Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta:vc Prosentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trend
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

trend

New Member
Millasissa prosenttiluvuissa olette kyseisessä pelissä menossa. Itselläni 65% ja tuntei menny jotain reilu 20.

Loppujen pelaaminen on ehkä hieman puuduttavaa, paketit (zzz), taksi-tehtävä (krooh), ambulanssi-tehtävä (aivan mahdoton), no stunt-jumpit ihan oolrait.
 
96% ja tunteja 45:50. Luokitus Hitman 5160.

Vielä puuttuisi paramedic ja fire truck missionit sekä yksi unique jump - tietäisi vain mikä niistä. :rolleyes:
 
Kuinka moni on rehellisesti itse kerännyt nämä hiddenit kaikki itse löytämällä?
 
Mä etin parhaillaan kahden kartan avulla eikä meinaa niilläkään löytyä, kyykkimäistä.
 
Mulla on 94 hiddeniä 2 kartan avulla neki löytäny, mutta aina tää sama, ei tule 100 :(. Btw mitä sait Gamemastah 100% jälkee?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jori
Mulla on 94 hiddeniä 2 kartan avulla neki löytäny, mutta aina tää sama, ei tule 100 :(. Btw mitä sait Gamemastah 100% jälkee?

100% saamisen jälkeen saa (spoileri. maalaa.):


3 henkivartijaa
loputtomat ammukset
max 200 health ja armor
ja uuden asusteen, paidan jossa lukee jotain tapaan "I beat vice city and all I got was this lousy T-shirt"
 
94% ja 24 tuntii ...

Aika paljon puuttuu kaikkee silti, et loppu on just siks niin tylsä ku teet 2-4 jotai "surkeeta lisähöskää" ni saat yhden prossan.

Läpäisseet kertokaas vinkkejä: RC autokisaan ja lentokonekisaan, myös ambulanssimissionin vinkit käy...

SPOILER (unique stuntit suorittaneet maalatkaa) :D

Miten sen unique jumpin pääsee, joka on alotushotellista pohjoseen, niistä rappusista kuulemma poliisiaseman katolle joissa Lance (jos oikein muistan) seiso siin yhes tehtäväs missä sai Rugerin ... nii siis, matka on liian pitkä / vauhtia on liian vähän
 
Ambulanssi kaaki kannattaa ehdottomasti ajaa sillä ensimmäisellä saarella. Ambulanssi on lähellä ylempää pay'n'spray:tä. Sinänsä helppo että aika ei helpolla lopu, eikä sitä autookaan tuu räjähdysasteelle kolaroitua, mutta varsinkin loppuvaiheessa auto kaatuu helposti, kun joutuu hakeen paljo ukkoja hiekkarannalta.

RC nyt on piece of kauko, ajelet vaan niin ettet törmäile reunoihin niin ei pyörähdä kumilelukaan.
 
No ei ehkä tänne välttämättä tämä viesti kuulu, mutta ihmettelempä vaan, että miks gta:vc:stä pitää perustaa niin älyttömän monta eri aihetta??? Laskeskelin ja löysin 5 eri vice city aihetta täältä alueelta!

Eikö niitä voisi vähä tiivistää yhteen?? Koko ps2fin:n foorumi hukkuu tällä menolla gta:vc uteluihin, joista tulee koko ajan uusia aiheita ja tämä alkaa muistuttaan tiltin foorumia (!!!!!)
 
Nyt on jotain 70% suoritettu.

Minä etsin Hidden Packaget aivan rehellisesti, ilman mitään karttaa, kuten Gta3:ssakin. Ei kyllä ole löytynyt kuin vasta 74.
 
Tarviis vielä löytää 2 Unique jumppia....olen löytänyt ne kaikki mutta en muista mitkä kaksi on jäänyt puuttumaan ja olen yrittänyt niitä vähintään neljä kertaa jokaista. Mitkähän näistä Unique Jumpeista olisi semmoisia jotka on tarkkoja mistä lähtee ja mitkä tarkkoja alastulosta? Antakaahan vähän neuvoa te joilla on 100% tai Unique jumpit tehtynä alkaa nimittäin pää hajoamaan kun enää noi puuttuu eikä löydä niitä mistään.:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gamemastah
Mä en oo viä löytäny niitä bodyguardeja mistään, mut en oo hirveesti ettinykkää.

-->Ne istuskelee siellä Vercetti Estatessa, heti sisäänkäynnistä oikealla olevassa pikku huoneessa. Astut vaan niiden edessä olevaan lilaan "tehtävä" ympyrään ja kaverit tulevat messiin.

Laitoin ton nyt tolla valkosella ettei tulis sanomisia.
 
Ylös Bottom