Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV - Kummalle konsolille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Danekky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Tätäkin ketjua kun seuraa, niin tuntuu, että boksin GTA sen kuin paranee vanhetessaan, niin kuin hyvät viinit, kun taasen Pleikkarin versio muuttuu pikkuhiljaa juoma kelvottomaksi etikaksi...
Harmi, että peliä ei saa Wiille, sillä sehän olisi tietysti se paras versio. :p
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Maksullinen nettipeli vs. ilmainen nettipeli. Mieluummin siis maksat...

Parhaat pelikaverit pelaa Liven puolella. Niin yksinkertaista.

Pakko kyllä heittää bensaa piruilessani liekkeihin ja mainita, että kertaakaan kokeilessani ei PS-puolen moninpeli toiminut kunnolla. Muutaman päivän oli serverit alhaalla ja sitten pääsi lagisiin puolityhjiin matseihin äänibugien kanssa. Laadusta maksaa mielellään.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Maksullinen nettipeli vs. ilmainen nettipeli. Mieluummin siis maksat...

Juu, täälä ainakin mielummin maksetaan, viimekuussa meni 1200 vuokraan + laskuihin ja 600 auton remonttiin ja kesärenkaisiin... sitten tilasin 10 eurolla CDON:ista 3kk live aikaa... Ymmärräthän että tuo maksullinen nettipeli ei merkitse paskaakaan näiden muiden menojen rinnalla. Se on kumma juttu että aina vedetään tuo "maksullinen nettipeli" mukaan, kelle tuo muka voi olla ongelma, kun ajattelee viihdearvoa mitä tuolla 40 eurolla vuodessa saa? baarissa tuo raha riittää ehkä 2 tuntia. On tietysti hyvä että PSN on ilmanen, mutta käsittääkseni Live marketplace sisältää paljon enemmän ladattavaa kuin PSN, korjatkaa jos olen väärässä, ja eikös noissa pelien sisäisissä chateissä sun muissa ole myös eroja?

Playstationin nettipeleistä ei kokemusta ole mutta ainakin Live on tarjonnut vastinetta sille rahalle mitä siintä on nyt parin vuoden aikana maksettu. Huvittavaa lukea näistä fanipoikien "järkyttävistä lageista" sun muista ylitsepääsemättömistä ongelmista Livessä.
Jokainen pelaa millä haluaa, ja erot ovat muutenkin niin pieniä että koko sotimisessa ja pelien vertailussa ei juurikaan ole mitään järkeä... Tulipahan avauduttua :p
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

baarissa tuo raha riittää ehkä 2 tuntia.
OT: Oot joko tosi hidas kaatamaan, tai sitten et asu Helsingissä! :D

EDIT: Niin muuten, mulla on vanhan boksin jäljiltä Brittiläinen Live-tili, vuosimaksu dramaattiset £39.99 (~50.83).

Ei se pahemmin taloutta horjuta. :D
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Juu, täälä ainakin mielummin maksetaan, viimekuussa meni 1200 vuokraan + laskuihin ja 600 auton remonttiin ja kesärenkaisiin... sitten tilasin 10 eurolla CDON:ista 3kk live aikaa... Ymmärräthän että tuo maksullinen nettipeli ei merkitse paskaakaan näiden muiden menojen rinnalla. Se on kumma juttu että aina vedetään tuo "maksullinen nettipeli" mukaan, kelle tuo muka voi olla ongelma, kun ajattelee viihdearvoa mitä tuolla 40 eurolla vuodessa saa? baarissa tuo raha riittää ehkä 2 tuntia. On tietysti hyvä että PSN on ilmanen, mutta käsittääkseni Live marketplace sisältää paljon enemmän ladattavaa kuin PSN, korjatkaa jos olen väärässä, ja eikös noissa pelien sisäisissä chateissä sun muissa ole myös eroja?

Playstationin nettipeleistä ei kokemusta ole mutta ainakin Live on tarjonnut vastinetta sille rahalle mitä siintä on nyt parin vuoden aikana maksettu. Huvittavaa lukea näistä fanipoikien "järkyttävistä lageista" sun muista ylitsepääsemättömistä ongelmista Livessä.
Jokainen pelaa millä haluaa, ja erot ovat muutenkin niin pieniä että koko sotimisessa ja pelien vertailussa ei juurikaan ole mitään järkeä... Tulipahan avauduttua :p

Kaikki on suhteellista. Asian voi kääntää myös näin: Se on kumma juttu, että aina vedetään tuo "Mulla menee muihin menoihin niin ja niin paljon" mukaan, tuo on ongelma joillekin, kun ajattelee Liven arvoa.

