Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

Solid Snake

Active Member
Eli olkaa kilttejä ja laittakaa tänne kokemukset pelistä. En halua pahemmin lukea pelillisiä tai edes juonellisia spoilereita ja jos kaikki pelin saaneet kirjoittelevat pääasiassa kokemuksia ja spoilereita tänne niin ennakkotilaaja parat jotka odottelevat vielä peliä saavat rauhassa hehkuttaa tulevaa pelikokemusta tuolla Hype ketjussa. Pidemmittä puheitta, olkaa hyvät!!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Aivan mieletön soundtrack! Taas jälleen kerran :). Surffailin radiokanavia ja kun olin toipunut Ozzyn tykityksestä, jyrähti käyntiin ehkä yksi maailman parhaimpia kappaleita, Faith no moren Midlife crisis...olin myyty viimeistään silloin :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Pari kolme tuntia tuli pelailtua, tai oikeastaan melkein koko aika tuli vain ajeltua ympäriinsä erilaisilla härveleillä. Suurimmat naurut tuli kun annoin 8v poikani ajella traktorilla kaupungin ulkopuolella, pitkä alamäkin ja traktori ei oikein pysynyt hanskassa vaan meni aina 2 renkaalla puolelta toiselle heittelehtien ja lopulta kaatuen. :) (juu, muuta poika ei pääsekkään tässä pelissä kokeilemaan/katsomaan :) )

Laskuvarjonkin löysin ja pitihän sillä hypätäkin.
Yksi löytyy ainakin sellaisesta korkeasta pyöreähköstä pilvenpiirtäjästä jonkun isomman risteyksen vierestä.

Sitten loikkaus pääasiassa graffan tekniseen toteutukseen. (Minulla on ps2 julkaisupäivän versio joten se alkaa aika vanha olemaan, voi olla että muilla ei näitä huonoja juttuja tule )
Noissa alun elokuvamaisissa pätkissä esiintyy aika kovia nytkähdyksiä kuvanpäivityksessä, mitä ilmeisemmin äänen "streemaamisesta" levyltä johtuen. Ei paha mutta ei läpinäkyväkään.
Kuvanpäivitys notkahtelee mielestäni enemmän kuin VC:ssä ja "mutu" on vastaantulevat autot ja jalankulkijat tupsahtavat lähempänä näkyville kuin aiemmin (pitäisi koettaa VC:ä ja varmentua..) Uutuutena(?) ruoho yms kasvillisuus (ainakin tiheämpänä) piirtyy suht lähellä pelaajaa, n. 10-15m päässä.
Piirtoetäisyyttä en ole vielä hahmottanut, isot puut ainakin tuntu piirtyvän ihmeen lähellä. Kai tähän pitäisi jotain positiivistakin keksiä mutta pääpiirteittään +-0 kai lopputulos on, jotain uudistuksia mutta hinta niistäkin on maksettava.

Niin, pelin laajakuvatuki on edelleen sellainen että se näyttää pienemmän alueen kuvasta, eli leikkaa kuvan eikä lisää laitoihin kuten "oikea" laajakuva tuki tekisi (mikä taas lisää 3d käsittelyn määrää joten ei sekään hyvä olisi tässä tapauksessa..) Menetetäänkö kuvan leikkauksessa tarpeellista, se jääköön jokaisen omaksi mielipiteeksi.

Pelillisistä uudistuksista en ole vielä kantaani kiveen kirjoittanut,.. vähän on alussa sellainen fiilis että mitä näillä roolipelimäisillä elementeillä tekee, en tiedä vaikuttaako ne pelin etenemiseen mutta tatskat, respekti, hiusmalli... tai edes kuntoilu, wtf! noooh, ehkä tämä on vain pelin alussa aiheuttamaa informaatioähkyä, ei vaan jaksa sulattaa kaikkea kerralla :)

Noin muuten pelistä ei kannata alussa oikein odottaa mitään mullistavaa, kaupunki on sen verran iso ja ainakin minä oli aika hukassa alussa ja vieläkin. Muutaman ensimmäinen tunti mennee ihan vain totutellessa uuteen ympäristöön.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ratsioonista kuulin, että radioaalloilla pälättäisivät itse Axl Rose ja Public Enemyn Chuck D. mitäs settiä pojat heittää?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

on kyllä mieletön peli. On tullu veivattu pyörillä pitkin kaupunkia. Tämän ei pitäisi olla spoileri mutta kaupunkin on aivan helvetin iso ! Vice cityssä muistaa kaikki missä on käynyt ja tietää missä ajelee kun on peliä pelannut 30min mutta SA:ssa on niin jumalaton kaupunki että hukkaan menee ja tämäkin osa mitä oon ajellut on noin 1/10 koko kaupunkia :O
Kyllä tuli kylmät väreet kun rupes soimaan Danzigin-Mother :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

xlt sanoi:
on kyllä mieletön peli. On tullu veivattu pyörillä pitkin kaupunkia. Tämän ei pitäisi olla spoileri mutta kaupunkin on aivan helvetin iso ! Vice cityssä muistaa kaikki missä on käynyt ja tietää missä ajelee kun on peliä pelannut 30min mutta SA:ssa on niin jumalaton kaupunki että hukkaan menee ja tämäkin osa mitä oon ajellut on noin 1/10 koko kaupunkia :O
Kyllä tuli kylmät väreet kun rupes soimaan Danzigin-Mother :p

