Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Miksen pääse moninpeliin!!?? gaa!!!

No mulla on auttanu seuraava temppu. (ei aina) Eli... lopeta peli. Kirjaa itsesi ulos PSNetworkista. Sitten GTA uudestaan päälle. kännykällä mp. Tällöin kirjautuminen tapahtuu vasta pelissä ja siten olen muutamaan otteeseen päässyt. Saa kokeilla, ei toimintatakuuta. :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Ei toimi :( Alkaa viituttamaann..:mad:

Tuleekos sulla se "cannot connect to game provider teksti". Mulla ainakin toimi äsken ihan hyvin, kun timpan päälle ajelin siellä. :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

PS3 myyty pois joten en enään pelaa gta iv:tä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tuleekos sulla se "cannot connect to game provider teksti". Mulla ainakin toimi äsken ihan hyvin, kun timpan päälle ajelin siellä. :D

No just se kele! Eilen toimi loistavasti mut tänää ei ole ollenkaa. Hermot menee! :confused:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

No just se kele! Eilen toimi loistavasti mut tänää ei ole ollenkaa. Hermot menee! :confused:

Tolle ei vissiin voi tehdä mitään. joudut vaan odottelemaan, että alkais toimimaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

No just se kele! Eilen toimi loistavasti mut tänää ei ole ollenkaa. Hermot menee! :confused:

Taitaa se peli näköjään jakaa peliaikaa porukoiden kesken. Mulla ei toiminut eilen, mutta tänään toimii. Sulla toisinpäin. Huomenna sitten mulla ei vissiin taas toimi. :rolleyes:
Nakertaa tämmöset takkuilut kyllä. On vähän turhan monessa pelissä ollut lähiaikoina näitä nettipuolen ongelmia.

Vaan kyllä joo. Rohkiasti vain kaikki inviteä tulemaan Marquez nimimerkille.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onneksi on tämä mainio tarina tässä tahkottavana :) Huomena toivottavasti toimis.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

japaka ilmoittautuu. Saa lisäillä kunhan vaan serverit toimivat! :cool:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

SILIK-Fi, sopii lisäillä. Nettipeliä en ole vielä kerinnyt testaamaan, on niin pahasti vienyt tarina mukanaan, mutta jos porukkaa löytyy ja sopiva ajankohta, niin olen geimeissä mukana.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Itse saan pelin luultavasti huomenna joten lisäilkäähän Jontsa1 listoillenne vaan. Itse lisäilin jo osan täältä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onneksi on tämä mainio tarina tässä tahkottavana :) Huomena toivottavasti toimis.

Ite en oo vielä kertaakaan päässyt nettiin, prkele""1!:mad: Sama "cannot connect to game provider" tulee joka kerta. Ku ois ees kiva päästä näkemää miten hommat pelittää siellä.

Jos ei nyt vappulomilla pääse nettii ni johan on...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Ite en oo vielä kertaakaan päässyt nettiin, prkele""1!:mad: Sama "cannot connect to game provider" tulee joka kerta. Ku ois ees kiva päästä näkemää miten hommat pelittää siellä.

Jos ei nyt vappulomilla pääse nettii ni johan on...

Itsellä tulee tuo aina jos yritän heti päästä peliin, kun käynnistän GTA:n, mutta kun odotan about 5min niin toimii. Tosin ekoina päivinä ei toiminut silloinkaan :p
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minä tässä juuri par'aikaa pelittelen Car Jack Cityä ja GTA Racea vuoron perään menemään. Cops 'n Crooksia pelaisin, jos muitakin suomalaisia olisi. Ei edelleenkään oikein inspaa pelata sitä modea tuntemattomien kanssa.

Josta puheenollen, eilen oli aika hauskat pelit CnC:ssä suomalaisten kanssa. Sellaisia pelejä saisi kyllä olla vielä lisääkin. :)
 
Ylös Bottom