Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Kuopion Anttila klo 13 oli hyllyssä ~15 PS3-versiota ja ~30 boksille hintaan 69,90 euroa kipale.
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Eipä tuonu kusti peliä vaikka nettianttilasta ajat sitten tilasin. No, päivä se on huomennakin :D
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Mistä löytyy vielä PAAKAUPUNKISEUDULTA?

ei kiinnosta käydä joka kauppaa läpi
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

[zD] Axu;641870 sanoi:
Mistä löytyy vielä PAAKAUPUNKISEUDULTA?

ei kiinnosta käydä joka kauppaa läpi

Veikkaan et kun vältät peliketjut ja meet suoraan Anttila/Sokos/Stockmann -akselille ni natsaa alta momentin. Itse hain stokkalta ja aika hyvin näytti olevan molempia versioita.
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Vantaan Tammiston Gigantista loppu PS3-versio. Ei ollu pojulla tietoa koska tulee lisää.
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Eipä tuonu kusti peliä vaikka nettianttilasta ajat sitten tilasin. No, päivä se on huomennakin :D

Ne on ilmeisesti tänään saanu sitä varastoon, että ei välttämättä ehdi huomiseksi. Itsekin varasin tuolta sen pelin jo kuun alussa, mutta eipä ole näkynyt. :(
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

[zD] Axu;641870 sanoi:
Mistä löytyy vielä PAAKAUPUNKISEUDULTA?

ei kiinnosta käydä joka kauppaa läpi
PS3-versiota ei ainakaan tänään saa Ison Omenan GameStopista, koska ennakkoon tilanneistakin n. 1/4 jäi ilman peliä. Seuraavasta satsista sitten.
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Ne on ilmeisesti tänään saanu sitä varastoon, että ei välttämättä ehdi huomiseksi. Itsekin varasin tuolta sen pelin jo kuun alussa, mutta eipä ole näkynyt. :(

Tässä vastaus kyselyyni (pari tuntia sitten):

Kyseinen ennakkomyyntituote oli tarkoitus saada toimitettua asiakkaille julkaisupäivän aikaan. Valitettavasti saimme varastollemme tuotetta niin myöhään, että se pakataan lähetettäväksi tämän ja huomisen päivän kuluessa. Tuote saattaa ehtiä heti vapun jälkeen perjantaiksi tai viimeistään ensiviikon puolella. Pahoittelemme tuotteen viivästystä!

Ystävällisin terveisin

NetAnttila Asiakaspalvelu
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Tässä vastaus kyselyyni (pari tuntia sitten):

Kyseinen ennakkomyyntituote oli tarkoitus saada toimitettua asiakkaille julkaisupäivän aikaan. Valitettavasti saimme varastollemme tuotetta niin myöhään, että se pakataan lähetettäväksi tämän ja huomisen päivän kuluessa. Tuote saattaa ehtiä heti vapun jälkeen perjantaiksi tai viimeistään ensiviikon puolella. Pahoittelemme tuotteen viivästystä!

Ystävällisin terveisin

NetAnttila Asiakaspalvelu

No just joo :( Jotenkin arvasin tämän...
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Jes nyt se on postitettu. Toivottavasti ehtii huomiseksi. Torstainahan posti ei kulje?
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Sellon anttilassa oli kumpaaki versiota hyllyt täynnä. =)
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

vpd:stä tilasin kuun alussa ja sivuilla luki jo eilen et on lähetetty mut peliä ei näy eikä kuulu
joten pitänee varmaa viettä vielä yksi uneton yö.
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Onnelinen tarina

Oon tässä seuraillu GTA4-hypetystä suht aktiivisesti viime kesästä asti. Vaikka en oo mikään (aktiivinen) himopelaaja niin uskomatonta minkälaista adrenaliinivirtaa ja sydämen tykytystä jokin tällainen konsolipeli(, ja sen odottaminen,) voikaan perheelliselle aiheuttaa ainoa lapsikaan kun ei ole lähelläkään peli-ikää:confused:

En odotuksesta huolimatta jostain tuntemattomasta ja käsittämättömästä syystä tilannut peliä ennakkoon ja kun viikonloppuna täällä viestejä lueskelin ja toimitusvaikeuksista yms. kuulin, alkoi pieni ristilhuuli metsänelävä pikkuhiljaa hiippailemaan alimmaisen vaatekerran sisään; mitäpä jos joudunkin odottelemaan omaani.

Vkonloppuna päätin siis että käyn hakeen omani treen yömyynnistä, vaikka se ei työn puolesta järkevää olisikaan. Vasta maanantaina tuli mieleen että *%¤&/" olisikohan se sittenkin pitänyt varata etukäteen. Soitto tilttiin ja huh, ei kuulemma välttämättä olisi tarvinnut varata, koska molempia versioita oli läjäpäin. Otin kuitenkin varman päälle ja tilasin/varasin/maksoin pleikkariversion netissä tiltin sivuilla ja iltavuoron jälkeen kahdeksalta ajoin tuhatta ja sataa keskustaan ja mitä uittua, eihän siellä ketään ollu.

