Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

-mic- sanoi:
..voi chiisus. bitti pentu kuolee. oi ja voi..
nyt meni yöunet ku pitää miettiä miten se ois
voinu olla joku mielettömän viaton oikea pikkulapsi..

jos tämmösiä miettii jo pelkkien huhujen perusteella,
kantsii ehkä myydä se pleikka pois ja ostaa tilalle
jotain vähemmän jännittävää..

ja veikkaisin muutenkin, ettei siellä san andreaksen
kaduilla pikku pilttejä juoksentele. mut ei kyllä mun
pelinautintoa pilaa vaikka juoksenteliskaan. osaan
kyllä erottaa todellisuuden ja pelimaailman

Suurin osa pelaajista osaa kyllä erottaa todellisuuden pelistä, mutta jos tuo on jollekin arka aihe niin eikö sitä voisi kunnioittaa? Mielipiteet mielipiteinä, mutta tuo menee mielestäni jo vähän yli. Jos minun kaverini olisi kuollut ja syyksi epäiltäisi Snuff-videota, en usko että pelaisin Manhuntia.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

No ehkä jos siinä on semmosia arkoja juttuja jollekin, niin kannattaako sitä sitten sen henkilön ostaa?!
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Reaper sanoi:
No ehkä jos siinä on semmosia arkoja juttuja jollekin, niin kannattaako sitä sitten sen henkilön ostaa?!

No tietenkään ei kannata, mutta minä puhuinkin vain siitä että täällä pitäisi kunnioittaa sitä jos jollakin on arka kohta eikä vain tulle kirjoittelemaan vihaisia vastauksia. Periaatteessa asiasta tappelu on turhaa, eihän koko asiaa ole edes vahvistettu missään..
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

En nyt vihasesti sanokkaan, mutta miks edes kirjotella tänne "aroista kohdistaan"?! En ainakaan itse alkaisi vuodattaa täällä elämän tarinaani...no mutta se siitä aiheesta...meni jo!
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

niin missakohan on vika jos pelissa on mukana lapsia niin ekana tulee mieleen etta ne voi tappaa :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

werty sanoi:
Kukapa ei osais ,mutta omasta mielestä tuo kyllä menis jo liian pitkälle.
Tuo kyllä kuulostaa varsin kylmäveriseltä :eek:

hmm, kylmäveriseltä. ja mitähän GTA sarjan aiemmissa
osissa tehdään? tapetaan, ryöstetään, joukkomurhataan
jnejne..

vituttaa just tommonen ziizustelu. puhutaan
kuitenki K18 videopelistä ja GTA pelistä!! ja
tuskin r* vetäs niin mauttomaksi, että jos niitä
pentuja edes pelissä on, ni tuskin niitä tarttee
siinä itsetarkoituksella lahdata..

no jokaisella on mielipiteensä, ja niin mullakin on
tällanen hieman kärkevämpi tästä asiasta..
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Panee epäilemään, ovatkohan edes kaikki tähän keskusteluun osallistuneet 18 vuotta?

Eräänlainen hiekkalaatikkohan tästäkin pelistä tulee, ja on aika kohtuutonta hyökätä wertyn kimppuun vain koska hän vetäisi johonkin rajan. Ei mun mielestä kaikkea tarvitse sallia tai ymmärtää edes videopelissä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Vaikka ymmärrän wertyn pointin, on silti syytä heittää kaikki puheet moraalista ja eettisistä arvoista romukoppaan kun on kyse GTA-pelisarjasta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Itse en kyllä usko että pelissä olisi pentuja.
tai jos olisi niin varmasti vain jossain välianimaatioissa, tämä keskustelu lapsista on jo paisunut hieman liian suureksi.
Lasten osan näkee vasta sitten kun löytyy screenshotti tai video, jossa kymmenen pentua joukkomurhataan, voisin lyödä vetoa että silloin peli varmasti sensuroidaan.

EDIT: kirotus vihreitä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Johonkin on rajat vedettävä. Eikä noita tiettyjä rajoja varmasti San Andreaksessa ylitetä jo sen takia, että myynti luultavasti vähenisi. Kohu tietysti myy pelejä, mutta ennestään valtavan suositun pelisarjan pelille boikotit, kiellot, yms. tekisivät luultavasti jo hallaa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Hex sanoi:
Johonkin on rajat vedettävä. Eikä noita tiettyjä rajoja varmasti San Andreaksessa ylitetä jo sen takia, että myynti luultavasti vähenisi. Kohu tietysti myy pelejä, mutta ennestään valtavan suositun pelisarjan pelille boikotit, kiellot, yms. tekisivät luultavasti jo hallaa.

tuskin myynti vähenis, mutta oon muuten samaa mieltä ja sitä koittanu tässä sanoaki..

(...palaa hihat vaan turhasta kukkahattutätimäisyydestä, sori werty)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

-mic- sanoi:
(...palaa hihat vaan turhasta kukkahattutätimäisyydestä, sori werty)

Eipä tuossa tosiaankaan mielestäni ole mitään turhaa kukkahattutätimäisyyttä. En minä uniani menetä, jos satun pelissä jonkun lapsen yli jysäyttämään autolla. Mutta on siinä syynsä, miksi leffoissa ja peleissä yleensä jätetään lapset rauhaan.

