Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset
Itellä taas täysin päinvastaisia ongelmia eli millä äijälle sais kasvatettua lihaksi?
En onneksi oo niin tyhmä etten olisi kuntosalia löytäny, mutta tämä bugi on vaivannut että se käskee tulla huomenna takaisin, vaikkei olisi sinä päivänä käynyt salilla ollenkaan. Eli mistä muusta hommasta saa ruista ranteeseen kuin salilla käymällä?
Tämä seuraava ei nyt oikeastaan kuuluisi kysymyksiin, mutta voin lopuksi tehdä siitä sellaisen.
Tapahtui siis jälleen eriskummallisia asioista kun olin jalkaisin liikkeellä SA:n kaduilla.
Huomasin siinä sellaisen tyypillisen rosvo-poliisi -episodin, jossa rosvot oli liikkeellä sillä harrikka -tyylisellä pärrällä ja koppalakit ihan normi partioautolla. Pärrän matka tyssäs sitten jostain syystä pensasta vasten ja kun menin tarkemmin kattomaan, niin kuski oli kuollu siihen pyörän viereen. Takana istunut roisto#2 oli kuitenkin ehjänä ja ammuskeli poliiseja uzillansa. Mietin sitte että vois hypätä sen pyörän sarviin ja kattoa mitä roisto#2 siitä tuumaa. Näin tein ja ilokseni huomasin että "kaveri" jatkoi poliisien ammuskelua, eikä mun sekaantuminen sen ammuskeluun tuntunut haittaavan. No olin siinä sitten noin minuutin verran ajellut ja roisto#2 ammuskellut poliiseja minkä ehti, tässä vaiheessa alkoi tapahtua niitä kummia.... Pyörän ohjaus siirtyi jollekkin auto-pilotille ja tulin nopeasti siihen tulokseen, että peli ilmeisesti luuli että sarvissa roikkuu se toinen roisto, enkä minä eli CJ. Hieman hämmennyin mutta se osoittautuikin ihan kivaksi, seuraa vain vierestä ku CJ ajelee kuinka sattuu ja roisto#2 ammuskelee poliiseja. Ainoat napit mitkä toimi, oli radiokanavan vaihtonapit, sekä osaksi kaasu. Tämä osaksi toimiminen johtuu siitä että pärrän kierrokset kyllä nousi ku painoi kaasua, mutta vauhtia ei kyllä tullut yhtään lisää. Hetken päästä homma alkoi muuttua puuduttavaksi. Tilannetta vielä pahenti se että kolmiota painamalla ei tietysti tapahtunut mitään. Lueskelin siinä sitte jtuneria samassa ku seurasin CJ:n ajelua. Kävin siinä sitte hampaita pesemäs ja auton laittamas lukkoon, niin tällä välin CJ oli mällänny sen pyörän huolella johonki. Roisto#2 makaa verilammikos maas ja pyörä lykkää savua muualtaki ku putkesta. Hieman erikoinen tapahtuma.
Nyt vois kysyäkki että onko muille tapahtunu vastaavaa?
Niin ja vastakkaa toki tohon lihas-kyssäriin jos tiedätte keinot.