla?

Kisa menit hyvin, pieniä virheitä tuli jolloin pedro sai kiinni, mutta ero pysyi kokoajan samana, oli helppoa ajaa 15sec johdossa, mutta oli ihan hirveän vaikeata ajaa 15sec johdossa kun tiesi ettei tarvitsisi kuin ajaa maaliin. (Siis tä???) :D

Mikähän siinä on, että Mikko ei pääse peliin? Jos niin käy, että Mikko vetäytyy niin pitää etsiä uusi tallikaveri sinulle.

Ylös Bottom