Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Rakuuna sanoi:
Aijaa. Mä luulin, ettei lentämään pääse ollenkaan ennen pilottilisenssiä.

ei kannata tyytyä siihen mitä peli koittaa tarjota... kunhan ajattelee luovasti niin ei CJ:tä mitkään portit, aidat tai säännöt pidättele :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Olen kuullut, mutta silloin en ehtinyt kuulla ajatuksen kanssa. Kuulin vain jotain puhetta ja se kuulosti OG Locilta ja sitten mainittiin hänen nimikin. Kiva tietää, että tuo kuuluu WCTR:ltä. En tiennyt, mistä se tuli.. tosin se lukee varmaankin jossain oppaassa.

Kun mä kuulin että nyt tulee tämmöinen haastattelu, niin mä vaan pysäytin auton ja kuuntelin rauhassa. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kysymykset -alueella muutama heitti yllärin, että Traktorilla voi hinaa autoja, huomasin että Towtruck:lla voi myös. Se on se valkoinen lava-auto jonka lavalla on nosturi. Oikean puoleisella tatilla nostetaan ja lasketaan sitä nosturin koukkua, (sama toimii traktorissa.)

Saako perävaunun irti rekasta jotenki, siis muuten kuin laittamalla sen linkkuun. Tatista ei tapahdu mitään.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Thingy sanoi:
Kun mä kuulin että nyt tulee tämmöinen haastattelu, niin mä vaan pysäytin auton ja kuuntelin rauhassa. :D

Heh, kannattaa myös väijyä Andy Dickiä wctr:llä ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

foghorn sanoi:
Kysymykset -alueella muutama heitti yllärin, että Traktorilla voi hinaa autoja, huomasin että Towtruck:lla voi myös.
No voi juku kun on kumma juttu, ottaen huomioon että towtruck on suomeksi hinausauto :)

werty sanoi:
Heh, kannattaa myös väijyä Andy Dickiä wctr:llä ;)

Joo ja Fernando Martinezia :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mitäs kanavaa porukat yleensä kuuntelee eniten SA:ssa?
Meikä popittaa Radio X, SF-UR ja mitähän ne pari muuta oli... Joku S-DST tai jotain :P Varmaa ainut nimi nuista mikä oli oikein on tuo Radio X.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Grandi sanoi:
No voi juku kun on kumma juttu, ottaen huomioon että towtruck on suomeksi hinausauto :)
Juu. Nuo tuntomerkitkin on loistavat, olis voinu sanoa vain että: hinausauto:)

Tartten unta, mutta ottaa päähän pikkasen kun näkee pelkkiä GTA unia.
Tetris unet kyllä aikoinaa otti päähä vielä enemmän, sitä vaan siirteli palikoita unissaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

nallet sanoi:
Mitäs kanavaa porukat yleensä kuuntelee eniten SA:ssa?
Meikä popittaa Radio X, SF-UR ja mitähän ne pari muuta oli... Joku S-DST tai jotain :P Varmaa ainut nimi nuista mikä oli oikein on tuo Radio X.
kiukullakin sitä kanavaa mikä missäkin autossa sattuu olemaan päällä. JOs ei tyydytä, voi aina vaihtaa autoa.

Tuleepahan ainakin kuultua kaikki musiikki mitä pelillä on tarjota. Ja mainokset :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Lloope sanoi:
No varmaan parhaiten ymmärrät, kun löydät yhden, mistä on kysymys. Eli lue vaikka tästä, niin pääset alkuun:

Yksi snapshot löytyy, kun menet CJ:n huoltoaseman vieressä olevalle rakennustyömaalle. Sitten kävelet nostokurkea kohti ja koitat katsoa kameralla nostokurjen päälle. Ellei heti näy, niin koita katsoa lähempää tai kauempaa ja koita zoomata kameralla kauemmas ja lähemmäs. Saman tyyppisissä paikoissa loputkin ovat - tai ainakin ne, mitä tähän mennessä olen löytänyt

Onpas San Fierrolla köyhät nähtävyydet. :D

Kohteina siis lienevät korkeat, huomiota herättävät rakennelmat, tms.? Kuinka monta kohdetta kaupungissa on kuvattavana?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Sormusaave sanoi:
Onpas San Fierrolla köyhät nähtävyydet. :D

Kohteina siis lienevät korkeat, huomiota herättävät rakennelmat, tms.? Kuinka monta kohdetta kaupungissa on kuvattavana?
50 kohdetta muistelisin olevan. Itte oon löytäny varmaanki parisenkymmentä..

Toi CJ rupee näköjään päästelemään omituisia ääniä, jos ei liiku vähään aikaan. Nyt se laule "Take your time and love good" :D ja äsken se jammaili jotain dadadumdudaa tai jotain muuta vastaavaa. Toihan laulee ihan hirmusesti :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

nallet sanoi:
Mitäs kanavaa porukat yleensä kuuntelee eniten SA:ssa?
Meikä popittaa Radio X, SF-UR ja mitähän ne pari muuta oli... Joku S-DST tai jotain :P Varmaa ainut nimi nuista mikä oli oikein on tuo Radio X.
Mulla ainakin yleensä Radio Los Santos, joskus Playback FM tai Radio X.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nyt alan olla huolissaan. Peli alkaa vaikuttamaan jo parisuhteeseeni. Siippani valittaa ettei minulla ole riittävästi aikaa hänelle. Hän sanoi että I´m not a ho, I´m a homie, ja minä vastasin että "I have some shit right now, maybe later". Olen kuin CJ ja hän kuin Denise. Pitäsköhän ostaa kukkapuska tai dildo hänelle :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Parkkitalon kannattaa sitten tutkia _aina_:
Emerald Islessä (pohjoisosissa Las Venturasia) sijaitsevasta parkkitalosta löysin kaksi kappaletta sinkoja, ainakin yhden unique stuntin (en jaksanut kokeilla saisiko viereiseltäkin hyppyriltä erin stuntin), sekä Maverick -helikopterin (joka ei ole aina paikalla).

