Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tuli taas muutama tunti hakattuu peliä...

Kävin tänää ostamassa Gigantista Insmat HS200 bluetooth kuulokkeen... Hintaa päätä huimaavat 14.95.. :D

Nousi hauskuus mittari hauskasta, h*lvetin hauskaks, ku pääsee kommunikoimaan muiden kans...

Tais jopa olla kaikilla mikit ketä oli pelissä mukana...

Vois huomenna varmaankin ottaa taas uusiks...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Miten tossa saa ite pelit pystyyn? Kun tuntuu vaan porukka kyselevän, että onko kellään muulla pelejä. Vai onko siihen jotain vaatimuksia, esimerkiksi netin nopeuden suhteen? Pitää kattoo jos vähän illemmalla ehtis pelailemaan.

Mene kännykässä Multiplayeriin, sitten Custom Game ja laita Private Slots Max. Ja ei ole mitään vaatimuksia.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mitenkäs tänään pelien laita?

Pompsahdan tos pleikkarin kans koht onlineen, ja viestiä vois laittaa mulle kun on porukka menossa pelaamaan...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mene kännykässä Multiplayeriin, sitten Custom Game ja laita Private Slots Max. Ja ei ole mitään vaatimuksia.

Joo kiitoksia ohjeista. :) Odottelin tossa äsken melko pitkään invitea peliin. Alussa vaan tuli muutamat ja kun yhdistin mukaan niin sanoi vaan, että kyseistä peliä ei enää ole olemassa. :( Eli jos mua näkee GTA IV:tä pelailemassa niin invitea toisensa perään vaan tulemaan.
Ois kiva tota mikkiäkin testailla suomalaisten kanssa kun kaivoin vanhan USB headsetin kaapin perukoilta esille. Muutaman kerran yrittäny englanniks kommunikoida, mutta muiden puheesta en vaan saa mitään selvää..kauheeta sähinää vaan. Mun puheesta tuntuuvat saavan selvän, että mikin ainakin pitäis ehkä olla edes joten kuten OK. Onko täällä muita mikin omistavia?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo kiitoksia ohjeista. :) Odottelin tossa äsken melko pitkään invitea peliin. Alussa vaan tuli muutamat ja kun yhdistin mukaan niin sanoi vaan, että kyseistä peliä ei enää ole olemassa. :( Eli jos mua näkee GTA IV:tä pelailemassa niin invitea toisensa perään vaan tulemaan.
Ois kiva tota mikkiäkin testailla suomalaisten kanssa kun kaivoin vanhan USB headsetin kaapin perukoilta esille. Muutaman kerran yrittäny englanniks kommunikoida, mutta muiden puheesta en vaan saa mitään selvää..kauheeta sähinää vaan. Mun puheesta tuntuuvat saavan selvän, että mikin ainakin pitäis ehkä olla edes joten kuten OK. Onko täällä muita mikin omistavia?

Minulla on Socom 1:sen mukana tullut USB-mikki. Nettipeli suomiporukan kanssa on helkkarin hauskaa, kun kaikilla on mikit.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo kiitoksia ohjeista. :) Odottelin tossa äsken melko pitkään invitea peliin. Alussa vaan tuli muutamat ja kun yhdistin mukaan niin sanoi vaan, että kyseistä peliä ei enää ole olemassa. :( Eli jos mua näkee GTA IV:tä pelailemassa niin invitea toisensa perään vaan tulemaan.
Ois kiva tota mikkiäkin testailla suomalaisten kanssa kun kaivoin vanhan USB headsetin kaapin perukoilta esille. Muutaman kerran yrittäny englanniks kommunikoida, mutta muiden puheesta en vaan saa mitään selvää..kauheeta sähinää vaan. Mun puheesta tuntuuvat saavan selvän, että mikin ainakin pitäis ehkä olla edes joten kuten OK. Onko täällä muita mikin omistavia?

