Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahbaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kävin paikallisessa Prismassa varaamassa omani eilen, on kuulemma tiistaiksi tulossa huimat 10 kpl PS3-versiota. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse tilasin pelin joskus 2008 maaliskuun lopulla, eli noin kuukausi sitten. Tarkkaa päivää en enää muista.

EDIT: Äh, joo. Maksuvahvistuksestahan sen saa selville.
"Tilauspäivämäärä: 19.3.2008 12:07"

Vai niin... Ja minä tilasin PKP:stä maaliskuun 2. päivä, pistää jonniverran pännimään jollen saa julkkariksi :)
Että olis varmaan pitäny tilata Konsolinetistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Vai niin... Ja minä tilasin PKP:stä maaliskuun 2. päivä, pistää jonniverran pännimään jollen saa julkkariksi :)
Että olis varmaan pitäny tilata Konsolinetistä.

Taotaa PKP olla sen verta iso pulju, että luulis tilauksia hieman olevan. Taisipa tuo GTA tulla sinne myyntiin jo viimevuoden puolellakin, muistaakseni. Niillä tuo WoW lich king ollu myynnissä jo iät ja ajat :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

ite taisin tilailla juuri silloin kun discshopilta tuli se ennakkotilaus-maili jossa luki suunnilleen näin "tilaa nyt että saat omasi heti julkaisupäivänä".

jos näin ei käy niin voisikohan tosta tehdä isonkin haloon :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

ite taisin tilailla juuri silloin kun discshopilta tuli se ennakkotilaus-maili jossa luki suunnilleen näin "tilaa nyt että saat omasi heti julkaisupäivänä".

jos näin ei käy niin voisikohan tosta tehdä isonkin haloon :D

Mä pistin tilauksen heti kun näin siinä etusivulla mainoksen siitä.

Kai siitä vois jonkinsortin valituksen tehdä, jos "käsketään" varaamaan jo nyt, että saa pelin julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Onko kukaan tilannut/ostanut kyseistä tuotetta Veljekset Keskiseltä? Itse tilasin ja myös vähän jänskättää tuo saaminen tiistaille. :(

PS: Eka viestini tällä foorumilla :D
 
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Mä pistin tilauksen heti kun näin siinä etusivulla mainoksen siitä.

Kai siitä vois jonkinsortin valituksen tehdä, jos "käsketään" varaamaan jo nyt, että saa pelin julkaisupäivänä.

taidan kyllä soittaa jos ei varmistusta huomenna tai viimeistään tiistaina tule. kattoa mitä sanovat
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

taidan kyllä soittaa jos ei varmistusta huomenna tai viimeistään tiistaina tule. kattoa mitä sanovat

Kannattaa sitten varautua hoonoon-soomeen :D. Itse tosiaan pistin meiliä, että joskos se pistäisi heitä vähän liikkelle. Tuskin ainakaan kovin paljon pystyn muuten vaikuttamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kannattaa sitten varautua hoonoon-soomeen :D. Itse tosiaan pistin meiliä, että joskos se pistäisi heitä vähän liikkelle. Tuskin ainakaan kovin paljon pystyn muuten vaikuttamaan.

no jos siitä vaikka jotain hyvitystä voisi saada. esim alennusta tai jotain krääsää jne. aina kannattaa yrittää vaikka ei toi nyt maailmaa kaada jos ei tiistaiksi tai keskiviikoksi saa :rolleyes:

e: mitäs helvettiä. tietysti se kaataa
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Se nyt on ihan sama alotteleeko pelaamisen tiistaina vai torstaina. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mä pistin tilauksen heti kun näin siinä etusivulla mainoksen siitä.

Kai siitä vois jonkinsortin valituksen tehdä, jos "käsketään" varaamaan jo nyt, että saa pelin julkaisupäivänä.

Reklamoida voi, mutta enpä usko, että heillä on varsinaista vastuuta maahantuonnin suhteen. Fiksu kauppias yrittää kyllä jotenkin kompensoida, mutta saa nähdä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

no jos siitä vaikka jotain hyvitystä voisi saada. esim alennusta tai jotain krääsää jne. aina kannattaa yrittää vaikka ei toi nyt maailmaa kaada jos ei tiistaiksi tai keskiviikoksi saa :rolleyes:

e: mitäs helvettiä. tietysti se kaataa

Ajattelin jo, että kovin se poika hulluja puhuu, mutta tuli se edit sinne :D.