Roca Escalantessa (koillisosissa Las Venturasia) sijaitsevasta parkkitalosta taas löysin kauan kaivatun ja etsityn Minigunin! Helvetti että olin iloinen, kun löysin sen.

Las Venturasin lentokentältä löytyy myös kivaa tavaraa: 2 kpl hevosenkenkiä, savukranaatteja, suojaa, "normaaleja" lentokoneita (tietysti), sekä iso matkustajakone.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Bandicoot sanoi:
Nyt alan olla huolissaan. Peli alkaa vaikuttamaan jo parisuhteeseeni. Siippani valittaa ettei minulla ole riittävästi aikaa hänelle. Hän sanoi että I´m not a ho, I´m a homie, ja minä vastasin että "I have some shit right now, maybe later". Olen kuin CJ ja hän kuin Denise. Pitäsköhän ostaa kukkapuska tai dildo hänelle :D

Parisuhdeneuvontaa a la Dr. GroovyLove:

Pidät yhden illan vapaata pelistä. Käyt salaa ostamassa skumppaa ja jotain eroottisen aromaattista hieromaöljyä. Sitten vedät Pimp suitin päälle, Blingblingit kaulaan, viet kuningattares kevyelle, mutta hienolle illaliselle drinksuineen, jonka jälkeen kotiin, Barry Whitea soimaan ja Groovy Love-vaihde silmään. Eiköhan akka ole taas viikon tai jopa kaksi hiljaa. :cool:

BTW. Itse olen nyt jo ainakin viitenä yönä nähnyt unia jotka kaikki sijoittuvat SA-maailmaan. :o



edit. linkki
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Saatiin aika mukavat naurut kaverin kanssa :D
Mentiin Las Venturasin lentokentälle, sitten menin suihkukoneeseen ja kaveri ei enää "mahtunut" sinne sisälle.No sitten ajoin auton siihen koneen vierelle ja kaveri hyppäs siitä koneen siivelle. ja sitten vaan nousin ilmaan ja lentelin Los santosiin saakka :D (niin ja kaverihan pysyi koko matkan siivellä :D)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Pääsinpäs aikas veemäiset tehtävät Mt. Chiliadilla, kun sieltä sen päältä saa sen maastopyörän ja sillä pitää laskee alas kilpaa. Se viimenen oli varsinkin kohtis vaikee. Nyt on n. 45% koossa ja vasta puolessa välissä olen San Fierron tehtäviä.

Ja tuli tässä yks päivä tehtyä mukava jono traktorien avulla. Otin rekkaan sen "peräkärryn" ja sitten laitoin sen eteen 4 traktoria ja hyvin kulki. Aika voimanpesä toi pikkutraktori. :p

Ja mun radiossa soi yleensä K-DST, ja jos sieltä ei tule mitään hyvää, niin vaihdan Radio X:lle. Välillä tulee myös K-Rosea ja SF-UR:ää kuunneltua.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

tuosta olgen kommentista: näyttää muutenkin semmoiset fysikaaliset seikat kuin ilmanvastus ja massan hitaus olevan hiukan hukassa. Esim. kun kolaa moottoripyöräilijän niin jätkä jää käppäilemään konepellille miten haluaa eikä nopeuden muutos vaikuta asiaan.

No, eipä tuo paljon pelinautintoa ole haitannut.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Grandi sanoi:
tuosta olgen kommentista: näyttää muutenkin semmoiset fysikaaliset seikat kuin ilmanvastus ja massan hitaus olevan hiukan hukassa. Esim. kun kolaa moottoripyöräilijän niin jätkä jää käppäilemään konepellille miten haluaa eikä nopeuden muutos vaikuta asiaan.

No, eipä tuo paljon pelinautintoa ole haitannut.
sanos muuta. Törmäsin tuossa juuri varsin kiukkuiseen äijään, joka kesken tehtävän hyppäsi autoni päälle ja alkoi muokata sitä uuteen uskoon pesismailan avulla :D. Yritin karistaa kaverin pois tekemällä käsijarrukäännöksiä moottoritiellä, mutta eipä tuo mitään auttanut. Lopulta jouduin hyppäämään kyydistä kun auto syttyi tuleen. Poliisit sitten tietysti ajoivat samantien yli..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

mcduck sanoi:
sanos muuta. Törmäsin tuossa juuri varsin kiukkuiseen äijään, joka kesken tehtävän hyppäsi autoni päälle ja alkoi muokata sitä uuteen uskoon pesismailan avulla :D. Yritin karistaa kaverin pois tekemällä käsijarrukäännöksiä moottoritiellä, mutta eipä tuo mitään auttanut. Lopulta jouduin hyppäämään kyydistä kun auto syttyi tuleen. Poliisit sitten tietysti ajoivat samantien yli..

Tosta tuli mieleen, että eikös tässä pelissä pitänyt olla silleen, et poliisit osaa tarttuu kiinni auton takapuskurista? En ole vielä semmoista huomannut. Vai oliko se kenties vain joku huhu?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Tosta tuli mieleen, että eikös tässä pelissä pitänyt olla silleen, et poliisit osaa tarttuu kiinni auton takapuskurista? En ole vielä semmoista huomannut. Vai oliko se kenties vain joku huhu?
Kyllähän siitä oli kuvaki, mutta ilmeisesti ottivat sitten sen pois lopullisesta pelistä. Hauskaahan se kyllä olis, jos ne roikkus siinä puskurissa kiinni..
 
Ylös Bottom