Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pleieri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

tunnus sansibaari saa lisäillä.. äsken kamun kans oltiin.. mut 1on1 aika booring :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Juuh, muakin voi lisäillä. Vähän on nihkeänlaista tämä nykyinen peliseura (ei siis laadun, vaan sen vähäisyyden vuoksi :D) Free Modea tyksin pelata. Muita en ole kokeillutkaan. Mikki on, enkä ole ärsyttävä kakara, joka tappaa muita vian huvikseen (niitäkin on tullut vastaan).
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

On taas tullut pelailtua enempi, joten minut voi halutessa heittää kaverilistaan. "Rokee ja pokee" pelaan mieluiten. Ikää on 25 ja pelaan asiallisesti ja turhautumatta :)

Tunnarina siis "Thighbone"
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Trage1917 saa lisäillä tuli taas aloitettua pelaileminen 1 kk tauvon jälkeen...taidot on kuitenkin ennallaan:)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Suomiseuraa ois kiva saada. Psn on laurike. Ja mikki löytyy pelaan free modee.
Edit. Oon pelannu vast neljä pelii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

En ole vielä onlinea pelannut, mutta lisätkää silti Stranger93.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Peliseuraa etsiskelen lähinnä free modeen... Voin myös pelailla Team Deathmatchia sekä kilpailuja. :)

PSN: Dezke
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mä en ole kokeillut onlinea kuin pari kertaa joku kuukausi sitten. Olisi kylläkin kiva pelata joskus porukalla.
Kuuloke-mikki on, PSN: buratino1982
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Saa lisätä myös TelttaX. Pari päivää nyt olen GTA:ta pelannut ja pari kertaa kokeillut nettipeliä ja varsin kivalta tuntuu =)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

toivottavasti muutkin jaksaa tätä vielä pelata. peli on ollut jo ties kuinka kauan ja nyt vasta muistin, että en ollutkaan verkkopeliä vielä kokeillut. minut saa lisätä myös tunnuksella LauriJT. headsetti löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kaverilista saattaa välillä olla täysi, mutta lisäilkää "Yonzza"
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jos kiinnostaa helposti lahdattava pelaaja nii inviä vaan!!!!:) pelailen yleensä tossa 16:00 - 23:00 välissä
EDIT:mikki löytyy!:)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tuli tossa muutama päivä sitten pelattua tätä parin suomalaisenkaa ja onhan tääkin vaihtelun vuoksi ihan kivaa puuhaa. Yhden kanssa puhuin siitä että pitäiskö sopia joku tietty viikonpäivä milloinka laittaa suomiservut pystyyn tässä. No teen nyt sit aloitteen asialle.

Suomiservu avoin joka keskiviikko klo 20 alkaen!!!

- Olen koittanut lisätä kaikki kaverikseni jotka ovat psn-tunnuksensa laittaneet tähän ketjuun.
- Jos haluat mukaan ja en ole kaverilistallasi niin lisäile.
- Kutsun lähetän kaikille.
- Kutsukaa myös omat suomea puhuvat kaverinne!!
- Muistakaa laittaa kuulokkeet päälle :o
 
Ylös Bottom