Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahbaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Minä tilasin 9.huhtikuuta, ja sillon sanottiin että - "Meillä on tilattuna useampi sata peliä enemmän kuin nyt on varattu joten pitäisi hyvin riittää. Tosin kaikki riippuu loppupeleissä toimittajasta. Lopulliset määrät kuulemme n. viikon kuluttua."

Puhuukohan nää ihan ristiin, jos sulle on tosiaankin tolleen sanottu. Taidanpa vetästä oman tilaukseni sitten saman tien pois tuolta.

Mä soitin liikkeeseen perjantaina ja näin mulle sanottiin. Huomennahan sen viimeistään näkee tuleeko lähetysvahvistusta vai ei ja jos sitä ei iltaan mennessä ole tullut niin peruutan kaupat.

E: Kyse siis PS3 versiosta
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Toivotaan että saan omani vielä 10.45 Seinäjoen Gigantista

Meillon sitte suunnitelmissa samat hoodit :D

No joo, maailmani ei ny kaadu siihen, jos siellä ei nyt satu olla yhtään kappaletta enää. Lähinnä intoa pönkittää vaan vilén-tyylinen lähestymistapa kun halvalla saa. Ehkä pitää kuitenkin tiistaina herätä hieman varhaisemmin kuin myöhäisaamupäivästä...

En oikeastaan aikaisemmin edes erikoisemin odottanut tätä peliä, mutta tämän ketjun hypetyksen määrä on päässyt jotenkin hieman tarttumaan meikäläiseen. Selvästikin on vaarallista seurata tätä ketjua. Mihin tämä vielä johtaakaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Rixan tavoin ennakkovaraus GameStopissa. Huomenna siinä 23.30. pitääpi lähteä kohti pelikauppaa... :cool:


Toivottavasti ei tule tappeluita. Ainakin PS3-versioista on pulaa.

Amerikassa varmaan päitä putoaa pelin takia. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Voin säästää sun aikaasi. Ennakkovaranneille peliä on tullut riittävästi ja on yömyyntikin. Kävin torstaina kyselemässä asiasta.

Hienoa. Voi siis huoletta jättää pelin haun tiistaille, koska on työpäivä luonnollisesti seuraavana päivänä ja tuli varattua pelikin jo viime syksynä :D.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Minä tilasin konsolinetistä GTA:n XO:lle 24.4 ja 26.4 tuli ilmoitus että peli on postitettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Meillon sitte suunnitelmissa samat hoodit :D

No joo, maailmani ei ny kaadu siihen, jos siellä ei nyt satu olla yhtään kappaletta enää. Lähinnä intoa pönkittää vaan vilén-tyylinen lähestymistapa kun halvalla saa. Ehkä pitää kuitenkin tiistaina herätä hieman varhaisemmin kuin myöhäisaamupäivästä...

En oikeastaan aikaisemmin edes erikoisemin odottanut tätä peliä, mutta tämän ketjun hypetyksen määrä on päässyt jotenkin hieman tarttumaan meikäläiseen. Selvästikin on vaarallista seurata tätä ketjua. Mihin tämä vielä johtaakaan...
Mihin aikaan olet menossa? Jos käyt heti kun avataan niin piilotappa mulle yks peli :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Tilasin/maksoin 22.4. konsolinetistä PS3-version ja tänään 27.4.2008 19:54:17 tuli tälläinen viesti:
Saimme perjantaina tietää että tämän PS3-version saatavuus on melko huono, toimitus tulee todennäköisesti menemään hieman julkaisupäivän yli, parhaimmillaan saamme sen sinulle keskiviikoksi.



Terveisin,

Konsolinet Asiakaspalvelu

email: tilaukset@konsolinet.fi

puh: 045-1389000

www.konsolinet.fi
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mihin aikaan olet menossa? Jos käyt heti kun avataan niin piilotappa mulle yks peli :p

Epäilen, että sä ehdit 10:45 aikaan ennen mua, on vähän noiden aamujen kanssa ongelmia :D

Saa nähdä, mikä on Gigantin tilanne. Ne myyjät kuitenkin diilannut kaikki jo joillekin tutuilleen...
Myös mahdollisesti tulevaa pettymystäni lievittääkseni muistelen useita tapauksia, että mainoslehtisen tultua olen laukannut salamana paikalle ja sitten kerrotaan, että "ei ole varastossa, tilataan, pari viikkoa menee..." Tuossa 'halvassa' hinnassa täytyy olla jotain hämärää...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

... Voiko tämä olla tottakaan?! Mullakin lukee lähetetty!
No, en ota vielä optimistisuus-vaihdetta päälle vaan odotan vielä varmistusta...

Muttajuu kiitos infosta, vähän onnistuit lieventämään tätä tuskaa :)

Saakeli. Mulla lukee vieläkin että odottaa.

Ja onko enää missään live-streamiä. Siitä tuli vähän ku huumetta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Olen tilannut näköjään 04.10.07 :D
Epäreilua?

:O
Niinki vois sanoo. Tosin toihan ei täysin luotettavaa oo kattoo tuolta sivulta, että annetaan niiden lyömäaseiden vielä olla jo odotellaan huomista varmistusmailia. Voi olla että tilanne on päinvastainen silloin :) ( :) sulle, :( mulle :D)

E: niin ja tässä live feediä: http://www.justin.tv/gta4eva
Varotuksen sanana; taitaa tehdä tehtäviä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Epäilen, että sä ehdit 10:45 aikaan ennen mua, on vähän noiden aamujen kanssa ongelmia :D

Saa nähdä, mikä on Gigantin tilanne. Ne myyjät kuitenkin diilannut kaikki jo joillekin tutuilleen...
Myös mahdollisesti tulevaa pettymystäni lievittääkseni muistelen useita tapauksia, että mainoslehtisen tultua olen laukannut salamana paikalle ja sitten kerrotaan, että "ei ole varastossa, tilataan, pari viikkoa menee..." Tuossa 'halvassa' hinnassa täytyy olla jotain hämärää...

Joo toi tuntuu olevan vakio käytäntö giganteissa. Itsellä käynyt 2 kertaa näin, että on nähnyt mainoksen lehdessä ja kun pääsi giganttiin niin sanottiin "ei meillä sitä oo mutta tässä ois tällanen toinen samanlainen(paskempi) samaan hintaan"
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Joo toi tuntuu olevan vakio käytäntö giganteissa. Itsellä käynyt 2 kertaa näin, että on nähnyt mainoksen lehdessä ja kun pääsi giganttiin niin sanottiin "ei meillä sitä oo mutta tässä ois tällanen toinen samanlainen(paskempi) samaan hintaan"

"Nyt ei ole PS3-versiota varastossa. Ruotsin varastokin näyttää tyhjää ja on hieman toimitusvaikeuksia, mutta käviskö samaan hintaan tää San Andreas. Ihan samaa sarjaa on..."
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

"Nyt ei ole PS3-versiota varastossa. Ruotsin varastokin näyttää tyhjää ja on hieman toimitusvaikeuksia, mutta käviskö samaan hintaan tää San Andreas. Ihan samaa sarjaa on..."

hahhaa :D:D Kunnon myyntimiehiä. Ite koskaa melkee löytäny Gigantista sitä haluamaa peliä, mutta jos tiistaina löytys ni ois ihme.. Riippuu tietysti koska sinne menee, mutta ite tuskin heti aamusta siellä olen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Onko mitään tietoa miten nopeasti peli tulisi minulle?Tilasin tän viikon maanantaina gamelifestä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

hahhaa :D:D Kunnon myyntimiehiä. Ite koskaa melkee löytäny Gigantista sitä haluamaa peliä, mutta jos tiistaina löytys ni ois ihme.. Riippuu tietysti koska sinne menee, mutta ite tuskin heti aamusta siellä olen.

kyllä sieltäki löytyy mut pitää olla suhteita/osata kysyä. ite ostin aikoinaan flatout uc:n kun kaveri oli töissä. peli varastosta käteen ja 20% ale päälle. hyllyyn moinen oli tulossa vasta vajaan kuukauden päästä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV **Ennakkotilausten tilausstatukset**

Onko mitään tietoa miten nopeasti peli tulisi minulle?Tilasin tän viikon maanantaina gamelifestä.

Pienellä todennäköisyydellä saat ainakaan vielä ens viikolla, sitä seuraava onkin jo si eri asia.
 
Ylös Bottom