Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
[zD] Axu;641870 sanoi:Mistä löytyy vielä PAAKAUPUNKISEUDULTA?
ei kiinnosta käydä joka kauppaa läpi
[zD] Axu;641870 sanoi:Mistä löytyy vielä PAAKAUPUNKISEUDULTA?
Eipä tuonu kusti peliä vaikka nettianttilasta ajat sitten tilasin. No, päivä se on huomennakin
PS3-versiota ei ainakaan tänään saa Ison Omenan GameStopista, koska ennakkoon tilanneistakin n. 1/4 jäi ilman peliä. Seuraavasta satsista sitten.[zD] Axu;641870 sanoi:Mistä löytyy vielä PAAKAUPUNKISEUDULTA?
Ne on ilmeisesti tänään saanu sitä varastoon, että ei välttämättä ehdi huomiseksi. Itsekin varasin tuolta sen pelin jo kuun alussa, mutta eipä ole näkynyt.
Tässä vastaus kyselyyni (pari tuntia sitten):
Kyseinen ennakkomyyntituote oli tarkoitus saada toimitettua asiakkaille julkaisupäivän aikaan. Valitettavasti saimme varastollemme tuotetta niin myöhään, että se pakataan lähetettäväksi tämän ja huomisen päivän kuluessa. Tuote saattaa ehtiä heti vapun jälkeen perjantaiksi tai viimeistään ensiviikon puolella. Pahoittelemme tuotteen viivästystä!
Ystävällisin terveisin
NetAnttila Asiakaspalvelu
No itselläni lukee tuo sama teksti ja ainakin tänne pohjoiseen tuli tänään oma gta:ni tossa 11 aikaan. Että eiköhän luulisi sinnekin tulevan. Enkä itse ole ikinä saanut mitn viestiä sähköpostiini. Paketit tullut aina perille seuraavana päivänä tilauksesta.
Noni! Nyt on se on täälläkin! Suoraan töistä selloon ja cittariin. Onneksi olin lukenut tätä ketjua niin tajusin mennä sinne, kun saa plussakortilla 10 alennuksen niin 59.90 tuli hintaa tälle. Ensiksi katsoin, että prkl ne on loppu, mutta siinä ne jökötti nenän alla. Boxi versioita oli useita, PS3 versioita oli kolme, jotenka enää kaksi kun yhden vein.
Kassoille ilmeisesti toitotettu aika tarkkaan, että kysykää henkkarit. Kassaneiti naureskellen meinaan kyseli henkkareita ja vähän punasteli kun sitä luki... tai ehkä olin vain niin komea, kuten yleensä
Noh, nyt se asentelee!
Olen yllättynyt kaverilistaa lukiessa. Vain 60% oli GTA IV sisällä.