Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

myöhemmin illalla ainaki voisin tulla pelaamaan. jos vain väkeä löytyy. :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Paukuttelen vielä hiukkasen tuota yksinpeliä ennen kuin uskaltaudun kokeilemaan katu-uskottavuuttani verkon puolella. Mutta kaverilista on avoin kaikille ;)

PSN: FlashFIN
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kymmenen jälkeen oon mukana mikäli kukaan enää silloin on hereillä/tajuissaan :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kaippa määki voin Suomen Chicagoa tulla edustamaan :rolleyes:
PSN löytyy tästä: Timppa1978
Jos en heti vastaa kutsuun... oon tissibaarissa :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kaippa määki voin Suomen Chicagoa tulla edustamaan :rolleyes:
PSN löytyy tästä: Timppa1978
Jos en heti vastaa kutsuun... oon tissibaarissa :D

Kai se täytyy Chicagoa puolustaa itsekkin :D
Eli Niko_Fin, kutsua tulemaan vain :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

psn gamer tagi: MelkaN , tuun ampuu teitä naamaan ja viel kännis :p
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Fruit69 käytettävissänne! :D

Ilmottakaa täällä jos ei oo kaverilistalla tilaa :p
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

JartzaFin ilmoittautuu mukaan.... Saapi lisäillä listoille. Tänään tulikin ownattua porukkaa ihan kunnolla...:p
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

ayuim ilmoittautuu myös mukaan urbaanisotiin.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pitäis etukäteen sopia millon pelataan onlinessa, on hankala aloittaa omalla porukalla, ei saa ku inviten kavereille pistettyä. Ja jos ei tuu tarpeeks väkeä, niin saa odottaa iha turhaa. :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minulle sopisi ainakin nyt. Onko pelaajia mukana? Miten noita invitejä voi laittaa, vain tyypeille, jotka on sun PSN-kaverilistassa?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Voin tulla pelaamaan, psn on hulibumba, olis ihan kiva jos saataisiin paljon porukkaa kasaan. On tullut vähän otettua vapun kunniaksi eli älkää ihmetelkö jos pelit ei mun osalta mene hyvin:)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisäsin joitakin tyyppejä täältä kaverilistalleni, niin todennäköisyys kasvaa sille, että minäkin joskus eksyn johonkin KFin-GTAIV-moninpeliin mukaan. Pidemmän päälle vähän tylsää tuntemattomien kanssa pelata tiimipelejä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisäsin joitakin tyyppejä täältä kaverilistalleni, niin todennäköisyys kasvaa sille, että minäkin joskus eksyn johonkin KFin-GTAIV-moninpeliin mukaan. Pidemmän päälle vähän tylsää tuntemattomien kanssa pelata tiimipelejä.

Käyn lisäämässä sut. Oli äsken pieni mättö tuossa kesken, JaaW:lla nätti bazooka :D kaikki 3 kuoltiin. Vois ottaa nyt yhen suomi-taiston?

E: Sori, jos tulee ärsyttäviä invitepyyntöjä, jos pelaatte yksinpeliä. Laitoin kaikille menemään : )
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

JOS456 ilmottautuu.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Käyn lisäämässä sut. Oli äsken pieni mättö tuossa kesken, JaaW:lla nätti bazooka :D kaikki 3 kuoltiin. Vois ottaa nyt yhen suomi-taiston?

E: Sori, jos tulee ärsyttäviä invitepyyntöjä, jos pelaatte yksinpeliä. Laitoin kaikille menemään : )

Mulle kans prkl, en ole vielä kertaakaan päässyt suomalaisten kanssa rälläämään :s
 
Ylös Bottom