Juu multa mikki löytyy... :D

Pitää vaan testata et miten se toimii nyt kun vaihdoin asetuksista ulostuloks sen kuulokkeen töllön sijaan...

Olin täs aikasemmin pelaamas joidenkin kans, ja päätin lopettaa ku ei toi GTA Race oikeen oo mun juttu...

Latailen just tossa tota sixaxista, kunhan se on valmis niin voisin tulla taas pelaamaan...

*edit*

Johan on taas akku täynnä... Idlaan tossa pelissä, jos joku vois laittaa invitee...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

No Mac ja Stone edustattekin jo 2/3 mun kaverilistasta suomalaisten osalta. :p Kohta pitäs yrittää päästä pelailemaan vähäks aikaa kun toi töllö vaan vapautus käyttöön...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

No Mac ja Stone edustattekin jo 2/3 mun kaverilistasta suomalaisten osalta. :p Kohta pitäs yrittää päästä pelailemaan vähäks aikaa kun toi töllö vaan vapautus käyttöön...

Sun pitää vaan laittaa kaveri invitejä Foemanille, Funkeelle ja sun muille.... Tässä threadissa on aika hyvin noita nimiä, eli siitä vaan lisäilemään.. :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo, ite juuri aloittelin nettipelit, joten inviä saa laittaa tulemaan. MacArthur tuossa yritti jo Bomb Da Basea saada kasaan, mutta tuli kumma katkos yhtäkkiä ja putosin poies.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Sun pitää vaan laittaa kaveri invitejä Foemanille, Funkeelle ja sun muille.... Tässä threadissa on aika hyvin noita nimiä, eli siitä vaan lisäilemään.. :D

Foeman löytyy jo listalta, mutta vois tosiaan laitella muillekin inviteä.

Nyt vaan kaikki tiiraamaan postia millon ilmestyy multa kaveripyyntö. :D

Nyt näköjään pääsen pelailemaankin... ->
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pompsahdan mukaan kohta kans.. Laitan inviten jollekkin, niin siihen vois vastata lähettämällä mulle takas inviten... :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

On kyllä niin pain in the arse pelata SDllä HDn jälkeen! :D Olen tämän viikon pkseudulla "lomailemassa" joten en ihan täysi iltaisesti pysty tovereille seuraa pitämään mutta pitäkää lippua korkealla ;) Stone, mistä päin turkusta sait mikin (pakko hankia sellanen nyt jostain!)?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

On kyllä niin pain in the arse pelata SDllä HDn jälkeen! :D Olen tämän viikon pkseudulla "lomailemassa" joten en ihan täysi iltaisesti pysty tovereille seuraa pitämään mutta pitäkää lippua korkealla ;) Stone, mistä päin turkusta sait mikin (pakko hankia sellanen nyt jostain!)?

Kaarinan Gigantista...

Tosiaan oli 15 hintaa, ja ei mitään ongelmia oo ollu tähän mennessä....

Jäät aika paljosta paitsi jos et hommaa sitä... :p
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mahtuuko mukaan viel? MIkki löytyy...ja kaikki.
En mikään super pelaaja viel ole...mutta RANK 2 kumminkin.;)

Voisko joku informoida mua. Milloin pelaatte ja miten pääsen peliin, jos nyt pelaamaan mahtuisin:confused:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mullekin voi pistää kutsua tulemaan jos näkee pelissä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pistäkää joku pelit pystyyn ja lisätkää minut sinne jotenkin.(varmaan pitää ensin jonkun lisätä mut kaverilistalle). Tai sovitaanko, että vaik joku tekee pelin klo 21-->, minä haluun mukaan.:eek:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Löytyiskö pelaajia joita kiinnostaa kerätä rahaa nopeasti hangman's noosessa niin ilmoitelkaapa.
Eli tatkoitus olis pelata nopeita pelejä (5 min max per peli) useita kymmeniä putkeen.
 
Ylös Bottom