Miksi suotta mennä rikkomaan tuommoisia kirjoittamattomia sääntöjä, kun ihan tasan varmaan olisi tiedossa, että siitä syntyisi aivan liian iso haloo.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

nothing sanoi:
Eipä tuossa tosiaankaan mielestäni ole mitään turhaa kukkahattutätimäisyyttä. En minä uniani menetä, jos satun pelissä jonkun lapsen yli jysäyttämään autolla. Mutta on siinä syynsä, miksi leffoissa ja peleissä yleensä jätetään lapset rauhaan.

argh.. turhasta siinä mielessä että kyse on vaan huhusta.
ja se, että puhutaan niin moraalittomasta pelisarjasta ku GTA.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

no mutta onhan lasten tappimista nähty jo elokuvissa ja kaikki varmaan maan päällä tietää että lapsiakin voi tappaa... tuo nyt oli vähän sairaasti sanottu mutta pointti on se että normaalin ihmisen tappaminenkin on jo tarpeeksi sairasta mutta tämähän on vain peli. Eikä kukaan varmaankaan pakota sinua tappamaan niitä... ja siinä tosiaan on se K-18 lätkä niinkuin esim City Of God leffassa... jossa myös tapetaan lapsia...
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

LASCAR sanoi:
Vaikka ymmärrän wertyn pointin, on silti syytä heittää kaikki puheet moraalista ja eettisistä arvoista romukoppaan kun on kyse GTA-pelisarjasta.

Jep ai nou ,mutta johonkin se raja kannattaa vetää ja jos lapsia EHKÄ tulee olemaan pelissä niin kyllä se jo omaltalta taholta menee kyllä aika överiks.
Se ei ole sitä mitä GTA-sarjalta odottaisi.
Mutta tämän aiheen voisi jo jättää rauhaan.
Sanoi oman mielipiteeni ja sillä selvä, ainoastaan -mic-:llä tuntuu olevan jotain sitä vastaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

xlt sanoi:
no mutta onhan lasten tappimista nähty jo elokuvissa ja kaikki varmaan maan päällä tietää että lapsiakin voi tappaa... tuo nyt oli vähän sairaasti sanottu mutta pointti on se että normaalin ihmisen tappaminenkin on jo tarpeeksi sairasta mutta tämähän on vain peli. Eikä kukaan varmaankaan pakota sinua tappamaan niitä... ja siinä tosiaan on se K-18 lätkä niinkuin esim City Of God leffassa... jossa myös tapetaan lapsia...

Joo ,mutta siis jos teoreettisesti niitä skidejä nyt siinä pelissä olisi(mikä on todellakin hyvin epätodennäköistä) niin luulisi ,että sitten GTA: SA saattasisi jäädä aika pahasti sensuurin jalkoihin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

xlt sanoi:
no mutta onhan lasten tappimista nähty jo elokuvissa ja kaikki varmaan maan päällä tietää että lapsiakin voi tappaa... tuo nyt oli vähän sairaasti sanottu mutta pointti on se että normaalin ihmisen tappaminenkin on jo tarpeeksi sairasta mutta tämähän on vain peli. Eikä kukaan varmaankaan pakota sinua tappamaan niitä... ja siinä tosiaan on se K-18 lätkä niinkuin esim City Of God leffassa... jossa myös tapetaan lapsia...

Joo no kuoleehan niitä lapsia leffoissakin, mutta HARVEMMIN sillä mässäillään. GTA:ssa taas olisi mahdollista ampua lapsi ja mennä potkimaan ja hakkaamaan sitä pesismailalla, kun se makaa verissään maassa. Tämmöistä ei leffoissa ymmärrettävistä syistä tosiaan pahemmin näy.

Ja mielestäni tuo ylittäisi jo liikaa hyvän maun rajat (huom. tätä ei mielestäni aikaisemmat GTA pelit ole vielä tehneet).

Ja minä en kyllä todellakaan usko, että lapsia tullaan pelissä näkemään, mutta kunhan tässä lämpimikseni kirjoittelen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

joo se kyllä tosiaan olisi hyvän maun vastaista. enkä minä ainakaan innolla odottaisikaan että lapsia siinä olisi. Mutta onhan pelissä ainakin elämiä... eläinten pahoinpitelykään ei kovinkaan täysjärkistä hommaa ole.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Hmmm, no hui. Oliks Battle Royale sitten kauhea? siinä viihteen vuoksi nuoret tappoivat toisiaan. Sinällään outoa että jengi yleensä vauhkoo kun joku on haastanut Rockstaria oikeuteen tms koska joku sanoo että on ottanut GTA-sarjasta vaikutteita, niin silloin kenenkään mielestä pelit ei vaikuta oikeaan elämään, ja nytten nämä lapset olisi eri asia taas, eli tämäkö sitten vaikuttaisi? unohtakaa elämän moraalit mitkä teille on opetettu, mulle ei ole mitään mikä olisi viihteenä ylilyöntiä.
 
Ylös Bottom