Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tuli tossa muutama päivä sitten pelattua tätä parin suomalaisenkaa ja onhan tääkin vaihtelun vuoksi ihan kivaa puuhaa. Yhden kanssa puhuin siitä että pitäiskö sopia joku tietty viikonpäivä milloinka laittaa suomiservut pystyyn tässä. No teen nyt sit aloitteen asialle.

Suomiservu avoin joka keskiviikko klo 20 alkaen!!!

- Olen koittanut lisätä kaikki kaverikseni jotka ovat psn-tunnuksensa laittaneet tähän ketjuun.
- Jos haluat mukaan ja en ole kaverilistallasi niin lisäile.
- Kutsun lähetän kaikille.
- Kutsukaa myös omat suomea puhuvat kaverinne!!
- Muistakaa laittaa kuulokkeet päälle :eek:

Tuun TAPPAAAN! kaikki ei nyt sentään.:p. Otan headsetin käyttöön jo saan sen nyt toimimaan ja jos köydän sen.:)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Muistakaahan sitten tullan tämän päivän peleihin :)

Tiedossa ainakin rekkarallia ja cops & crooks ja sitten ihan mitä vain haluatte pelailla.

Klo 20 sitten alan kutsua porukkaa vähitellen.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Anteeksi eilinen peli kun 4-5 pelaajaa jäi ilman kutsua. Syynkin jo löysi kun gta:n puhelimeen mahtuu vain 50 kaveria kun taas ittellä on jotain 80 kaveria ja olitte yksi noista epäonnisista 30:sta kaverista joiden nimee ei näkyny gta mobilessa ollenkaa enkä voinut kutsua :(

Korjaan asian niin että vähennän kaverimäärää 50:een niin kaikki halukkaat pääsee sit mukaan :rolleyes:

Ens viikolla sitten ainaki 10 pelaajaa mukaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

saa minutkin lisätä mukaan psn: hygos

"hyllyssä nyt, club, battlefield bd company, cod4, socom conforntantion.":eek:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Erityisesti tropyhyjen metsästämisestä kiinnostuneet ilmoitelkaa itsestänne joko tänne tai mun psn tunnukselle. eli erityisesti olis tarkoitus saada tuo Fly The Co-op trophy jota ei yksin tai huonolla peliseuralla hankita.

Eli kaikki kiinnostuneet tutustukaa näihin
http://www.youtube.com/watch?v=TCAKTs8oyCk
http://www.youtube.com/watch?v=Q_mpG7it-Mc
http://www.youtube.com/watch?v=7nQww0cwX6w

näihin pelimuotoihin voi osallistua 2-4 pelaajaa jos tulee jotain muita jotka eivät ole tietoisia mitä tässä nyt yritetään niin ne joudutaan potkimaan pois.

Headsetti olis hyvä olla toki ilmankin onnaa jos työ jako on selvitetty etukäteen.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

jee! tuun kokeilemaan onneani jos pääsisin suomipeliin mukaan. toivottavasti vaan muistan tuon vielä keskiviikkona :rolleyes:
pitää laittaa muistutus johonkin.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tänää en ikävä kyllä pääse mukaan pelailemaan. Tuli ikävä muutos iltaan
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

MÄ OON KANS MUKANA TROPHYJEN METSÄSTYKSESSÄ! Lisätkää mut listoille! PSN: xXTravoXx
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jos joku tarvii apua Trophy-hankinnoissa, niin lähettää vaan viestiä! Vaihdan nopsasti peliä ja tuun mukaan. Iteltä puuttuu ainakin se Co-op hommat ja autokisat.. :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minutkin vois lisätä jos huomenna oisitte pelailemassa. Kiva ois pelata pelkästään suomalaisten kanssa tätäkin hienoa peliä. :cool: Ja mikki löytyy kans...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mut voi kanssa lisäillä - olisi kiva suomalaisten kanssa tykittää.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tuli tossa muutama päivä sitten pelattua tätä parin suomalaisenkaa ja onhan tääkin vaihtelun vuoksi ihan kivaa puuhaa. Yhden kanssa puhuin siitä että pitäiskö sopia joku tietty viikonpäivä milloinka laittaa suomiservut pystyyn tässä. No teen nyt sit aloitteen asialle.

Suomiservu avoin joka keskiviikko klo 20 alkaen!!!

- Olen koittanut lisätä kaikki kaverikseni jotka ovat psn-tunnuksensa laittaneet tähän ketjuun.
- Jos haluat mukaan ja en ole kaverilistallasi niin lisäile.
- Kutsun lähetän kaikille.
- Kutsukaa myös omat suomea puhuvat kaverinne!!
- Muistakaa laittaa kuulokkeet päälle :eek:


Ei sitten enää pidetä vai? En ainakaan nää sua onlinessa nyt enkä viime viikollakaan. :confused:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

tätähän voisi pitkästä aikaa tykittää ja vaihteeksi finnien kans. lisäillä saa -> peckes
edit: ja kuulokkeet toki on, ilman niitä ei tulis muuten mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vasta alotin pelaamaan, että harjotellaan vasta! :D
psn: Raibba
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

GRETerminatoR olisi tunnus. Lisäillä voi :) Melkein päivittäin itse käyn pelailemassa :D Vähän enemmän aikaa käyn pelailemassa tuota Little Big Planettia :D
 
Ylös Bottom