Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Tässä tulee kaksi ei juonellisesti mitenkään erityisiä kysmyksiä mutta kysytääpä kuitenkin.

Miten kännykkään voi saada uusia taustakuvia ja soittoääniä? Aina kun yritän tilata nettikahvilasta jotain niin se huutaa ettei puhelin tue mitään.

Kauanko yleensä niissä deitti-ilmotuksissa kestää? Kokeilin ihan piruuttani iskeä jotain jätkää sieltä, vastaakohan ne koskaan myönteisesti? Haha :D

Pystyykö Niko tekemään oman My Roomin (MySpace)? Ja toimiiko ne youtube-kopiosivun videot ikinä? Tuo netti on muuten todella tylsä kun ei sieltä mitään siistiä löydä :D

Ja voiko IV:ssä ostaa omia taloja kuten Vice Cityssä ja San Andreasissa vai onko se ankea yksiö ainoa paikka?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Ja voiko IV:ssä ostaa omia taloja kuten Vice Cityssä ja San Andreasissa vai onko se ankea yksiö ainoa paikka?

Pelissä ei voi ostaa haluamiaan taloja. Mutta pelin edetessä saat uuden safehousen joka saarelta. Algonquinin safehouse onkin sitten jo jonkin verran hienompi.

Jos tapat
Playboy X:n saat hänen talonsa, joka on luxus! Iso parveke josta sniputella ja iso taulutelkkari jne. Tietokone vastaanotossa.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Kysymykseni liittyy Rockstar Social Clubiin. Tuossa muutama tunti sitten rekisteröidyin sinne ja linkitin Xbox Live ID:ni siihen accounttiin. Edellispäivänä pelasin IV:tä ensimmäistä kertaa liveen kirjautuneena ja tänään sitten jonkin aikaa sitten uudelleen. Social Club kuitenkin väittää, että en olisi pelannut peliä ollenkaan. Johtuuko tämä kyseisen palvelun hitaasta päivittymisestä vai mistä?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Johtuu nimenomaan palvelun hitaasta päivittymisestä. Itse läpäisin pelin n. viikko sitten ja nyt se vasta näytti että olen pelin läpäissyt.
 
Puhelin Numerot

Onko kukaan keksinyt mitään hyödyllisiä puhelin numeroita? Esim. (Taksin tilaus ymm.."ei huijaus koodeja")
Itse huomasin 911 josta voi hälyttää poliisin,ambulanssin,paloauton.. Olen koittanut katsella lehdistä ja muista kylteistä mut eipä oo vielä onnistanut..
 
Vastaus: Puhelin Numerot

Onko kukaan keksinyt mitään hyödyllisiä puhelin numeroita? Esim. (Taksin tilaus ymm.."ei huijaus koodeja")
Itse huomasin 911 josta voi hälyttää poliisin,ambulanssin,paloauton.. Olen koittanut katsella lehdistä ja muista kylteistä mut eipä oo vielä onnistanut..

948-555-0100 toi on kuulemma radion numero ( sieltä voi valita biisin jonka haluaa )
en ole itse testannut toimiiko.
 
Vastaus: Puhelin Numerot

948-555-0100 toi on kuulemma radion numero ( sieltä voi valita biisin jonka haluaa )
en ole itse testannut toimiiko.
Käsittääkseni toi numero on sellanen, että jos kuulet jonkun hyvän biisin radiossa ja soitat tohon numeroon, saat artistin nimen ja kappaleen kännykkääs. En aivan 100% varma, mutta aika varma.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

minä ainakin petyin siihen että melkein mikään numero ei toimi.
miksi niitä numeroita pitää olla joka paikassa jos aina vaan tuuttaa varattua kun koittaa soittaa esim, seksiliike ja selvännäkijä.

saint's rowissa sentään toimi aika monikin numero.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Toimiikohan taksin takapenkin istuimessa olevan mainoksen numero. Mutta noi numerot sai näkyviin kun meni oikealla nettisivulle pelis.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Sain unlockattua jossain vaiheessa Little Jacobilta sen ominaisuuden, että voin ostaa aseita sen takaluukusta. Pari kertaa jo ostinkin, mutta nyt kännykästä ei löydy "aseen osto vaihtoehtoa" Jacobin alta. Onko nuo ostot jotenkin rajattu määrään, kellonaikaan vai mistä on kysymys?

se ei diggaa sust enää tarpeeks, sitä pitää käydä sillon tällön polkemassa niin taas aseita löytyy
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

minä ainakin petyin siihen että melkein mikään numero ei toimi.
miksi niitä numeroita pitää olla joka paikassa jos aina vaan tuuttaa varattua kun koittaa soittaa esim, seksiliike ja selvännäkijä.