Live ei oikeasti ole joillekin sen arvoinen, että siitä maksaisi.
Itse en kannata maksullisia verkkopelejä ollenkaan. Ainoastaan PC-puolella ymmärrän pelit, jotka saa ladata ilmaiseksi, mutta verkkopelaamisesta pyydetään sitten hivenen (näitäkään en harrasta). PC-puolen verkkopeljä saa toki ilmaiseksikin. Esim. Tremulous tai Wolfenstein ET.

Myönnän, että Livessä on asioita, jotka on tehty paremmin, kuin kilpailijoiden palvelut. Se ei silti ole niin yber, että näkisin maksavani siitä kk-maksua.
Mutta nyt loppuu tämä sivuraide omalta osaltani. Tapelkaa siitä GTA:sta.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

OT: Oot joko tosi hidas kaatamaan, tai sitten et asu Helsingissä! :D

En asu Helsingissä, mutta olet oikeassa... vedin tuon aika alakanttiin. Enkä huomioinut hintojen nousua koska tästä alkaa olla jo aikaa kun kapakoissa on tullut notkuttua.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Kaikki on suhteellista. Asian voi kääntää myös näin: Se on kumma juttu, että aina vedetään tuo "Mulla menee muihin menoihin niin ja niin paljon" mukaan, tuo on ongelma joillekin, kun ajattelee Liven arvoa.

Live ei oikeasti ole joillekin sen arvoinen, että siitä maksaisi.

Niin no minun kirjoissa menee samaan kategoriaan "Kannattaa siitä pleikasta maksaa, kun siinä on BR".

BR ei oikeasti ole joillekin sen arvoinen, että siitä maksaisi - Etenkin kun laitteen muut ominaisuudet jättävät kylmäksi.

Eli kukin maksaa siitä josta kokee saavansa iloa.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Harmi, että peliä ei saa Wiille, sillä sehän olisi tietysti se paras versio. :p

Varo vaan mitä toivot!

(Onhan se oikeasti harmi, Bullyn tappelu toimi niin loistavasti....)

Ihmeen vähän täällä annetaan arvoa boxin lisäsisällölle. Mun mielestä lisäsisällön tuleminen vain boksille ratkaisee tämänkin ketjun ongelman...
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Ihmeen vähän täällä annetaan arvoa boxin lisäsisällölle. Mun mielestä lisäsisällön tuleminen vain boksille ratkaisee tämänkin ketjun ongelman...

Jos siitä tiedettäisi enemmän niin kyllähän täältä tykitettäisiin täyslaidallinen. :D
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Kaikki on suhteellista. Asian voi kääntää myös näin: Se on kumma juttu, että aina vedetään tuo "Mulla menee muihin menoihin niin ja niin paljon" mukaan, tuo on ongelma joillekin, kun ajattelee Liven arvoa.

Live ei oikeasti ole joillekin sen arvoinen, että siitä maksaisi.
Itse en kannata maksullisia verkkopelejä ollenkaan. Ainoastaan PC-puolella ymmärrän pelit, jotka saa ladata ilmaiseksi, mutta verkkopelaamisesta pyydetään sitten hivenen (näitäkään en harrasta). PC-puolen verkkopeljä saa toki ilmaiseksikin. Esim. Tremulous tai Wolfenstein ET.

Myönnän, että Livessä on asioita, jotka on tehty paremmin, kuin kilpailijoiden palvelut. Se ei silti ole niin yber, että näkisin maksavani siitä kk-maksua.
Mutta nyt loppuu tämä sivuraide omalta osaltani. Tapelkaa siitä GTA:sta.