Tulin järkiini ja lähdin käymään kotona mutkan ja tulin ennen yhtätoista uudestaan. Jonossa oli ehkä parikymmentä innokasta ja tunnelma oli käsinkosketeltava. Jono alkoikin jälkeeni kasvamaan ihan hyvää vauhtia eikä tämä tarina kerro saivatko kaikki omansa. Itse kuitenkin sain ja vielä soundtrackin kaupanpäälle. SE:täkin olisi vielä ollut jos olisin halunnut. T-paidat olivat jääneet englantiin mutta väliäkö tuolla, 00:30 imaisi konsoli kiekon sisään ja aamuun astihan siinä meni, mutta se onkin jo toinen juttu :D

loppu hyvin kaikki hyvin

PS. Sori pitkä tarinointi mutta jotain asiaan liittyvää tekemistä täytyy keksiä kun ohjaimen saa käteen vasta huomen aamulla seuraavan kerran

niin ja toivottavasti mahdollisimman moni teistäkin saa omansa tänään!
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

No itselläni lukee tuo sama teksti ja ainakin tänne pohjoiseen tuli tänään oma gta:ni tossa 11 aikaan. Että eiköhän luulisi sinnekin tulevan. Enkä itse ole ikinä saanut mitn viestiä sähköpostiini. Paketit tullut aina perille seuraavana päivänä tilauksesta.



eipä sitten tullut oishan se ollut mukavaa jos olisi tullut.. viellä ihmetyttää yks asia tilaustatussa etta siinä lukee maksettu ja sen alla lukee postiennakko niin tarkoittaako se että se on ostettu vai ihan muuten vain lukee

kiitos etukäteen näihin tyhmiin kysymyksiini
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Noni! Nyt on se on täälläkin! Suoraan töistä selloon ja cittariin. Onneksi olin lukenut tätä ketjua niin tajusin mennä sinne, kun saa plussakortilla 10 alennuksen niin 59.90 tuli hintaa tälle. Ensiksi katsoin, että prkl ne on loppu, mutta siinä ne jökötti nenän alla. Boxi versioita oli useita, PS3 versioita oli kolme, jotenka enää kaksi kun yhden vein.

Kassoille ilmeisesti toitotettu aika tarkkaan, että kysykää henkkarit. Kassaneiti naureskellen meinaan kyseli henkkareita ja vähän punasteli kun sitä luki... tai ehkä olin vain niin komea, kuten yleensä :cool:

Noh, nyt se asentelee! :p

Olen yllättynyt kaverilistaa lukiessa. Vain 60% oli GTA IV sisällä.
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Noni! Nyt on se on täälläkin! Suoraan töistä selloon ja cittariin. Onneksi olin lukenut tätä ketjua niin tajusin mennä sinne, kun saa plussakortilla 10 alennuksen niin 59.90 tuli hintaa tälle. Ensiksi katsoin, että prkl ne on loppu, mutta siinä ne jökötti nenän alla. Boxi versioita oli useita, PS3 versioita oli kolme, jotenka enää kaksi kun yhden vein.

Kassoille ilmeisesti toitotettu aika tarkkaan, että kysykää henkkarit. Kassaneiti naureskellen meinaan kyseli henkkareita ja vähän punasteli kun sitä luki... tai ehkä olin vain niin komea, kuten yleensä :cool:

Noh, nyt se asentelee! :p

Olen yllättynyt kaverilistaa lukiessa. Vain 60% oli GTA IV sisällä.

Sun pitää päivittää kaverilistas :D ne 40% taitaa olla juuri näitä ennakkotilaajia joilla on käynyt paha tuuri. Osanottoni kaikille näille ja onnittelut meille muille onnettomille :D
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Jumbon GameStopista noukin omani n. klo 12. Ennakkovarauksen tehneitä oli kuulemma n. 300 ja X360 versiota oli heille saapunut tänään 160 kpl. Olin ollut listan puolivälissä eli nipin napin sain omani. Nyt vaan odotellaan että pelihuone hämärtyy. Tykin kautta nääs saa kunnian GTA4 aloittaa :cool:
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Tiedättekö minkälainen on PS3 bundlejen saatavuus? Gigantti, Anttila?
 
Vastaus: GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Sainpa sittenkin Collector's Edition -version Xbox360:lle :D Sen verran kiven alla oli, että 1 kpl tuli Rovaniemen Pelimieheen ja tuossahan se nyt on vieressä :cool: PS3 -vastaavaa jäi ainakin 1 kpl hyllyyn, hinta tais olla 109,90...
 
Ylös Bottom