saint's rowissa sentään toimi aika monikin numero.
Ainakin 911 toimii :p
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

mitä vaikutusta noilla vapaavalintaisilla tapoilla on? vähän henkien taistelu kävelläkkö pois vai tappaa joku.
e: okei playboy x selvisikin jo
e2: olen muuten näköjään "väärällä" alueella :D
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Ainakin 911 toimii :p

jeps ja siinä ne sitten olikin.
tai onhan se numero millä saa tietää soivan biisin ja esittäjän.
mutta mitä vitun järkeä on näitä numeroita tunkea joka paikkaan jos ne ei kerran toimi.
olisi kiva vaikka sieltä pelin omasta netistä soittaa vaikka jollekkin joka myy autoaan ja sen voisi oikeasti ostaa siltä.
niitäkin kun on myynnissä useampi siellä.

tai kun taksissa on numero johon voi soittaa jos haluaa kuskiksi niin miksei sinnekkin voi soittaa.
tulisi sitten vaikka jotain vittuilua takaisin mutta kunhan siellä edes vastattaisiin.
sama pätee kaikkiin numeroihin.
jollei jaksa tehdä edes jotain vastaaja viestiä niihin niin sitten voi olla laittamatta niitä numeroita joka paikkaan.
varsinkin kun puhelin on pelissä kohtuu suuressa osassa.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Pulukarttaa ei siis mistään vielä saa paremman laatuisena? Kaikkiko eivät mahdu yhdelle kartalle, kun on kaksi pulukarttaa?
Siis hyi millasia pulukarttoja ihmiset ovat tänne laittaneet. :) Tässä tulee tavaraa, missä tulee ohjeetkin mukana, missä pulut ovat tarkalleen. Myös kaiken tarpeellisen krääsän löydät tästä kartasta. Tällästä
Pulut löytyvät alhaalta NPCs ja ruksi Pigeonin kohdalle. :)

Edit: Olin hidas! Joku nokkelampi oli laittanut jo saman linkin tänne. No tulipahan päivitettyä se taas tänne kärkijoukkoon. ;)
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Olen pelannut nyt melkein läpi gta 4sen mutta silti olen suorittanut vasta muutama saavutuksistani. Onko jossain saavutukset suomeksi tai jotain mikä auttaa niiden tekemiseen?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä löytää Sabre GT:n, jonka Brucie käski ehtiä jostain Schottlerista?

Kaverin kaa jo puol tuntia ehtitty.. ei meinaa löytyä millään.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä löytää Sabre GT:n, jonka Brucie käski ehtiä jostain Schottlerista?

Kaverin kaa jo puol tuntia ehtitty.. ei meinaa löytyä millään.

Voin muistaa perunoita mutta jos tuo on sellainen Brucien email-autonhaku-hässäkkä niin eikös tutkaan tule merkintä mistä auton voi noutaa? Ellei ja mikä vaan käy niin kyllä niitä siellä kaduilla pörrää... En muista tarkkaan, mutta mitään ongelma ei itselläni ollut tuon suhteen.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Voin muistaa perunoita mutta jos tuo on sellainen Brucien email-autonhaku-hässäkkä niin eikös tutkaan tule merkintä mistä auton voi noutaa? Ellei ja mikä vaan käy niin kyllä niitä siellä kaduilla pörrää... En muista tarkkaan, mutta mitään ongelma ei itselläni ollut tuon suhteen.


Jep tehtävä tuli Brucielta sähköpostin kautta, mutta eroten muista aiemmista tehtävistä autolle ei annettu tarkkaa sijaintia. Sanottiin vaan, että jossain kujalla Schlotterin_(vai mikä se on) kaupunginosassa.

Ja kysymykseni ei ole enää ajankohtainen, sillä nyt meni hermot niin totaalisesti tohon paskaan, etten vähään aikaan aio siiheen koskea. Kiitos kumminkin vaivannäöstä ja yrityksestä neuvoa :)
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Jep tehtävä tuli Brucielta sähköpostin kautta, mutta eroten muista aiemmista tehtävistä autolle ei annettu tarkkaa sijaintia. Sanottiin vaan, että jossain kujalla Schlotterin_(vai mikä se on) kaupunginosassa.

Ja kysymykseni ei ole enää ajankohtainen, sillä nyt meni hermot niin totaalisesti tohon paskaan, etten vähään aikaan aio siiheen koskea. Kiitos kumminkin vaivannäöstä ja yrityksestä neuvoa :)

Jep jep...hermothan tämän pelin kanssa menee joskus ihan täysin, varsinkin checkpointtien puuttuminen pitkissä tehtävissä kohottaa verenpainetta ihan mukavasti.
Ko. Sabre on onneksi ihan helpppo löytää, se on Outlook Parkin itälaidalla riemukaaren (Soldiers Plaza) liikenneympyrästä etelään. Ongelmana vaan on että sen nykyisiä omistajia ollaan juuri pidättämässä, eli paikalla on omistajien lisäki LCPD ja ainakin pari tähteä on siis luvassa Nikolle tuon auton varastamisesta (ja melko varmasti myös muutama luotikin).
 
Ylös Bottom