Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aikamoista on kyllä.. Etkö henkka pysty sanomaan nyt, että onko sitä kisaa vai ei ?
Noh, ei pidetä tänään vaan sunnuntaina.
Tokihan me ajaa voidaan, mutta virallista kisaa ei välttämättä ajeta jos vähänlaisesti on porukkaa.Kyllä mä voin hostia, jos kaikki jotka tulee kisaan, niin lisää mut kaveriks plegellä. PSN: Jontsa93. Ja jos me tänään alotellaan 20:45
EDIT: Pistin kaikille kaverikutsua pleikkarilla. Käykäähän hyväksymäs sieltä. Niin ja tuskin me nyt tänään ajetaan jos meitä on 3 tai 4 sielä. Ajetaan sit kun on enemmän porukkaa. Mut katotaan kuinka monta meitä tulee![]()
No kyllä nyt mun laskujen mukaan meitä tulis tänään kisaan 10 ajajaa. Dieselman käyppäs säkin hyväksymäs se kaverikutsu pleikkarilta niin sit on kaikki hyväksyny ton ja 10 ajajaa kasasTokihan me ajaa voidaan, mutta virallista kisaa ei välttämättä ajeta jos vähänlaisesti on porukkaa.
No kyllä nyt mun laskujen mukaan meitä tulis tänään kisaan 10 ajajaa. Dieselman käyppäs säkin hyväksymäs se kaverikutsu pleikkarilta niin sit on kaikki hyväksyny ton ja 10 ajajaa kasas20:45 alotellaan aika-ajoilla ja aika-ajon kesto on 30min sit siitä kisaan ja homma on kasas
Eiköhän me hyvä kisa saada
![]()
Ei ollut taaskaan oma tallikaveri kisassa mukana, yhteys ongelman vuoksi. Jos nyt niin käy että mikko päättää siirtyä sivuun, kuka olisi varasijalla?
Kisa menit hyvin, pieniä virheitä tuli jolloin pedro sai kiinni, mutta ero pysyi kokoajan samana, oli helppoa ajaa 15sec johdossa, mutta oli ihan hirveän vaikeata ajaa 15sec johdossa kun tiesi ettei tarvitsisi kuin ajaa maaliin. (Siis tä???)![]()