Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Noh, eipähän ainakaan tarvitse edes harkita tuota OST:n ostamista, pelkkää scheisseahan se näyttää 95 % olevan... :( Onneksi sentään pelissä saa valita itselleen mieleisempää rämistystä. :D Onko muuten tietoa voiko pelissä laittaa asetuksista omaa vakio radiokanavaa. Ainakin VCssa meni välillä hermot kun aina auton vaihdon yhteydessä piti rullata kaikki asemat läpi löytääkseen "omansa". Eihän sitä nyt voi kyttiä ajaa karkuun ellei saa Ozzya tai Slayeria taustalle :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Thingy sanoi:
Noh, eipähän ainakaan tarvitse edes harkita tuota OST:n ostamista, pelkkää scheisseahan se näyttää 95 % olevan... Onneksi sentään pelissä saa valita itselleen mieleisempää rämistystä. :D Onko muuten tietoa voiko pelissä laittaa asetuksista omaa vakio radiokanavaa. Ainakin VCssa meni välillä hermot kun aina auton vaihdon yhteydessä piti rullata kaikki asemat läpi löytääkseen "omansa". Eihän sitä nyt voi kyttiä ajaa karkuun ellei saa Ozzya tai Slayeria taustalle

Yllättäen rokkarimies dissaa räp-sceneä , no omasta mielestä näyttäisi aika hyvältä tuo soundtrack joten njam :p tietty tuossa ei ole kuin osa itse pelissä olevista biiseistä joten eiköhän sieltä löydy sitä rokkiakin yms.
äläkä ymmärrä väärin, minä myös pidän rokista...muiden musiikkityylien ohella :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Thingy sanoi:
Ainakin VCssa meni välillä hermot kun aina auton vaihdon yhteydessä piti rullata kaikki asemat läpi löytääkseen "omansa". Eihän sitä nyt voi kyttiä ajaa karkuun ellei saa Ozzya tai Slayeria taustalle :rolleyes:
Niinpä ;) V-Rockia tuli varmaan 99% ajasta kuunneltua. Radiokanava piti vaihtaa V-rockille oli tilanne sitten kuinka tiukka tahansa. Joskus harvoin tuli kokeilumielessä kuunneltua sitä mafiosoitten suosimaa ooppera-kanavaa ja niitä, miltä tuli jotain 80-luvun diskohittejä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

V-Rockin kaltaista "tukka-hevi"-kanavaa lienee turha odottaa, sillä sen tyyppinen rock oli kuoleman kielissä tuohon aikaan ja homman nimi oli "alternative" (vihaan vieläkin tuota sanaa).
K-DST ("Dust") soittanee tyhjän päiväistä amerikkalaista radio-rokkia, mutta Radio:X voi tarjota ihan asiallistakin kuunneltavaa.

Mutta kyllä K-Rose kantri-kanavakin vaikuttaa hubalta, "Sometimes you stand by your man, but sometimes your bush is burning". :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Oliver sanoi:
K-DST ("Dust") soittanee tyhjän päiväistä amerikkalaista radio-rokkia, mutta Radio:X voi tarjota ihan asiallistakin kuunneltavaa.

Hmm no ainakin tuolla san andreasin sivuilla näyte kipaleena toimi tuo joku Rage Against The Machinen kappale eli voipi olla että tuo Radio X tulee olemaan meikällä kovassa käytössä. :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Pale^ sanoi:
Tämäkin on vain eräiden toimittajien rivienvälistä lukemisen tulosta. Rockstar ei ole vielä missään vaiheessa vahvistanut tämän olevan totta. Toimittajat ovat vain tehneet omat johtopäätelmänsä.
"Tietoa"

Miten lie sen moninpelin kanssa :) Kuvakin sattumalta löytyi. No sitten viimeistään julkaisussa nähdään, että miten asiat on.
 
Vastaus: Myöhäinen NewFlash :)

Oliver sanoi:
GTA:SA:n radioasemat paljastettu 17.10.2004

Rockstar on vihoinkin alkanut kertoa tietoja Grant Theft Auto: San Andreaksen musiikeista ja nyt aluksi paljastettiin pelin yksitoista radioasemaa, joista saat esimakua lähdelinkin takaa (klikkaa "soundtrack"). Ohessa lista kanavista ja kuultavista näytebiiseistä:

*Master Sounds: Rare Groove (James Brown: The Payback)
*Playbackin: Classic Hip-hop (Slick Rick: Children's Story)
*Bounce FM: Funk (Ohio Players: Funky Worm)
*K-DST: Classic Rock (Eddie Money: Two Tickets to Paradise)
*K-JAH West: Reggae/Dub (Max Romeo & The Upsetters: Chase The Devil)
*CSR: New Jack Swing & Modern Soul (Bell Biv Devoe: Poison)
*Radio:X: Alternative (Rage Against The Machine: Killing in the Name)
*K-Rose: Country (Willie Nelson: Crazy)
*Radio Los Santos: West Coast Hip-hop (2 Pac: I Don't Give a F**k)
*SF-UR: House (Raze: Break 4 Love)


http://www.rockstargames.com/sanandreas/
Kuulostaisi olevan vähän pidemmät näytteet ja uusia biiseä tarjolla siinä vanhan Alpinen näköisessä autoradiossa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Lynx sanoi:
Miten lie sen moninpelin kanssa :) Kuvakin sattumalta löytyi. No sitten viimeistään julkaisussa nähdään, että miten asiat on.
Joo tuolla specseissähän lukeepi että "1-2 players" eli ehkäpä :eek:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Jos siinä moninpeli on, uskon että se on kovin rajoittunut. En millään nimittäin usko että PS2 ainakaan jaksaisi pyörittää kahta pelaajaa kaupungilla riehumassa, kun ei tahdo jaksaa pyörittää yhtäkään ;) Ehkäpä siinä on joku piirakansyöntikilpailu, johon voi osallistua kaverikin. Kuka tietää.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

