Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Nyt pitää ottaa pieni ruokatauko ja kun tossa puolentoista tunnin päästä tuun takas onlineen ni pistäkää invitellä, mieluiten hakkaan C&C:tä mutta kai ne muutki menee, kuhan ei mitään järkyttävän pitkiä deathmatch sessioita vedetä:) Pitää käydä jääkaapilla ja vessassa välillä:D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Heh, olipa taas monen tunnin mittelöt ja meininki oli kyllä parhaasta päästä. :cool: Vähän jäi kaivelee se joku ulkomaalainen (?) tyyppi, joka kokoajan ampui meidän omia autoja siinä C&C:issa, mutta muuten oli ihan jees.

Ihmeen hyvin peli ainakin itsellä pyöri, kun hostasin, vaikka kaistaa onkin vain se 2/1M, vai pätkikö se pahasti teillä muilla? Yritin kyllä aina vähentää liikennetä ja ihmisiä pelaajamäärän mukaan, mutta jossain vaiheessa se tuppas kyllä unohtumaan :p

Mutta nyt pakko päästä vähän pihalle. Myöhemmin taas lisää.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Heh, olipa taas monen tunnin mittelöt ja meininki oli kyllä parhaasta päästä. :cool: Vähän jäi kaivelee se joku ulkomaalainen (?) tyyppi, joka kokoajan ampui meidän omia autoja siinä C&C:issa, mutta muuten oli ihan jees.

Joo oli varsin mukavaa menoa, tykästyin todella tuohon GTA Raceen, ensimmäinen kerta kun kunnolla pääsin sitä kokeilemaan - melko viimeisille sijoille noissakin päädyin mutta sainpahan vietyä porukkaa mukanani Buhahahaha! :D

Oliko tuo party missä pelattiin? Niissähän ei pitäisi ylimääräistä porukkaa tulla mukaan. Voisi myöhemmin pelata myös free modea, tai riehua siinä partyn "aulassa". Voitasiin kehittää vähän luovempaa pelattavaa ;)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Oliko tuo party missä pelattiin? Niissähän ei pitäisi ylimääräistä porukkaa tulla mukaan. Voisi myöhemmin pelata myös free modea, tai riehua siinä partyn "aulassa". Voitasiin kehittää vähän luovempaa pelattavaa ;)

Jos oikeen muistan, niin itse sain kutsun kyseiseen peliin ja sitten hosti lähti pois ja mulle tais siirtyä vetovastuu, joten en siitä tarkemmin sitten tiiä. Veikkaan kuitenkin, että peli oli avoin kaikille, tai ainakin välillä tuli oikein rysäyksinä porukkaa mukaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisäilkää Jahbaz friendlistalle jos vaikka pääsis johonkin suomimättöihin mukaan :p
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tänään voisi taas pistellä pelejä pystyyn. Mihinkäs aikoihin pojjaat ovat liikenteessä jo liike kannalla olette? Itse olen hyväksikäytettävissä lähes tulkoon koko sunnuntain joten ilmotelkaahan millon pyörii ja missä :cool:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tänään voisi taas pistellä pelejä pystyyn. Mihinkäs aikoihin pojjaat ovat liikenteessä jo liike kannalla olette? Itse olen hyväksikäytettävissä lähes tulkoon koko sunnuntain joten ilmotelkaahan millon pyörii ja missä :cool:

Tässä nyt aamupäivän ajattelin pyöriä pelin parissa. Illalla on menoa, niin silloin ei kerkeä pelaamaan. Jos joku sattuu nyt peliä pelailemaan, niin pistäkää inviä vaan mullekin.

Ja eilisiltanakin mulla rupesi katkomaan yhteys siihen malliin, ettei pystynyt pelaamaan. Aina tuli ilmoituksia, että "yhteys yhteen tai useampaan pelaajaan on kadotetu" etc... Päivällä kun pelejä oli, niin mitään ongelmaa ei ollut.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Funkee ja kumppanit, heittäkää inviteä peleihin, missä ootte. Voisi tulla vähäksi aikaa riehumaan Liberty Cityyn.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Juu voitas laittaa. Meillä justiinsa Bomb Da Base käynnissä niin en pysty heittää sulle inviteä..
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Miksei tässä voi kirjottaa pelissä mitään?! Erittäin perseestä.

Mihin peliin mennään, ehdotuksia?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

No onkohan se Bomb Da Base II mahdollista viidellä miehellä? Se vaikutti ainakin ihan mukavalta, mitä nyt vähän testattiin.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vissinki neljä oli maksimi. No voitas kokeilla tota free modea poliiseilla ja kylvättäs vähän tuhoa :confused:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mitähän tässä nyt tapahtuu? Peli heittää ihan sekasin johonkin peliin :E

Ei oikein vakuuta tämä party-mode, eihän tällä voi pelata mitään... Saisivat todellakin lisätä jonkun txt-moden, missä voisi kirjottaa muille. Aivan naurettavaa, ettei voi kun mikillä puhua jne...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Heittäkääs joku takasin inviteä ku katkesi tuo yhteys..

Täällä katkes kanssa. On kyllä hanurista ettei pysty mitenkään viestejä lähettää, tule sitten aina toiseen huoneseen foorumille infoa hakemaan :D hei pelataan sitä Free Modea, lyöttäydytään kyttiä vastaan ->
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Se vois olla aika jänskä se Free Mode, mutta ehkä hiukan liian vaikea vähäisen kommunikaation vuoksi, ainakin omalta osalta, kun ei tuota mikrofonia ole vielä..

Kerran jo koitin sitä pistää pystyyn muttei siitä meinannu mitään tulla :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Meikä haluaa mukaan! PSN tunnus on mycreed mut ilmeisesti teirän pitäis olla kamuja... Pystyiskö peliä hetkeks keskeyttää et joku hyväksyis kaveripyynnön? Ja kenet pyydän? :D
 
Ylös Bottom