Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV - Kummalle konsolille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Danekky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Onneksi olen sellainen puusilmä että en noita pop-in:jä juurikaan näe:), vaikka pariin kertaan tuonkin videon katselin.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Onneksi olen sellainen puusilmä että en noita pop-in:jä juurikaan näe:), vaikka pariin kertaan tuonkin videon katselin.

Ajaa autolla ja suurinpiirtein 10 sekunnin välein paremmat tekstuurit pomppaa silmille. Hankalampi erottaa tietysti kun tuo kuvanlaatu ei ole hyvä, ja ruutukin pieni.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Juu, se on PS3:n vahvuus kuulemma tuossa kuvan terävyydessä ja varjoissa, myös nuita poppareita ei niin näy PS3:n puolella, mitä nyt nuita arvosteluita lueskellu. 360:llä peli on taas värikylläisempi, uskoisin että kumpaankaan versioon ei voi pettyä. Eli jos konsolia aikoo hankkia kannattaa seurailla mitä muita pelejämahdollisesti alustoille on tulossa ja tehdä hankinta päätös omien pelimieltymysten perusteella. Parempaa neuvvoa en osaa antaa. ;)

Juuja tosiaan. Minä paraskin neuvvomaan, Itse ostin Boxin GTA:n lisäsisällön takia, ja kun Wiissä ei ole DVD-tukea. =)
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Itse ainakin ostan Xbox 360:lle, vaikka PS3:nkin 2 kuukauden sisällä saan. Tulee enemmän lisäsisältöä, olen tottunut 360 -ohjaukseen ja grafiikkakin on samaa ja pelit muuten identtisiä.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Ajaa autolla ja suurinpiirtein 10 sekunnin välein paremmat tekstuurit pomppaa silmille. Hankalampi erottaa tietysti kun tuo kuvanlaatu ei ole hyvä, ja ruutukin pieni.

Huomashan noita kun oikein yritti, mutta eipä tuo meikäläisen pelinautintoa pilaa. Mass Effectissä latailtiin tekstuureita välillä minuutti kaupalla, mutta eipä se pelaamista haitannut kun peli oli muuten niin loistava
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

no xlootassa on selvästi parempi ohjain mutta mitä etua saan PS3:lla..(huom. mm. äänekkyyttä on turha mainita kun tuo XO kestää tuolla suljetussa tv-saossa lasiovien takana)
Suoraan kysymykseen vastaten; GTA IV:n liittyen et yhtään mitään mitään. Pelin ominaisuuksista eri alustoilla voidaan nussia pilkkua (kuten täällä on jo ansiokkaasti tehtykin) mutta edelleen peli on GTA IV. Jos pitää oikein yleisesti kysyä ja ihmetellä kumpikohan on parempi ja vastaukset on tätä luokkaa niin väitän että ihan sama kummalle sen ostat, ei tule paskaa käteen. Selvästi X360:n voitoksi homman kääntää ladattavat lisäosat ja se fakta, että pidät X:n ohjaimesta enemmän.

Samat tekosyyt minullakin, X360:lle peli tulee ostettua.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

XO:lle tulossa postissa. Ja yhdyn monen muunkin mielipiteeseen et boxin ohjain on huomattavasti laadukkaampi ja myös aikuiseen kouraan sopii paremmin. Liipaisin namiskat ihan toista maata PS3:sen vastaavat. Niitäkin hipelöineenä tiedän mistä puhun.

Ja ennenkö joku katkera alkaa ulisemaan niin lisään et tämäkin vain oma mielipiteeni asiasta. :D
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Heh...Microsoft maksanut 50-miljoonaa lisäsisällöstä ja PS3-versio myy paremmin(myös konsoleita). Aika ironista.

PS3-versio on teknisesti parempi.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Heh...Microsoft maksanut 50-miljoonaa lisäsisällöstä ja PS3-versio myy paremmin(myös konsoleita). Aika ironista.

Ainakin me saadaan jotain lisäsisältöä. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään kummalle myy enemmän.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Vaikka omistaisin kumpaisenkin konsolin, ostaisin 360-version. Ihan pelkästään ladattavan sisällön vuoksi. Grafiikkaerot ovat kuitenkin pienempiä kuin hiuksenhienoja... :rolleyes:
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Kumpikin konsoli talosta löytyy... ja ps3 versio on tilattu. Lisäsisällöstä minulle ei ole niin väliä, jaksaisi edes aluksi pelata varsinaiset tehtävät :)
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

No jos kerran PS3 -painos on teknisesti edes vähän parempi niin mikä ettei. En mikään hirveä GTA-fanaatikko ole joten lisäsisältö ei ainakaan vielä kauheana kostuta. Jos se paljastuu hyväksi niin voihan tuon pelin aina yrittää vaihdella toiseen versioon. Turhaa tämmöinen pikkueroista sotiminen, kun sama peli joka tapauksessa.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Vaikka omistaisin kumpaisenkin konsolin, ostaisin 360-version. Ihan pelkästään ladattavan sisällön vuoksi. Grafiikkaerot ovat kuitenkin pienempiä kuin hiuksenhienoja... :rolleyes:

näin tein minäkin ja omistan siis molemmat koneet.
kyllä se dlc on tärkeämpi kuten myös omaan makuun paremmin sopiva ohjain.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

