Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pleieri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onko kukaan testannu tuota hangman's noosea ja bomb da baseja? Minkälaisia ovat jne. itse en koskaan löydä porukkaa pelaamaan niitä kun olisin testaamassa :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Täällä voitaisiin vaikka alkuun sopia taktiikka puolta ja sitten lähteä laittamaan päihin toisille ryhmille.

Tuossa on oikeasti ideaa, voin melko varmuudella sanoa että yli puolillakaan täällä ei ole mikkejä. Omanikin sanoi sopimuksen irti tuossa aikoja sitten tosin oli siinä vähän oman käden oikeudellakin osansa pelissä.. Mutta tosiaan, jos innostusta riittää vähän "vakavampaan" pelamiseen niin voisi melkeinpä jonkinlaisia aikatauluja värkätä. Esmes tuntia ennen matsia käy taktiikoita täällä hieman läpi, sopii joukkueita ja mitä moodeja pelataan.

Tälläinen järjestelmä kuulostaisi omaan korvaan ihan toimivalta, ettei se pelaaminen olisi aina sitä sekasortoa.. :cool:

Onko kukaan testannu tuota hangman's noosea ja bomb da baseja? Minkälaisia ovat jne. itse en koskaan löydä porukkaa pelaamaan niitä kun olisin testaamassa :)

Itse olen noita jonkin verran pelannut, omien kokemusten perusteella ihan mukavaa co-op pelaamista. Noissa ei paljon ole varitaatioita joten itseä kyseiset moodit alkoivat puuduttamaan melko pian. Rahaa noista saa kyllä todella hyvin, perus summa on se n. 7000 mitä esimerkiksi tuosta bomb da basesta saa matsilta.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Voisitko laittaa vähän lisä infoa ks.pelimuodoista että mikä on niissä homman nimi ja sillai? :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Voisitko laittaa vähän lisä infoa ks.pelimuodoista että mikä on niissä homman nimi ja sillai? :)

Bomb Da Basessa pysäytetään aluksi armoriauto räiskimällä autoa armottomasti, pöllitään se omaan haltuun ja viedään tiettyyn määränpäähän. Tämän jälkeen helikopterilla lennetään eräälle laivalle, tapetaan kaikki vartijat sieltä, käydään asentamassa parit pommit laivan sisälle ja paetaan kellon raksuttaessa pois paikalta. AIka wierdo tehtävä näin niinkuin käsikirjoituksen osalta, mutta rahaa kyllä tulee helposti.

Hangman's NOOSE:a en itse ole vielä kokeillut, mutta kyseessä on ilmeisesti jonkinlainen suojelutehtävä, jossa pitää jotain pomoa suojella poliiseilta. Aluksi pomo pitää hakea ensimmäiseltä tapaamispisteeltä jostain lentokentältä ja viedä tämän jälkeen toiselle tapaamispaikalle, josta tämä sitten pakenee helikopterilla pois.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Voisitko laittaa vähän lisä infoa ks.pelimuodoista että mikä on niissä homman nimi ja sillai? :)

Bomb Da Basessa on ensin ideana kaapata suojeltu panssariajoneuvo joka kuljettaa mukanaan pommeja jotka on sitten vietävä ruhtinaallisesti aseistettuun rahtilaivaan ja posautettava paatti tuhkaksi. Peli alkaa Algonquinista ja jatkuu Hove Beachin satamaan. Pelaajia maksimissaan neljä.

Hangman's noose onkin sitten hankalampi moodi, jossa tarkoitus on kuljettaa Petrovich lentokentältä turvapaikkaa NOOSEn ollessa kokoajan persuuksissa. Tämän moodin hallitseminen vaatii todellista yhteystyötä, myös neljälle pelaajalle.

EDIT: Noh, tupla info on aina parempaa kuin yksi.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

sweet. Kiitoksia vastauksista mutta sekotin mode nimet ja tarkoitin siis Deal breakeria en hangmania! eli millanen se on?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

(cops&crooks all for one modeen liittyvää)
Tuo waypointti on myös aivan ehdoton, auttaa aivan pirusti löytämään hyvän reitin pakopaikalle(tai pomon luo), olen huomannut että juuri kukaan muu ei niitä tiputtele sinne kartalle ja se olisi niin pirun helppoa kun siinä kyydissä on muuten jouten. Meillä voisi olla vaikkapa niin että jos et ole omassa autossa tai jos sinulla on muuten pari sekunttia tuhlattavaa niin laita se waypointti sinne kartalle pakopaikkaan(tai lähimpään kohtaan tietä) auttaa aivan pirusti, ei tule umpikujiin ajeltua sen kanssa ikinä. Ainakin parisataa peliä olen tuota cops&crooksia pelannu ja ehkä 2-3 pelissä joku muukin on älynnyt niitä sinne tiputella.