Niin voishan sitä yrittää jotain alennuksia yms. saada. Yleensä noi on tuolla discshopissa ollut ihan reiluja ja ymmärtäväisiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Helppo matematiittinen kaava. Kolmannes ps3 tilaajista saa suunilleen pelin, eli laskekaa aika siitä, milloin peli on tullut myyntiin. Aika moni on luottavaisesti tilannu vasta tässä kuussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

ite taisin tilailla juuri silloin kun discshopilta tuli se ennakkotilaus-maili jossa luki suunnilleen näin "tilaa nyt että saat omasi heti julkaisupäivänä".

jos näin ei käy niin voisikohan tosta tehdä isonkin haloon :D


Voi tehdä. Silloin on liikkeenharjoittaja harrastanut virheellistä markkinointia tarkoituksenaan sitouttaa asiakas. Voit purkaa kaupan tai vaatia hinnan alennusta. Vihjeenä, että sellainen 20% on täysin mahdollinen alennus.
Vastuu markkinoinnista on aina myyjällä, ei mitään väliä vaikka eivät saisikaan tarpeeksi pelejä. Myyjä voi hakea korvauksen jälikäteen toimittajalta.

EDIT: Mulla on aina alkanu tapahtumaan kun on maininnu, että nettifoorumeille "ei haluaisi" tämän tapauksen päätyvän. Liikkeenharjoittajasta ja yrityksistä saa puhua vapaasti netiss, kuitenkaan henkilöitä halventamatta.
Nettifoorumilla pas*aa firmasta = ei niin hyvä mainos :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Vai niin... Ja minä tilasin PKP:stä maaliskuun 2. päivä, pistää jonniverran pännimään jollen saa julkkariksi :)

Uskon kyllä. Konsolinetillä kun tuntui alkuun olevan kaikista pahin pula näiden pelien kanssa, mutta näköjään niitä riitti sen verran että minulle asti tulee yksi. Vaikka teinkin "ennakko"tilauksen melko myöhään.

Ei kait tässä auta kuin toivoa sinunkin puolestasi parasta. Tarkkaile postiasi. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pitäskö näille "saankohan pelin sillon ja sillon" tehdä ihan oma ketju. Sivuavat vähän aihetta, kun koko ketju on näitä kyselyitä täynnä. :rolleyes:

Tälle tulee tietysti tiistaina kovaakin kovempi haastaja "Minä sainkin tänään GTAn!!!"-ketjusta. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Voi tehdä. Silloin on liikkeenharjoittaja jarrastanut virheellistä markkinointia tarkoituksenaan sitouttaa asiakas. Voit purkaa kaupan tai vaatia hinnan alennusta. Vihjeenä, että sellainen 20% on täysin mahdollinen alennus.
Vastuu markkinoinnista on aina myyjällä, ei mitään väliä vaikka eivät saisikaan tarpeeksi pelejä. Myyjä voi hakea korvauksen jälikäteen toimittajalta.

Ei ole virheellistä markkinointia, jos syy siihen, että tuotetta ei voi toimittaa, on heistä riippumaton. Kaupan voi muutenkin purkaa aina etämyynnissä, vaikka tuote olisi itselle asti tullut, kunhan sitä ei ole otettu käyttöön. 20% olisi aika rankka alennus, koska kate harvoin on noinkaan paljon, joten onnea vaan. Alennus luultavasti on kuitenkin vaadittavissa, tai jonkinlainen toinen kompensaatio.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei ole virheellistä markkinointia, jos syy siihen, että tuotetta ei voi toimittaa, on heistä riippumaton. Kaupan voi muutenkin purkaa aina etämyynnissä, vaikka tuote olisi itselle asti tullut, kunhan sitä ei ole otettu käyttöön. 20% olisi aika rankka alennus, koska kate harvoin on noinkaan paljon, joten onnea vaan. Alennus luultavasti on kuitenkin vaadittavissa, tai jonkinlainen toinen kompensaatio.

Meneepäs offariksi.

Harhaanjohtava markkinointi on erittäin häilyvä asia. Mutta Myyjä on aina vastuussa lupauksistaan kuluttajalle. Myyjä voi hakea toimittajaltaan, kuten sanoin, korvauksia menetystä tulosta.
Tuo 20% tarkoittaa myös muitakin tuotteita kuin pelejä. Tuote-kompensaatio on aika jees yleensä.
Peleistä sain CoD4:n yhteydessä konsolinetistä 7 alen ku oli toimittanu mulle USA-version ja se ei toiminu sitten netissä päivityksen jälkee.
 
Ylös Bottom