Mistäs pelin sait? Et kai vain Kotikatsomosta? Tekisi mieli valua sinnepäin, jos näin on ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Alkuun tosiaan vähän liian Vice citymäinen, tamagotchi lisällä(syö+kuntoile)... mutta kyllä se tuosta onneksi vielä muuttuu! ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Paavi^ sanoi:
Mistäs pelin sait? Et kai vain Kotikatsomosta? Tekisi mieli valua sinnepäin, jos näin on ;)


joo sieltähän se mutta mikäs se on se julkaisu päivä ? sain pelin tänään jo että tiedän sitten mitä myydä asiakkaille. tällaisia etuja mutta mitäpä niillä kerskumaan kun sitten joku dorka menee pummimaan sitä itselleen vaikka ei olekkaan julkaisu päivä. Eli peliä ei saa Kotikatsomosta kun vasta julkaisupäivänä. Joka on siis ?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Eli jos joku miettii miksi minä sen sain niin vastaus siihen on että olen töissä siellä. Eli hakekaahan se sitten huomenna!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Loistava ja massiivinen peli kaiken kaikkiaan, mutta...

-grafiikka jotenkin epämääräistä, sahalaitoja ja pop-uppeja. Tiedä sitten johtuuko siitä lukemattomien yksityiskohtien määrästä sekä PS2 julkaisupäivänä ostetusta pleikkarista

-kulkuneuvojen törmäysmallinus on omasta mielestäni huonompi kuin aiemmissa peleissä. Nyt kun autolla törmää täydestä vauhdista vastaantulevan keulaan, niin molemmat autot pysähtyvät kuin seinään. Very odd?!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

xlt sanoi:
Eli jos joku miettii miksi minä sen sain niin vastaus siihen on että olen töissä siellä. Eli hakekaahan se sitten huomenna!
Damn you!!!! :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kolahti tuo peli meikäläisellekin postiluukusta alas aamupäivällä. Vielä en ole kerennyt kokeilemaan kun on ollut muuta hässäkkää, mutta kohta koittaa muutaman tunnin kokeilu sessio.

10 pistettä ja papukaija merkki konsolinetille joka lähetti pelin ajoissa, jopa ennen aikojaan. Huomennahan se julkaisupäivä vasta on :cool:

Mites muille ketkä ovat tilanneet konsolinetistä, joko peli tuli tänään?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Niin ja jos ei tuota nyt joku usko niin tässä todiste ;)
Kuva Pelistä

Pelin mukana tulee myös onneksi iso kartta niin kuin Vice Citynkin mukana. Kääntöpuolella on San Andreas juliste, sama kuva mikä pelin kannessakin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Huhhuh, valtavan kokoinen tuo pelialue. Jo aloituskaupunki on niin iso, että kartaa tarvii koko ajan. Traktorikin tuli jo testattua, ei oikeen nopeus riittänyt moottoritiellä vaikka kuinka polki :D

Mutta mutta, jatkamaan ->
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Lastsoul sanoi:
Huhhuh, valtavan kokoinen tuo pelialue. Jo aloituskaupunki on niin iso, että kartaa tarvii koko ajan.
Juu, aloituskaupunki on jo todella iso (ja silti se on vissin alle 1/6 koko alueesta). Useamman tunnin pelaamisen jälkeen huomasin että olin tutkinut kaupungista vasta alle puolet :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

En edes ekaa tehtävää pääse läpi, hyvin menee :)

edit: pääsin, nyt vaan cruisailen ja tallentelen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ois varmaan pitäny pelaa PS1 pelejä ennen tätä, tottunut pc tason grafiikkaan, niin aika huonolta näytti, enemmän popuppia ja pahoja grafiikkabugeja, johtunee varmaan 30004 pleikkaristani, kyllä se vaan niin on että kaiken gta innon vedin puhki vaissitissa, ei tämä sytytä enään läheskään samalla tavalla, pelinä varmaankin parempi kuin kaks edellistä, mutta ei vaan jaksa oikee enään sillä samalla innolla pelaa.. mutta kyllähän tuosta vielä pientä viihdettä saa irti..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

täytyy sanoa että oli taas mukava pitkästä aikaa pelata gta:ta näin uuden merkeissä.

Se mikä mun mielestä on helpottava kohta on se että jos on 2 tähteä niin kuitenkin ne tippuvat pois kun kaahailee vähän aikaa karkuun, eli kun aikaisemmissa versioissa vaan ensimmäinen tähti lähtee pois kun odottelee.

Kuitenkin kokonaisuutena taattua GTA laatua.
Lisää kokemuksia myöhemmin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Se uusi nopeus juttu on aivan liian tyylikäs. eli ku paahtaa tarpeeks lujaa ja mitä lujempaa menee niin se rupee sumeentuun koko ruutu vähän niinkuin Need for speed undergroundissa.
 
Ylös Bottom