Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta 3 xboxille...

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Aika outoo toi "lisälevy" -läppä. Jos peli on jatko-osa jollekin toiselle, on siinä varmasti ainakin joitain ominaisuuksia jotka ovat samanlaisia/saman kaltaisia edeltäjäänsä nähden. Haluaisin nyt kuulla näiltä "lisälevy"-ihmisiltä esimerkin jostain pelisarjasta, joka poikkeaa tästä säännöstä.

GTA3 oli sen verran vallankumouksellinen peli että tuskinpa vastaavaa uudistusta sarjaan tämän sukupolven vehkeillä tullaan saamaan. Nuo NvO:n roolipeli-lisäykset saattais olla toimivia, mutta ei niilläkään mitään "vallankumouksellista" saataisi aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio


Voit käydä nuo ominaisuuslistat lukemassa mistä tahansa pelin arvostelusta.

[/B]

Hmm..mä en mitenkään muuten tähän juttuun tuu messii, mut mua vaan jotenkin ihmetyttää et miks jengi sanoo aina et 'arvosteluissaki luki', eikä vaikka mielummin kertoisi henkilökohtaista mielipidettään tai vaikkapa antaisi elävän esimerkin uudistuksista tai ihan miten vaan. Ja tämä niinkuin yleisesti, ei sulle rikkaharja.

Tai voisinhan mä sanoa sen, että GTA: vice city on enemmän kuin lisälevy (siis itsenäinen peli), mutta ei kuitenkaan ole lähellekään yhtä suuri askele Auto varas sarjalle kuin GTA3 oli. Vice city on perus päivitys peli, eli siis uusia aseita, autoja, prätkiä, mutta onko se jotenkin mullistavaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Hmm..mä en mitenkään muuten tähän juttuun tuu messii, mut mua vaan jotenkin ihmetyttää et miks jengi sanoo aina et 'arvosteluissaki luki', eikä vaikka mielummin kertoisi henkilökohtaista mielipidettään tai vaikkapa antaisi elävän esimerkin uudistuksista tai ihan miten vaan. Ja tämä niinkuin yleisesti, ei sulle rikkaharja.

Tai voisinhan mä sanoa sen, että GTA: vice city on enemmän kuin lisälevy (siis itsenäinen peli), mutta ei kuitenkaan ole lähellekään yhtä suuri askele Auto varas sarjalle kuin GTA3 oli. Vice city on perus päivitys peli, eli siis uusia aseita, autoja, prätkiä, mutta onko se jotenkin mullistavaa?

On se siinä mielessä mullistavaa, että se on loistava peli.

EDIT: Ylipäätään en tajua mitä tästä jauhetaan täällä XBox-puolella. Eikö koneelle ole omia pelejä jotka puhuttaa??

Mielestäni keskusteluketjun voisi täällä päättää. GTA3 ei tule XBoxille, siinä on ketjun alkuperäiselle kysymykselle vastaus. PISTE.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
GTA3 ei tule XBoxille, siinä on ketjun alkuperäiselle kysymykselle vastaus. PISTE.

Alan olla samaa mieltä, eiköhän tästä ole jauhettu ihan tarpeeksi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom