Von Wiensburgh
Member
Vastaus: GTA: Liberty City Stories
Mutta minulle tosiaan kelpaa tämä jenkki-versio, minun kavereilla kun ei ole PSP:tä, joten en tarvitse tuota moninpelimahdollisuutta ollenkaan.
Mutta peli itsessään rokkaa kyllä todella paljon. Olen jo jonkin verran pelannut, ja mitään valittamista ei ole löytänyt. Joskus peli hieman tökkää, lähinnä silloin, kun vaihtaa radioasemia usein, ja joskus muulloinkin, mutta se on vain todella pientä.
Olen tykännyt, ja suosittelen ihan kaikille.
Mjoo-o, no minä en noista oikein mitään tiedä, joten anteeksi, kun syytin typoistaFolioMies sanoi:Heh, L tai C riippuu näemmä julkaisijasta, joka on tässä tapauksessa Rockstar. Sony Computer Entertainmentin omissa peleissä kirjain on C, muiden peleissä L. Jätin sen jenkkikohdasta jostain syystä nyt pois

Mutta minulle tosiaan kelpaa tämä jenkki-versio, minun kavereilla kun ei ole PSP:tä, joten en tarvitse tuota moninpelimahdollisuutta ollenkaan.
Mutta peli itsessään rokkaa kyllä todella paljon. Olen jo jonkin verran pelannut, ja mitään valittamista ei ole löytänyt. Joskus peli hieman tökkää, lähinnä silloin, kun vaihtaa radioasemia usein, ja joskus muulloinkin, mutta se on vain todella pientä.
Olen tykännyt, ja suosittelen ihan kaikille.