Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Jos tehtävät ovat yksinkertaisesti niin vaikeita, että kukaan ei pysty selvittämään niitä ensimmäisellä, toisella, kolmannella ... 987488:lla yrittämällä... :rolleyes:

Ei vaan, mitä väliä sillä on, paljonko pelin kestoksi on ilmoitettu. Itse en ainakaan pelaa Grand Theft Autoja missään kisamielessä kelloa vastaan, vaan hengailen eri paikoissa ja suoritan tehtäviä sitä mukaa kun siltä tuntuu.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Willennium sanoi:
Jos tehtävät ovat yksinkertaisesti niin vaikeita, että kukaan ei pysty selvittämään niitä ensimmäisellä, toisella, kolmannella ... 987488:lla yrittämällä... :rolleyes:

Ei vaan, mitä väliä sillä on, paljonko pelin kestoksi on ilmoitettu. Itse en ainakaan pelaa Grand Theft Autoja missään kisamielessä kelloa vastaan, vaan hengailen eri paikoissa ja suoritan tehtäviä sitä mukaa kun siltä tuntuu.

150 tuntia ei nyt ole niin pitkä aika ettenkö tuota uskoisi. Jos pelin läpäisemiseen menee normaalilla "riehun nyt vähän, huomenna sitten taas tehdään tehtäviä" -pelityylillä. En nyt muista paljonko VC:n kello tikitti, mutta puolessa välin se näytti 25 tuntia. Jos SA on puolet pidempi 50 prossan kohdalla kello näyttää 50 tuntia. Siis suoraan yksi yhteen laskemalla.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Joo samaa mieltä siitä että kelloa vastaan en myöskään pelaa, jos pelissä on 150 tehtävää niin se on sitten tunti per tehtävä, voihan jotkut tehtävä olla esim aika-rajoitettu niin että kahden oikean tunnin kuluttua tulee joku pressa koneella ja se täytyy tappaa :p

Mielestäni voisivat jopa hieman karsia noita grafiikoita ja panostais vähän enemmän frameen ja sulavuuteen, jättäis vähän pelivaraa kun tulee ns. kunnon sota.

Mutta hyvältä vaikuttaa ja varmasti tulee olemaan ainakin osan hypen arvoinen, hypehän vain nostattaa fiilistä ja pelin kun sää käsiin ni tunne on mitä mahtavin, itse en ainakaan pettynyt Vice Cityyn juurikaan millään osa-alueella.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Helpostihan noita minimipeliaikoja saa nostettua ihan rehellisestikin. Mulla meni VC:n kanssa jälkimmäisellä kerralla yli 70 tuntia ja sentään hain piilotetut paketit kartan kanssa (hyi minua, mutta kun ensimmäisellä läpipeluulla jaksoin etsiä vain 86, niin ei napannut toistamiseen).

Taksi-, ambulanssi-, poliisi-, paloauto- ja pizzalähettitehtävät mm. lisäsivät peliaikaa kiitettävästi lähinnä yritys/erehdysjutun takia. Tuskin tekijät tarkoittavat ohjeiden kanssa nopeinta läpipeluuta kuitenkaan?

Hypetys alkaa kuulostamaan jo aikas raskaalta. Saas nähdä, miten rakas matolaatikko suorituu moisesta...
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Fardir sanoi:
Hiukan epäilyttää... 150 h norm. läpipelaamiseen tuollaisessa pelissä olisi aikas erikoinen ratkaisu. Vaikka alueet olisivat kuinka isoja niin en usko että pelin läpipelaamiseen menee siltikään noin kauan. Joten tästä voimme päätella että R* on se bullshitin puhuja ;)

En sanonutkaan, ettenkö itse yhtään epäilisi lukuja, mutta tosiaan R*:n hemmojen suusta tuon kuuleminen antaa edes jotain jalkojen alle. ;)