Henkilökohtaisesti taas maksan Livestä mielelläni, ja pian alan maksamaan Liven lisäksi Age of Conan kuukausimaksua vaikka maksan 60 euroa ensin pelistä... Ylen kanavatkaan eivät mielestäni ole kovin yber, mutta silti maksan niistäkin. Oblivionin hevoshaarniskakin omistetaan, mutta se kyllä jo vähän arvelutti. Mutta kuten sanoit, kaikki on suhteellista, ja eiköhän jokainen meistä maksa siintä minkä itse katsoo maksamisen arvoiseksi. En sano että oma tyylini on se oikea, mutta on myönnettävä että paljon turhemmastakin on tullut maksettua, itse en esim. yhdestäkään leffasta maksaisi 30 euroa vaikka siinä olisi miten hyvä ja terävä kuva :(
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Juu, täälä ainakin mielummin maksetaan, viimekuussa meni 1200 vuokraan + laskuihin ja 600 auton remonttiin ja kesärenkaisiin... sitten tilasin 10 eurolla CDON:ista 3kk live aikaa... Ymmärräthän että tuo maksullinen nettipeli ei merkitse paskaakaan näiden muiden menojen rinnalla. Se on kumma juttu että aina vedetään tuo "maksullinen nettipeli" mukaan, kelle tuo muka voi olla ongelma, kun ajattelee viihdearvoa mitä tuolla 40 eurolla vuodessa saa? baarissa tuo raha riittää ehkä 2 tuntia. On tietysti hyvä että PSN on ilmanen, mutta käsittääkseni Live marketplace sisältää paljon enemmän ladattavaa kuin PSN, korjatkaa jos olen väärässä, ja eikös noissa pelien sisäisissä chateissä sun muissa ole myös eroja?

Playstationin nettipeleistä ei kokemusta ole mutta ainakin Live on tarjonnut vastinetta sille rahalle mitä siintä on nyt parin vuoden aikana maksettu. Huvittavaa lukea näistä fanipoikien "järkyttävistä lageista" sun muista ylitsepääsemättömistä ongelmista Livessä.
Jokainen pelaa millä haluaa, ja erot ovat muutenkin niin pieniä että koko sotimisessa ja pelien vertailussa ei juurikaan ole mitään järkeä... Tulipahan avauduttua :p

OT: Maksatko tosiaan 1200 vuokraan? Toivon, että kyseessä on asuntolaina, muuten tuossa ei ole mitään järkeä.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Minä maksoin vuokraa rapiat päälle 1000 ennen kuin ostin kyseisen kämpän omaksi.

Ei ole mitenkään tavatonta.

Joo, ja meillä on 4h+k ja alkaa käydä jo pieneksi... Vuokra ei edes paha ole, ja tuo mainitsemani 1200e on ihan perus raha mikä menee laskuihin + siihen tämmöisen 5 hengen uusioperheen sapuskat päälle... niin eipä tässä konkurssissa joku Live aika paljoa paina. On tuola lastenhuoneessa Wiikin, siinä ainakin on ilmaiset nettipelit... ja ettei ihan offtopiciksi mene niin sanotaan nyt vielä että ehkä kuitenkin on järkevintä ostaa se GTA4 sille konsolille jonka omistaa tai on hommaamassa.. muu olisi aika typerää :confused:
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Minä maksoin vuokraa rapiat päälle 1000 ennen kuin ostin kyseisen kämpän omaksi.

Ei ole mitenkään tavatonta.

Njoo en huomannut tuota + laskuihin. Mutta noin isoa vuokraa +1000 ei ole kovin järkevää monta vuotta maksella vaan ennemmin sitten ostaa asunnon ja maksaa lainaa pois.

Ja ei toi Live tosiaan ketään konkurssiin vie. Tää ketju huopaa kyllä niin paikallaan(odotetusti), että aika turha alkaa olee. Kaikki asiat on jo esitetty parilla ekalla sivulla ja niitä esitetään uudestaan ja uudestaan.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Eurogamerin mukaan boxin versiossa vsync pois päältä = parempi framerate. Tearingia ei silti havaittavissa.

Ehkä PS3-versioon oli pakko laittaa vsync päälle.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Eniten tässä ihmetyttää että kun PS3 versiota ensin kehutaan paremmaksi, se onkin sitten valetta heti kun joku arvostelu kehuu boxiversitoa paremmaksi, ja boxiversio on absoluuttisesti parempi ja piste.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Eniten tässä ihmetyttää että kun PS3 versiota ensin kehutaan paremmaksi, se onkin sitten valetta heti kun joku arvostelu kehuu boxiversitoa paremmaksi, ja boxiversio on absoluuttisesti parempi ja piste.

Niin se on eurogamerin data (fps ja resoluutio) vastaan ign:n mielikuva.

Toki jokainen saa perustaa mielipiteensä itselleen mukavimmaksi kokemaansa tietolähteeseen.
 
Ylös Bottom