En tiedä muista, mutta itsellä sixaxisen käyttö esim. fps-peleissä on täysi mahdottomuus tattien surkean sijoittelun takia. Peukalot osuu kokoajan toisiinsa ja se taas johtuu siitä kun ohjain on niin järkyttävän pieni vähänkään isommille käsille. Ja ne liipasimet... *itkee verta*

GTA:n versioista en kyllä ole päättänyt vielä lopullista. Boxiversio on paremmin varusteltu, mutta tuo Pleken hiljaisuus miellyttäisi myös. Ehkä otan sen version jota on enemmän gigantin hyllyllä (tunnetusti siellä ole mitään GTA:ta). :D

Itellä ei ole kyllä mitään sellaisia ongelmia ollut, että peukalot olisiva toisiaan vasten hakanneet ohjaimella pelatessa. DualShock 3:n tatit kylläkin on vähän Sixaxisesta poikkeavia... Omasta mielesä PS ohjaimien tattien sijoittelu on paras tapa, mutta tämähän mielipidekysymyksiä. Ohjaimen pitelystä sen verran, että itse kannattelen sitä sormien päällä, en kämmenellä, kuten Xbox 360:n ohjaimen kanssa tehdään. Molemmat tavat ovat omasta mielestä ihan toimivia. Viimeiseksi sitten ne liipasimet. Kaikkea muuta ohjaimessa voin puolustaa, mutta liipasimet ei kertakaikkiaan vaan yllä boxin tasolle. Onneksi pelit ovat tajunneet monessa kohtaa käyttää enemmin R1 ja L1 näppäimiä.

Jos kuitenkaan PS3:n ohjaimen kanssa ei pysty elämään, niin onhan niitä kolmansienkin osapuolien ohjaimia, kuten jo mainittu. Esim Chillstream muistuttaa yllättävän paljon Xbox 360:n ohjainta (alla olevassa kuvassa on Chillstreamin boxi version kuva, ps3 versiossa ainakin napit varustettu toisilla logoilla).
http://techgage.com/reviews/logitech/chillstream/logitech_chillstream_07_thumb.jpg
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Kaverit + DLC + Achievementit --> Xbox 360 -versio. Toisaalta myös PS3-versio himottaisi... Ehkäpä sekin tulee jossain vaiheessa hommattua.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Itse ostan pleikalle jos ostan, mutta jos molemmat löytyy taloudesta niin samapahan tuo on vaikka kolikoa heittämällä päättäisi. Jos jompi kumpi ohjain nyt tuntuu jotenkin paremmalta tai kaikilla kavereilla löytyy konsoli b niin tälle tietysti.

Tietysti jos konsoli b tai a tuntuu räksyttävän oudosti ja kesän yli selviäminen huollotta vaikuttaa epätodennäköiseltä kannatta tämä myös ottaa valinnan puntariin.

Lähes identtiseltä nuo näyttää ja lisäsisältöä en ainakaan itse ostasi vaikka plekelle tulisikin.
Saa nähdä nyt ostaako koko peliä sillä Haze on etusialla, mutta jos koppa tarpeeksi houkuttelee ja arvostelut voi peli eksyäkkin hyllyyn syystä tai toisesta
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Plekelle tuo kannataa hommata jo sen takia että on grafiikka, ruudunpäivitys ja latausajat ovat paremmat. PS3n haaleampi väri arvosteluissa voi johtua hyvinkin siitä ettei ole otettu full range RGBtä käyttöön. Siitähän oli jotain juttuakin jokin aika sittebn kun XO&PS3 vertailuissa sitä ei käytetty koska se olisi ollut 'epäreilua'. Väitän ihan pokkana että johan on ihme jos PS3 ei saa omaa ladattavaa lisäsisältöään, vähemmän merkittäviin peleihinkin sitä on tullut. Kun GTA4 nyt varmasti myy kuin riisi, olettaisi etteivät heittäisi tuollaista tilaisuutta tienata paria kymmentä miljoonaa lisää.
 
Vastaus: GTA IV - Kummalle konsolille?

Lähes identtiseltä nuo näyttää ja lisäsisältöä en ainakaan itse ostasi vaikka plekelle tulisikin.
Saa nähdä nyt ostaako koko peliä sillä Haze on etusialla, mutta jos koppa tarpeeksi houkuttelee ja arvostelut voi peli eksyäkkin hyllyyn syystä tai toisesta

Arvosteluista puheenollen PS3 versiolla neljä arvostelua Metacriticissä ja neljä satasta. Boksilla vain neljästä arvostelusta kolme satasta :p
 
Ylös Bottom