Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Joo...meikällä on toi melkein sama rundi mut vaan Porissa, tääl on parhaat valikoimat Prismassa....Cittarissa ei oo oikeen yhtään pelejä ja Euromarketissa ei oo yhtään pelejä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ite varasin omani maaliskuun ekalla viikolla Helsingin Kampin GS:sta ja kun eilen poikkesin, niin myyjä sanoi, että olet aika aikaisessa kyllä varannut, joten etköhän saa pelisi tiistaina 29.4.08. Täytyy toivoa parasta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

joo. Tänään gigantin mainoksesta katoin ja gta IV todellakin vain 49,95. Varmaan suomen halvin paikka mistä gtaan saa.
Täytyypä sitten heti tiistai aamulla hipsiä paikalliseen giganttiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

joo. Tänään gigantin mainoksesta katoin ja gta IV todellakin vain 49,95. Varmaan suomen halvin paikka mistä gtaan saa.
Täytyypä sitten heti tiistai aamulla hipsiä paikalliseen giganttiin.

nimenomaan heti aamusta :D saattaa olla mennyt heti myynnin alettua kaikki jos noita o muutenki vähän myynnissä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

nimenomaan heti aamusta :D saattaa olla mennyt heti myynnin alettua kaikki jos noita o muutenki vähän myynnissä

näimpä, ne ketkä ei yömyynnistä peliä saa, niin johan on ysin aikoihin perskuleesti porukkaa gigantin ovien eessä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

joo. Tänään gigantin mainoksesta katoin ja gta IV todellakin vain 49,95. Varmaan suomen halvin paikka mistä gtaan saa.
Täytyypä sitten heti tiistai aamulla hipsiä paikalliseen giganttiin.


Joo ajattelin myös käydä kattoo tuolta sitte ihan ensimmäisenä.. Tossa on Prisma, Gigantti sittari, anttila ja kaikkee et jostai se on pakko tiistaina löytyä jos lähtee ettiskelee.. Muutama päivä enään :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Joo ajattelin myös käydä kattoo tuolta sitte ihan ensimmäisenä.. Tossa on Prisma, Gigantti sittari, anttila ja kaikkee et jostai se on pakko tiistaina löytyä jos lähtee ettiskelee.. Muutama päivä enään :p

Mä kyl täällä landella kyttään postiluukkua ja rukoilen kaikkia jumalia Allahista Ahtiin saakka:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eipä ole hyötyä että on kaveri pelikaupassa töissä, sanoi että ei pysty millään ottamaan yhtä kipaletta minulle sieltä :/
Tuon tosin tiesin jo pitkän aikaa sitten, ja GTA on tilattu Konsoli.netistä 15.4, eli aivan liian myöhään..

Onneksi MGO on sen verran kova että vähän lievittää tätä hyvin todennäköistä lisäodottelua :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eipä ole hyötyä että on kaveri pelikaupassa töissä, sanoi että ei pysty millään ottamaan yhtä kipaletta minulle sieltä :/
Tuon tosin tiesin jo pitkän aikaa sitten, ja GTA on tilattu Konsoli.netistä 15.4, eli aivan liian myöhään..

Onneksi MGO on sen verran kova että vähän lievittää tätä hyvin todennäköistä lisäodottelua :p

No mulle ei ole hyötyä että olen töissä tätä peliä myyvässä kaupassa.. Kaikki menee asiakkaille prkl :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Harmi vaan, ettei Rovaniemellä järjestetä minkäänlaista yömyyntitapahtumaa, olis ollu kova sana :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Harmi vaan, ettei Rovaniemellä järjestetä minkäänlaista yömyyntitapahtumaa, olis ollu kova sana :D

Muista käydä gigantissa osallistumassa kilpailuun jossa voi voittaa GTA IV ;)

Tai älä käy niin mulla on paremmat mahdollisuudet :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Naah, mulla kun on vakioliikkeessä jo varaus, niin saa Gigantti jäädä. Ja olen jo saanut varmistuksen, että saan oman GTA IV:ni tiistaina (Xbox 360 -versio siis)...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Harmi vaan, ettei Rovaniemellä järjestetä minkäänlaista yömyyntitapahtumaa, olis ollu kova sana :D
Niimpä! Kävin pelimiehestä kysyyn nii eivät järjestä koska ei olisi tarpeeksi porukkaa.. avaavat kuitenkin ovensa tiistai-aamuna tuntia aikaisemmin..:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ach, samaa kuulin minäkin... Tosin olisivat järjestäneet jos 15 ihmistä olisi ollut vähintään kiinnostunut. Kumma, ettei Rovaniemeltä löydy sen vertaa HC -pelaajia :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ach, samaa kuulin minäkin... Tosin olisivat järjestäneet jos 15 ihmistä olisi ollut vähintään kiinnostunut. Kumma, ettei Rovaniemeltä löydy sen vertaa HC -pelaajia :D

No höh, just tänään kävin itkemässä mikseivät myy heti yöllä :D
 
Ylös Bottom