Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahbaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Meneepäs offariksi.

Harhaanjohtava markkinointi on erittäin häilyvä asia. Mutta Myyjä on aina vastuussa lupauksistaan kuluttajalle. Myyjä voi hakea toimittajaltaan, kuten sanoin, korvauksia menetystä tulosta.
Tuo 20% tarkoittaa myös muitakin tuotteita kuin pelejä. Tuote-kompensaatio on aika jees yleensä.
Peleistä sain CoD4:n yhteydessä konsolinetistä 7 alen ku oli toimittanu mulle USA-version ja se ei toiminu sitten netissä päivityksen jälkee.

Harhaanjohtava markkkinointi on todellakin sillä raja-alueella. Asiakas on aina oeikeutettu jonkinlaiseen ratkaisuun kylläkin (kuten tilauksen peruminen), mutta ei se välttämättä tee asiasta myyjän vikaa, jos heille ei ole ilmoitettu, että eivät pysty toimittamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pitäskö näille "saankohan pelin sillon ja sillon" tehdä ihan oma ketju. Sivuavat vähän aihetta, kun koko ketju on näitä kyselyitä täynnä. :rolleyes:

Olen samaa mieltä! Tämä on jo mennyt aika naurettaviin mittakaavoihin tämä vuodattaminen, kuten aikaisemmin sanoin - Kaikki kyllä saavat pelin, ennemmin tai myöhemmin - Vuosien odotusten jälkeen pari päivää sinne tai tänne ei tunnu missään ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olen samaa mieltä! Tämä on jo mennyt aika naurettaviin mittakaavoihin tämä vuodattaminen, kuten aikaisemmin sanoin - Kaikki kyllä saavat pelin, ennemmin tai myöhemmin - Vuosien odotusten jälkeen pari päivää sinne tai tänne ei tunnu missään ;)
Kyllä se tuntuu.
Ei itseä niinkään se harmittaisi jos olisin jättänyt ennakkotilaamatta pelin ja jäänyt ilman, mutta nyt näyttää siltä, että jään ilman vaikka ole jo useampi kuukausi sitten käynyt tilaamassa pelin. Tämä on mielestäni "väärin".

Tarkoitus mennä Anttilaan jonottaan tiistaina. Huomenna vielä koitan "tuuria" eräästä kaupasta. Etsin jokun tietämättömän naismyyjän ja sanon, että näin GTA4:sta mainoksen eilen ja tulisi nyt sitä hakemaan, mutta teillä ei näemmä ole sitä vielä hyllyssä. Oisko teillä sitä vastastossa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ajattelin että hommaan tämän pelin vasta kun kesä alkaa. Mutta ei voi minkään pakko se on mennä sinne gigantin ovelle tiistai aamuna kurkkimaan jospa sieltä itsellekin irtoaisi. Vaimon kanssa tuli asiasta jo sovittu :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pitäisiköhän perua konsolinetin tilaus ja hakea gigantista.. Mieli kuitenkin tekee tukea suomalaista pelikauppaa. :o

Oma muutaman päivän nopeampi kokemus vai pelikaupan tuki :confused:

En tiedä kehtaanko enää perua, niin paljon pommittanut sähköposteilla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pitäisiköhän perua konsolinetin tilaus ja hakea gigantista.. Mieli kuitenkin tekee tukea suomalaista pelikauppaa. :o

Oma muutaman päivän nopeampi kokemus vai pelikaupan tuki :confused:

En tiedä kehtaanko enää perua, niin paljon pommittanut sähköposteilla :)

Jos tilauksesi on julkaisupäivänä perillä, niin ei ole mitään syytä perua.
 
Grand Theft Auto IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Jos tilauksesi on julkaisupäivänä perillä, niin ei ole mitään syytä perua.
Sehän tässä on pointti, ne varmisti etten saa julkkariksi. Mun painos saadaan toimitukseen kuulemma todennäikösesti ensi viikon aikana..
 
Grand Theft Auto IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Tähän ketjuun voisi alkaa nyt purkamaan harmaita hiuksia aiheuttaneita ennakkotilauksia.

discshop.fi: Selvennätteköön vielä että Discshop tosiaan postittaa tuotteensa vasta maanantaina, kaikille niille ennakkotilaajille joille tuotetta riittä. Eli tilausstatukseen ei saada muutosta ennen huomista. Xbox 360 puolella pitäisi tuotetta vielä riittää. Toimitusaika Discshopilla on yksi päivä.

cdon.com: on tuotetta postittanut jo perjantaina, itse en ole kuullut minkäänlaisia uutisia tuotteiden vähyydestä. Toimitusajat puljulla on n. kolme päivää.

konsolinet.fi: varmasti kärsinyt eniten GTA IV PS3 versioiden vähyydestä. Tällä hetkellä tuolta on varmasti turha tilata julkaisupäiväksi mitään. Toimitusajat ovat discshopin luokkaa. Xbox 360 version tilanteesta en itse tiedä mutta uskoisin sitä riittävän kaikille sitä tilanneille.