Simppeliä matematiikkaa: Vice Cityn täydelliseen pelaamiseen meni minulla n. 45 tuntia ja risat statsien mukaan. Kun Los Santos on kartan ja puheiden pohjalta vähintäänkin Vice Cityn kokoinen (ellei isompikin) ja peliin lisätään vielä kaksi saman kokoista kapunkia päälle, on pelkästään kaupunkiosuuksien koko pelaamiseksi muutettuna todella paljon sadan tunnin päälle. Lisätäänpäs vielä belewin mainitsemat 12 kylää + maaseutu, jota löytyy jokaisen kaupungin väliltä, niin aika mahdolliselta tuo minusta kuulostaa. Ja Vice Cityssä ei täydellisen pelaamisprosentin saavuttamiseksi ollut kuin juonitehtävät, kiinteistöjen tehtävät sekä paketit, rampaget, yms. Puheiden mukaan San Andreaksen "toissijainen tekemisen" määrä on kohonnut vähintäänkin toiseen potenssiin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Tähän väliin pieni kysymys, että mistä kannattais varata tää peli :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

benew sanoi:
Tähän väliin pieni kysymys, että mistä kannattais varata tää peli :confused:

Itse varasin Gameboxista kun PlayerOnen ja Konsolinetin ennakkovaraus ei toimi. Ne lupaavat lähettää pelin viimeistään julkaisupäiväksi. En nyt tietenkään tiedä haluatko edes PAL-versiota, mutta jos haluat niin...
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Solid Snake sanoi:
Itse varasin Gameboxista kun PlayerOnen ja Konsolinetin ennakkovaraus ei toimi. Ne lupaavat lähettää pelin viimeistään julkaisupäiväksi. En nyt tietenkään tiedä haluatko edes PAL-versiota, mutta jos haluat niin...

Mikäs siinä Konsolinetin hommassa on vikana? Itsellä ainakin sujui moitteettomasti, ja olivat varmoja että lähettävät sen julkaisupäiväksi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Sormusaave sanoi:
Mikäs siinä Konsolinetin hommassa on vikana? Itsellä ainakin sujui moitteettomasti, ja olivat varmoja että lähettävät sen julkaisupäiväksi.

Minä yritin tilata niin sivu ilmoitti ensin virhettä, sitten "sivu on vanhentunut" ja lopuksi sain sen ostoskoriin, mutta en päässyt siitä eteenpäin. Yritin myöhemmin uudestaan ja sain klikattua ongelmitta SA:ta, mutta se ei jostain syystä mennyt ostoskoriini. PlayerOnessa oli hyvin samantapaisia ongelmia.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Juu, aika pakko hankinnalta näyttää peli. Ja aikaakin jää mukavasti pelailuun kun kirjotukset ehtii suorittaa tossa syksyllä. Eikös se lokakuun lopussa ole nyt tulossa?
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

JussiMan sanoi:
Ja aikaakin jää mukavasti pelailuun kun kirjotukset ehtii suorittaa tossa syksyllä. Eikös se lokakuun lopussa ole nyt tulossa?
Jep parempi unohtaa sellaiset vähäpätöisemmät asiat kuin työ tai koulu lokakuun lopussa, että voi täysillä hypätä CJ:n housuihin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Laitoinpa minäkin oman ennakkotilaukseni vetämään. Ketjun otsikosta voisi muuten poistaa tuon GTA4:n, sillä siitähän tässä ei ole ollenkaan kyse.
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

Willennium sanoi:
Niin, San Andreashan on viides GTA.

Niinkö?
1. GTA
2. GTA : London 1969
3. GTA2
4. GTA3
5. GTA:VC
6. GTA:SA

VC ja SA ovat oikeastaan lisäosia GTA3:n (vrt. London, mikä toimii ilman alkuperäistä GTA disciä). GTA4 tulee sitten joskus.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Ai niin, London unohtui. Kuudeshan se sitten on. Ihan sama mitä nimiä markkinamiehet näille peleille antavat, tosiasia on, että San Andreas on GTA nr. 6. :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Toivottavasti nimeävät seuraavatkin GTA:t muulla kuin numerolla. Menee halvan kuulloiseksi koko sarja muuten. GTA7...
 
Vastaus: GTA: San Andreas (GTA4) [Hype]

benew sanoi:
Tähän väliin pieni kysymys, että mistä kannattais varata tää peli :confused:

Itse ainakin menen vaan julkaisupäivänä paikalliseen tavarataloon niin varmasti löytyy. Aina on kaikki pelit sillä tavalla. Ja joskus jopa päivää ennen virallista julkaisua :D
 
Ylös Bottom