Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse tilasin pelin joskus 2008 maaliskuun lopulla, eli noin kuukausi sitten. Tarkkaa päivää en enää muista.
EDIT: Äh, joo. Maksuvahvistuksestahan sen saa selville.
"Tilauspäivämäärä: 19.3.2008 12:07"
Vai niin... Ja minä tilasin PKP:stä maaliskuun 2. päivä, pistää jonniverran pännimään jollen saa julkkariksi
Että olis varmaan pitäny tilata Konsolinetistä.
ite taisin tilailla juuri silloin kun discshopilta tuli se ennakkotilaus-maili jossa luki suunnilleen näin "tilaa nyt että saat omasi heti julkaisupäivänä".
jos näin ei käy niin voisikohan tosta tehdä isonkin haloon
Mä pistin tilauksen heti kun näin siinä etusivulla mainoksen siitä.
Kai siitä vois jonkinsortin valituksen tehdä, jos "käsketään" varaamaan jo nyt, että saa pelin julkaisupäivänä.
taidan kyllä soittaa jos ei varmistusta huomenna tai viimeistään tiistaina tule. kattoa mitä sanovat
Kannattaa sitten varautua hoonoon-soomeen . Itse tosiaan pistin meiliä, että joskos se pistäisi heitä vähän liikkelle. Tuskin ainakaan kovin paljon pystyn muuten vaikuttamaan.
Voin säästää sun aikaasi. Ennakkovaranneille peliä on tullut riittävästi ja on yömyyntikin. Kävin torstaina kyselemässä asiasta.
Mä pistin tilauksen heti kun näin siinä etusivulla mainoksen siitä.
Kai siitä vois jonkinsortin valituksen tehdä, jos "käsketään" varaamaan jo nyt, että saa pelin julkaisupäivänä.
no jos siitä vaikka jotain hyvitystä voisi saada. esim alennusta tai jotain krääsää jne. aina kannattaa yrittää vaikka ei toi nyt maailmaa kaada jos ei tiistaiksi tai keskiviikoksi saa
e: mitäs helvettiä. tietysti se kaataa
ite taisin tilailla juuri silloin kun discshopilta tuli se ennakkotilaus-maili jossa luki suunnilleen näin "tilaa nyt että saat omasi heti julkaisupäivänä".
jos näin ei käy niin voisikohan tosta tehdä isonkin haloon
Vai niin... Ja minä tilasin PKP:stä maaliskuun 2. päivä, pistää jonniverran pännimään jollen saa julkkariksi
Pitäskö näille "saankohan pelin sillon ja sillon" tehdä ihan oma ketju. Sivuavat vähän aihetta, kun koko ketju on näitä kyselyitä täynnä.
Voi tehdä. Silloin on liikkeenharjoittaja jarrastanut virheellistä markkinointia tarkoituksenaan sitouttaa asiakas. Voit purkaa kaupan tai vaatia hinnan alennusta. Vihjeenä, että sellainen 20% on täysin mahdollinen alennus.
Vastuu markkinoinnista on aina myyjällä, ei mitään väliä vaikka eivät saisikaan tarpeeksi pelejä. Myyjä voi hakea korvauksen jälikäteen toimittajalta.
Pitäskö näille "saankohan pelin sillon ja sillon" tehdä ihan oma ketju. Sivuavat vähän aihetta, kun koko ketju on näitä kyselyitä täynnä.
Ei ole virheellistä markkinointia, jos syy siihen, että tuotetta ei voi toimittaa, on heistä riippumaton. Kaupan voi muutenkin purkaa aina etämyynnissä, vaikka tuote olisi itselle asti tullut, kunhan sitä ei ole otettu käyttöön. 20% olisi aika rankka alennus, koska kate harvoin on noinkaan paljon, joten onnea vaan. Alennus luultavasti on kuitenkin vaadittavissa, tai jonkinlainen toinen kompensaatio.