Tottakai on tietty parempi mitä useammalla pakolaisella on oma auto jotta voi kilkata tieltä ja muuten viedä rosmojen huomiota pomolta , jos autoja ei ole käsillä niin sitten tietysti pakataan jengiä samoihin kieseihin.

Pari kertaa olen tuota one for all:ina pelannu ja se ei ole musta lähellekkään niin kivaa kun siinä ei tiimityöskentely ole lähellekkään niin olennaisessa osassa.


Muut pomon retkikunnassa olevat tietty tekevät kaikkensa pomon eteen ja lopuksi pomon päästyä paattiin/helikopteriin koittavat tähyillä maastosta vihulaisia ja estävät pääsyn pomon lähelle, usein pelaajat jostain syystä yrittävät pakkautua tuohon pakovehkeeseen enkä ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi? Kai luulevat moodin olevan one for all.
Tänään viimeksi yksi tyyppi(olin siis pomon roolissa) alkoi ammuskelemaan minulta renkaita paskaksi kun ilmeisesti olin vienyt hänen mielestään hänen autonsa ja en jäänyt ymmärrettävästi venaamaan(sireenit ulvo ihan vieressä). Ei tarvinne kertoa kuinka peli päättyi tuollaisen unelmatiimityöskentelyn kanssa:D Olen koittanut noita osaavampia pelaajia bongailla ja sitten laittaa frendeiks ja on niitten kanssa tullut jokunen tasokkaampi peli pelattua.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Deal breakeria en hangmania! eli millanen se on?

Ensiksi deal breakerissa pistetään prätkäjengilläisten kokous matalaksi jonka jälkeen prätkäjengi jakaantuu pienenmpiin ryhmiin joita sitten jahtaat ympäri Liberty Cityä. Yksinkertaista :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Cool! Pakko päästä joskus testaamaan. Harmi vaan että kukaan ei sitä silloin pelaa kun ite oisin :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mulla alkaa olemaan kaverilista jo niin täynnä, että sinne mahtuu enää muutamia nimimerkkejä. Pitänee varmaan viikonloppuna ruveta turhimpia nickejä poistelemaan, että sinne mahtuu uusia tilalle. Pitäähän sitä tilaa raivata juuri näiden GTA-pelien vuoksi. ;-)

Kyl menee mun lisäilyt varmaan tonne Perjantaihin tai siitä eteenpäin...

Itellä ei oo mikkiä tällä hetkellä mut on hankitalistassa sellanen...

Ja oon kyl samaa mieltä et aina välillä v*tuttaa ne kaverit tos Cops N Crook:issa ketkä lähtee aivan omille teille... Ja vielä parempi on n00bie pomona, ketä ensiks ajaa aivan sen "maalin" viereen, jättää mut ja kaverin sinne ja lähtee ite kaahaamaan aivan johonki omaan suuntaan. Sit onnistuu vielä eksymään suoraan kyttien syliin mitkä tietysti täyttää lyijyllä sen heti...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeah, hulinat vaan pystyyn joku päivä. Tuli headsetitki hommailtua niin pääsis vähä tesmimään. :)

Toi 'Bomb da base' tuntu ainakin ekaksi ihan kivalta, mutta jos siinä on tosiaan vaan yksi ja sama juonenkuva ilman variaatioita niin siihen kyllä kyllästyy.

C&C on kyllä mukavaa jos on sopivasti jengiä ja porukka tajuaa mitä pitää tehä, samoin Turf War, itse ainakin tykkään. GTA Racekin on hauskaa kunhan ei könyä heti omaa autoa ekassa kurvissa romuksi ja joudu jalkamieheksi. :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

GTA Racekin on hauskaa kunhan ei könyä heti omaa autoa ekassa kurvissa romuksi ja joudu jalkamieheksi. :D

Tuossa tilanteessa ei sitten muu auta, kuin ruveta väijymään muita kilpailijoita singon kanssa tienvarrelta. ;)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onko tänään konsoliFin lähdössä liikekannalle Liberty Cityyn, vai meneekö ilta Suomen matsia kattoessa?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onko tänään konsoliFin lähdössä liikekannalle Liberty Cityyn, vai meneekö ilta Suomen matsia kattoessa?

Vaan juntit kattoo jotain tyhjän päivästä matsia, etenkin kun kaikki tietää mitä niissä loppu peleissä käy ;) kovat tyypit pelaa koko viikonlopun ja peseytyvät vasta maanantaina. Juovat litra kaupalla colaa ja vetävät nassun täyteen sipsejä, ah, nörtti romantiikkaa :o One love my breda`s, one love..
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Itse liityn myös GTA:n verkkopeliin, kun ei tuosta Suomen tuurikiekkojoukkueesta ole mihinkään.

Peliä peliä.
 
Ylös Bottom