No jos tässä olisi kaksinpeli, niin se saattaisi toimia ainakin sisätiloissa..
heh.. kaverin kanssa voisi ryöstellä taloja tai sitten linnoittautua jonnekkin nurkkaan armeijaa piiloon.. no joo, näkee sitten. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Paavi^ sanoi:
Jos siinä moninpeli on, uskon että se on kovin rajoittunut. En millään nimittäin usko että PS2 ainakaan jaksaisi pyörittää kahta pelaajaa kaupungilla riehumassa, kun ei tahdo jaksaa pyörittää yhtäkään ;) Ehkäpä siinä on joku piirakansyöntikilpailu, johon voi osallistua kaverikin. Kuka tietää.

Agreed. Kaksinpeli tilassa saattaisi olla myös jotain rallikilpailuja tai jotain vastaavaa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Lloope sanoi:
Niinpä ;) V-Rockia tuli varmaan 99% ajasta kuunneltua. Radiokanava piti vaihtaa V-rockille oli tilanne sitten kuinka tiukka tahansa. Joskus harvoin tuli kokeilumielessä kuunneltua sitä mafiosoitten suosimaa ooppera-kanavaa ja niitä, miltä tuli jotain 80-luvun diskohittejä.

Mä kuuntelin Vice Cityssä aina 80-luvun hitti-poppia...
Se sopi niin perkuleen hyvin peliin ja loi täydellisen tunnelman...
Eikä 80-luvun hittejä tuu kuunneltuu missään muualla...
Vaikka oli millainen tilanne (aja kilpaa jonkun kanssa tai armeija perässä...) tahansa, niin aina piti aluksi pistää oikea radiokanava päälle, et pysty pelaamaan kunnolla...
Ja tämä kanava oli minulla WAVE 103!!!

Toivottavasti San Andreakseenkin tulee monipuolista musiikkia, sillä vaikka RAP-musiikki taustalla luokin oikeanlaisen tunnelman, niin silti olisi kivempaa kuunnella jotain poppia tai rokkia...
Kyllähän räppäikin on tosi hyvää musiikkia, jos se ei oo mitää pikku geetä...(vertauskuva: eli ei mitään p#skaa)...
MUTTA MIELUMMIN KUUNTELEN PELIN AIKANA MUSIIKKIA, MIKÄ LUO HYVÄN FIILIKSEN, KUIN SELLAISTA, MIKÄ SOPII HIEMAN PAREMMIN PELIN TUNNELMAAN....

Abbaa se musiikin olla pitää....(tai ainakin sen tapaista...)

Tärkeintä on, että saa kuunnella radiokanavaa, missä ei soi ANTTI TUISKU, PIKKU G TMS.!!!
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

VRockia tuli VC:ssä minullakin kuunneltua, muihin en koskenutkaan.

Only ten days to Holy Friday. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

olge sanoi:
Kaksinpeli tilassa saattaisi olla myös jotain rallikilpailuja tai jotain vastaavaa.

Koripallossa 1on1 veikkaan itse.

Paikalliseen pelikauppaan oli muuten ilmestynyt GTA:SA-kansia. Ne olivat ihan virallisen näköiset, mutta takana luki kuitenkin: "Only for display purposes" tms. Takakannessa oli kolme ensimmäistä kuvaa, pelin alkutapahtumista taustaa ja edessä oikea kansikuva.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Saabas sanoi:
VRockia tuli VC:ssä minullakin kuunneltua, muihin en koskenutkaan.
Only ten days to Holy Friday. :D

Enimmäkseen tuli kuunneltua julkisrahoitteista puheradiota, siltä odotan taas paljon :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Onko GTA: San Andreaksessa muuten DTS-äänet? On ainakin jonkinmoinen pettymys minulle, jos ei ole :(
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

SamTheMan sanoi:
Onko GTA: San Andreaksessa muuten DTS-äänet? On ainakin jonkinmoinen pettymys minulle, jos ei ole :(

Luulisi, jotta on. Mutta eihän noita DTS-ääniä itse pelitilanteissa ole? Eihän PS2 osaa purkaa tätä itse peleissä? Ainakin olen saanut käsityksen, että Xbox olisi ensimmäinen pelikonsoli, joka osaa 5.1-ääniä peleissäkin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Paavi^ sanoi:
Luulisi, jotta on. Mutta eihän noita DTS-ääniä itse pelitilanteissa ole? Eihän PS2 osaa purkaa tätä itse peleissä? Ainakin olen saanut käsityksen, että Xbox olisi ensimmäinen pelikonsoli, joka osaa 5.1-ääniä peleissäkin.

Muistaakseni EA:n SSX-pelissä on DTS-äänet ihan pelissäkin, ja taisi olla joissain muissakin peleissä. Jos en väärin muista niin se toinen PS2:n vu-uniteista laskee äänet.
 
Ylös Bottom