Konsolinetistä, VPDstä ja muista puljuista voisi jokin niistä paremmin tietävä tiedottaa paremmin.

Tähän ketjuun voi myös purata turhautumistaan ja paineitaan ennen kuin niitä pääsee itse pelissä purkamaan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olen samaa mieltä! Tämä on jo mennyt aika naurettaviin mittakaavoihin tämä vuodattaminen, kuten aikaisemmin sanoin - Kaikki kyllä saavat pelin, ennemmin tai myöhemmin - Vuosien odotusten jälkeen pari päivää sinne tai tänne ei tunnu missään ;)
Pitkän odotuksen jälkeen se nimenomaan tuntuu :D tilasin prologin play.comista, jolloin kyseinen peli myöhästyi 2 päivää. Siitä hyvästä hyvittivät 3£ GTA:sta ja 5£ Littlebigplanetista. Tällä kertaa paketti on postitettu 25päivä, mutta on vaan mukamas taas niin hemmetin kiire että vasta viikoloppuna voi omistaa koko illan pelille. Muistetaan käyttää niitä SPOILERI-tageja :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Konsolinetistä sain tänään tiedon, että tilaus on postitettu. En sitten tiedä ovatko postittaneet jo perjantaina vai lähteekö vasta maanantaina. Veikkaisin maanantaita.

Edit: Kyse on 3.2.2008 tilatusta PS3-versiosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Konsolinetistä sain tänään tiedon, että tilaus on postitettu. En sitten tiedä ovatko postittaneet jo perjantaina vai lähteekö vasta maanantaina. Veikkaisin maanantaita!

Uskoisin että maanantaina lähtee, lauantaina ja sunnuntainahan ei posti kulje. Mutta tietohan voi tulla jäljessä, ottaen huomioon että sunnuntaina on pyhäpäivä joka tarkoittaa että tuote on postitettu perjantaina ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Joku ainakin toisessa ketjussa sanoi, että oli Konsolinetistä tilannut 19.3 ja tänään oli ilmotus tullut, että on pistetty tulemaan. Luulis sit ainaki et kaikki sitä ennen tilanneet saa sen varmasti. Ite oon tilannu 9.4, ilmottelen kyllä tänne sitte jos tulee huomenissa ilmotusta että ois pistetty tulee.

Jos ei tuu, saattaa olla että perun tilauksen ja haen sitten omani gigantista, prismasta tai cittarista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Joku voisi vielä selventää Konsolinetin toimitusaikoja? Mikä on keskimääräinen toimitusaika jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Itsehän pistin Konsolinettiin tilauksen 22.4., joten taidan jäädä ilman julkkarina, jos tuota jään odottelemaan. Elikäs tulee varmaan peruttua tilaus ja kokeiltua onnea muualta. En nyt sentään ensi viikkoon meinaa odottaa. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Minulle ilmoitettiin paikallisesta liikeestä (kuuluu samaan organisaatioon PERIAATTEESSA kun pelimies), että eivät saa ainuttakaan kappaletta ps3 versiota. Ei auta kun lähteä Anttilaan jonottaan tiistaina.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Joku voisi vielä selventää Konsolinetin toimitusaikoja? Mikä on keskimääräinen toimitusaika jne.

Nopeasti ovat pelit perinteisesti tulleet. Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta olen saanut pelit julkaisupäiväksi, ja useinhan tuolta on tullut tilailtua. Tuo poikkeus oli Oblivion, jonka kanssa jonkin sortin sekoilua, ja peli saapui pari viikkoa myöhässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Joku voisi vielä selventää Konsolinetin toimitusaikoja? Mikä on keskimääräinen toimitusaika jne.

Tilasin GTA:n Konsolinetistä 1.2, eikä vielä ole ilmoitusta kuulunut.

Konsolinetistä olen aiemmin tilannut ainoastaa GT5P:n, joka lähetettiin julkaisua edeltävänä päivänä ja tuli siis julkaisupäiväksi kotiin.
 
Ylös Bottom