Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV - Kummalle konsolille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Danekky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Hienoja noista graffoista ei saa kuin ehkä silmät kiinni, mutta ajavat ne asiansa.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Sen verran mitä IV-aiheisia keskusteluja oon pitkin nettiä seurannu ni melkosella varmuudella voin todeta pleikkariversion olevan ainakin paljon oikukkaampi. Bugeja, kummallisia jäätymisiä, multiplayeri ei toimi... IMO aika kova hinta siitä että saitte joidenkin mukaan hieman paremmat grafiikat. Tosin ennenkun kukaan ehtii avautua ja syyttää mua faniudesta niin on boxillakin edellämainittuja ongelmia, ei siinä mitään. Pleikalla vaan vissiin enemmän.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Hienoja noista graffoista ei saa kuin ehkä silmät kiinni, mutta ajavat ne asiansa.

Varmasti saa. Ihan mielipide homma taas tämäkin. Ei sen välttämättä pidä olla ultrarealististaphotorealististareallifekuvaa. Ei tässä ole mitäin sellaista haettukaan ja kyllä ainakin itse pidän IV:n grafiikkaa hienona. Etenkin yöllä Manhattanin keskusta on todella upea niin maasta, kuin etenkin ilmasta katsottuna.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Tähän on selkeä yksinkertainen ratkaisu, jonka monet ovat jo todenneet eli hankkii sille koneelle jolta pelikaverit löytyy!!!

PS. Ei saatana mitä grafiikka nussimista koko ketju:rolleyes:
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

PS3:lla kannattaa tosiaan kokeila sitä flicker filterin kääntämistä pois päältä jos sumuisuus häiritsee. Ainakin putkitelsulla ei saanut mitään selvää mistään, jos hiukan liiotellaan.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

PS3:lla kannattaa tosiaan kokeila sitä flicker filterin kääntämistä pois päältä jos sumuisuus häiritsee. Ainakin putkitelsulla ei saanut mitään selvää mistään, jos hiukan liiotellaan.

Jep, toi ominaisuus löytynee vainjos ei käytä HD-tason ulostuloa.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

No molemmille tietysti jos vaan on mahdollisuus :D Mulla tosin on tuo PS3 -versio vain keräilytarkoituksessa ostettu (muoveissa siis).
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Sen verran, mitä itse olen videoita katsellut ja versioita pelaillut, niin PS3 versiossa on lämpimämpi värimaailma ja se on pehmeämmän näköinen. Jälkimmäisen voisi tietenkin kääntää myös niin päin, että boxi versio näyttää terävämmältä. Omasta mielestä toi PS3 version näyttää kuitenkin asteen verran luonnollisemmalta. Ruudunpäivitys ei kummallakaan versiolla ollut parasta mahdollista, valitettavasti. :(

Erot jokatapauksessa melko pieniä ja niitä ainakin osaksi voi korjailla muuttamalla telkun asetuksia. Molemmat versiot olivat kuitenkin testaamisen arvoiset. ;)
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Hiemanko olisi hieno peli, jos pyörisi yhtä sulavasti aina kuin parissa tehtävässäkin.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Ostin PS3:lle. Grafiikkaerot nyt ovat mitättömiä, suurimmat vaikutukset ostopäätökseen olivat huomattavasti hiljaisempi, vakaampi ja luotettavampi pelialusta ja ilmainen nettipeli. Kuulemani mukaan myös tiedon asentaminen kovalevylle vähentää latauksia PS3:lla, SIXAXIS-ohjaus on kiva bonus ja ilmeisesti grafiikkakin sitten on jossain määrin marginaalisesti parempaa.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Pääsin eilen ihmettelemään PS3-versiota pelistä, ja täytyy sanoa että onnekseni minulla on Xbox -versio.

Pleikalla selkeästi heikompi framerate, ja skaalausblurrauksen alta pilkistelee ilkeää sahalaitaa.



Peli olisi visuaalisesti (riittävän) hyvä jos yhdistäisi pleikkaversion "ditherittömät" varjot boksiversion tarkempaan resoon ja framerateen.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Mikäli XO löytyisi niin varmaankin sen version puoleen kääntyisin. Tällä hetkellä pelailen onnellisena PS3-versiota. Olen molempia versioita nähnyt ja koska käytössä oli "huipputason" SD-montut niin eroja ei juuri meikäläisen puusilmillä huomaa. Ilmeisesti (?) paremmin toimiva nettipeli ja luvattu lisäsisältö kuitenkin kallistaa vaakaa XO-version hyväksi minun kirjoissani.

Framerate toki nytkähtelee toisinaan, versiosta riippumatta, mutta oliko se nyt aikaisempien GTA-pelien tuntien mitään uutta. Paremmin tuo pelittää kuin PS2:n San Andreas. PS3-nettipelissä ei minulla ole ollut mitään ongelmia, ellei sellaisiksi lasketa sitä, että mua ammutaan jatkuvasti.

Eli kaiken kaikkiaan se on loistotekele oli alusta kumpi tahansa. Kannattaa valita peliseuran ja ohjainpreferenssien mukaan. Mikäli näillä ei ole suurta merkitystä niin luvatut laajennusosat tarjonnevat entistä suurempaa ja parempaa GTA4-kokemusta boxi-version omistaville. Pelkästään teknistä puolta tuijottaessa saattaa itse pelin pelaaminen unohtua kokonaan... Tälleen muistutuksena.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Ja minä sanon, että se on parempi PS3-puolella! Kaikki multiplatterit on parempia PS3-puolella, koska ne toimii, eikä räjäytä laitteistoa! Piste! :D

Edit: Huomatkaa viimeinen hymiö!
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

EGM:n uusin numero suositteli X0-versiota, ladattavan lisämatskun takia.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Onko tästä oikeasti väännettävä kättä? Peli on loistava molemmilla konsoleilla, eikä eroja juurikaan ole, mitä nyt PS3:lla pyörii sulavammin ja lataukset lyhyempiä, mutta melkolailla yhtä hyvä kuitenkin molemmilla. Ostaa sen sille konsolille, mikä kotoa löytyy ja sillä sipuli.
 
Ylös Bottom