Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jepjep, mukana ollaan. Ootellaan vähän aikaa, jos tulisi vähän enemmän porukkaa.

Elikäs porukka ottaa nyt ihan rauhassa eikä häviä heti lobbysta. Odotellaan 5 minuuttia sit alotetaan.

Jos olet Foeman vielä tässä ruudun äärellä niin voisit napsasta tuon Auto-Aimin tosiaan pois :)

Done, valvon tässä ennen kun pistän pörrämään.

EDIT: Nyt läks! Porukkaa vaan enemmän nyt mukaan!
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minä tulen yhdeksältä, jos Foeman pitää pelit pystyssä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Samalla lisään etten pääsekkään ihan vielä mukaan, mutta enköhän puolen aikoihin ole messissä. Toiv. pelit ovat pystys viä sillon

.. Lopulta en päässyt ollenkaan :D
No jos huomenna SITTEN :D
e: tai sitten pääsenkin... :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pistäkää niihin TDMeihin raha limit eikä aikarajaa! Kiitos.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

"Disconnected from the..." -.-
Eli antaa invien vaan tulla.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onko pelit vielä pystyssä? Laittakaa inviteä tulemaan, jos on.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Ja hei, antakaa sen auto-aimin olla, menee kaikki hauskuus koko pelistä - ei tää ole mitään taito peliä, hauskaa tän pitäs olla. :cool:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joopajoo, neljä tai viis kertaa tuli kutsu ja jokasella kertaa heitti jotain olematonta erroria... Että kiitosta vaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Olipahan taas pelit. Sai riittää tältä päivältä.

Pieniä vinkkejä peliin ihan näin yleisesti:

C'n'C:ssä ei kannata pitää niitä pillejä poliisina päällä, koska roistot kuulevat sen melko hyvin ja ilman niitä pääsee yllättämään ;)
Myös jos sinulla on jo esim. M4 tai AK, ei sinun tarvi ottaa sitä uzia maasta, jos näet oman puolulaisesi kipittävän siihen suuntaan pistooli kourassa.

Ja tiimejä saa myös vaihdella. Välillä oli samat heebot dominoimassa toista puolta, eikä suostunut millään vaihtamaan. Muuten oli ihan hyvät pelit taas vaihteeksi, eiköhän se tästä kehity.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Myös jos sinulla on jo esim. M4 tai AK, ei sinun tarvi ottaa sitä uzia maasta, jos näet oman puolulaisesi kipittävän siihen suuntaan pistooli kourassa.

Niinpä, ei niitä aseita kannata rohmuta, jättää muillekkin niin pärjätään YHDESSÄ paremmalla tuli teholla.

Ja Turf Warista myös sellaista että kaikkia ei tarvita sen kauimmaisen Turfin valtaamiseen, siihen riittää yksi. Lähtekää puolustamaan sitä joka on tärkeämpi ja vetää enemmän vihollisia puoleensa.

Ja tiimejä saa myös vaihdella. Välillä oli samat heebot dominoimassa toista puolta, eikä suostunut millään vaihtamaan. Muuten oli ihan hyvät pelit taas vaihteeksi, eiköhän se tästä kehity.

Joo, pakkaa tosiaan saa sekottaa. Mutta muuten oli kyllä ihan jees pelit, ite olin ihan pirun kohmeessa kun olin aikasemmin CoDia mättänyt nii lensi aluksi kyllä Rrrä päitä kun en saannu juonesta kiinni, mutta kyllähän se siitä sitten :D Mutta oli taas tuo CoD muistutus siitä mistä hyvä moninpeli on tehty.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisäilkääs mua kaveri listoihinne niin pääsen joinaa suomi servuille::))
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tänään tuli taas rantauduttua kotiin, niin olen valmis nettipeleihin. Tässä vielä jonkin aikaa selaan nettiä ja hoidan pari pikkujuttua, niin sitten siirryn onlinen pariin. Inviä saa laittaa tulemaan vapaasti. Jos yhteys katkeaa, niin uutta vaan heti perään.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

tää ei ehkä kuulu tänne mutta järjestäkää joku tänään esim 19.00 joku party mdoe tai joku haluisin pelailla vielä tänään OnLines
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minä voin järjestää partyn, lisätkää MacArthurFIN.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onko kellään enään pelejä päällä? Laittakaa invite jos on.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Miten tossa saa ite pelit pystyyn? Kun tuntuu vaan porukka kyselevän, että onko kellään muulla pelejä. Vai onko siihen jotain vaatimuksia, esimerkiksi netin nopeuden suhteen? Pitää kattoo jos vähän illemmalla ehtis pelailemaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Suomalaiset väännöt kiinnostaa. Pena_FIN @ PSN.

Mikrofoni löytyy.
 
Ylös Bottom