Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta:vc Prosentit

99 % ja jotain puuttuu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gamemastah
98% ja pelitunteja joku 32. Puuttuu enää Paramedic-tehtävät.

99% kasassa. Pelitunteja joku 30, mutta mistä saisi sen puuttuvan prossan? Kaikki tehtävät on tehty mitä mistään FAQ:sta olen löytänyt... Lähtee järki.
 
Re: 99 % ja jotain puuttuu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgorMotor
99% kasassa. Pelitunteja joku 30, mutta mistä saisi sen puuttuvan prossan? Kaikki tehtävät on tehty mitä mistään FAQ:sta olen löytänyt... Lähtee järki.

Maalaa:
Katso, että olet ryöstänyt kaikki kaupat, tehnyt puhelin tehtävät (assassination), uniquet, hiddenit, rampaget. Stadionin 2:sta auto kisasta eka sija ja dirtringissa aika alle 5min. Ja sitten vielä Sunshine autosin katukisat voitettu. Kaikki RC ja checkpoint kisat voitettu/suoritettu.

Jos noin kaikki olet tehnyt niin en kyllä keksi muita. Niin ja ethän vain ole käyttänyt cheatteja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: 99 % ja jotain puuttuu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Larry
Maalaa:
Katso, että olet ryöstänyt kaikki kaupat, tehnyt puhelin tehtävät (assassination), uniquet, hiddenit, rampaget. Stadionin 2:sta auto kisasta eka sija ja dirtringissa aika alle 5min. Ja sitten vielä Sunshine autosin katukisat voitettu. Kaikki RC ja checkpoint kisat voitettu/suoritettu.

Jos noin kaikki olet tehnyt niin en kyllä keksi muita. Niin ja ethän vain ole käyttänyt cheatteja?

Ei ole cheatteja tarttenu käyttää. Noista ainoa onkin sitten se dirtringi. Täytynee alkaa jauhaa sitä.

Monet kiitokset.
 
81% vedetty vielä on iso urakka. PS2 paskana ei ehdi toteuttaa sitä vielä, mutta takuuhuoltoon menossa.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan =Claude Speed=
Tarviis vielä löytää 2 Unique jumppia....olen löytänyt ne kaikki mutta en muista mitkä kaksi on jäänyt puuttumaan ja olen yrittänyt niitä vähintään neljä kertaa jokaista. Mitkähän näistä Unique Jumpeista olisi semmoisia jotka on tarkkoja mistä lähtee ja mitkä tarkkoja alastulosta? Antakaahan vähän neuvoa te joilla on 100% tai Unique jumpit tehtynä alkaa nimittäin pää hajoamaan kun enää noi puuttuu eikä löydä niitä mistään.:confused:

Sama ongelma, paitsi et puuttuu vain 1, ja se mitä tossa ylempänä kyselin on nyt menty. Eli voisitteko kertoa/antaa urlia että missä näkisi jotain miten/mihin asti pitää hyppiä ku oon 2-3 kertaa kans kaikki vetäny, mutta ei tuu sitä vikaa. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Sama ongelma, paitsi et puuttuu vain 1, ja se mitä tossa ylempänä kyselin on nyt menty. Eli voisitteko kertoa/antaa urlia että missä näkisi jotain miten/mihin asti pitää hyppiä ku oon 2-3 kertaa kans kaikki vetäny, mutta ei tuu sitä vikaa. :(
Musta tuntuu että teillä on sama ongelma.... Gourangan kartan mukaan yksi on Starfish Islandilla 18 numero jos käytätte Gamespotin siis All Vice City fr:sten karttaa nii huomaatte että yksi numero puuttuu.... Auttakaa nyt joku meitä!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jori
Musta tuntuu että teillä on sama ongelma.... Gourangan kartan mukaan yksi on Starfish Islandilla 18 numero jos käytätte Gamespotin siis All Vice City fr:sten karttaa nii huomaatte että yksi numero puuttuu.... Auttakaa nyt joku meitä!!!!

En oikeen ymmärtäny mitä tarkotit, mutta sitä että All Vice Cityn kartasta se Starfish Islandin hyppy puuttuu? Näin ymmärsin ja sen hypyn olen tehnyt, että se 1 on melko varmasti bugi, enkä voi saada sitä enää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
En oikeen ymmärtäny mitä tarkotit, mutta sitä että All Vice Cityn kartasta se Starfish Islandin hyppy puuttuu? Näin ymmärsin ja sen hypyn olen tehnyt, että se 1 on melko varmasti bugi, enkä voi saada sitä enää.


Saarella oleva jumppi on todella kinkkisessä paikassa. Ja en minäkään en meinannut sitä löytää vaikka oli apuna kuvat. Elikkä jumppi löytyy saareen pohjois osan, yhden talon pihalta. Sinne pääsee kujan kautta. Töräytä taloon meneviin portaisiin nopeimmalla motskarilla ja lennät hyppyristä toiselle pihalle. Tarkalleen en muista tuota paikkaa, mutta voin sen katsoa jos ette näistä ohjeista saa selvää. Tutkikaa ne talo tarkkaan sieltä saarelta. Ja jos olet suorittanut hyppyrin ja menet siihen uudestasan, ei tule ilmotusta että suoritit hyppyrin.


Toinen paha jumppi on malibu clubin vieressä, yritin todella monta kertaa päästä sitä. Kunnes sitten osuin kanaalin toisella puolella olleeseen puuhun ja sain stuntin suoritettua. Erittäin tarkka laskeutumis paikka :D
 
Itselläkin on ongelmana että 1 u.jumppi puuttuu ja olen merkannut että kaikki olisin vetänyt. Alkoi epäilyttää, että voisiko olla se hyppy g-spotlight tehtävässsä mikä on v-rock rakennuksen vieressä(all vice city mapissa numero 1). Ainakun hyppään siitä niin menee juuri ja juuri eikä tule ollenkaan sitä tekstiä alas että insane stunt bonus. Tuleeko muilla siinä kohdassa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Itselläkin on ongelmana että 1 u.jumppi puuttuu ja olen merkannut että kaikki olisin vetänyt. Alkoi epäilyttää, että voisiko olla se hyppy g-spotlight tehtävässsä mikä on v-rock rakennuksen vieressä(all vice city mapissa numero 1). Ainakun hyppään siitä niin menee juuri ja juuri eikä tule ollenkaan sitä tekstiä alas että insane stunt bonus. Tuleeko muilla siinä kohdassa?


Siitä tehtävästä saa parikin jumppia muistaakseni. Kannattaa kaikki mennä läpi, vaikka se turhauttavaa onkin. Minunkin piti mennä kaikki hiddenpackaget läpi, kun oli yksi jäänyt matkan varrelle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Siitä tehtävästä saa parikin jumppia muistaakseni. Kannattaa kaikki mennä läpi, vaikka se turhauttavaa onkin. Minunkin piti mennä kaikki hiddenpackaget läpi, kun oli yksi jäänyt matkan varrelle.

Tämähän se ongelma juuri onkin.

Oon menny pari-kolme kertaa kaikki läpi, mutta jos:
a) hyppy ei täytä "vaatimuksia", ei tule tekstiä ja se jää edelleen suorittamatta
b) hyppy on jo tehty, eikä myöskään tule tekstiä
c) pelissä on bugi, joka estää saamasta bonuksen jostain hypystä ja bugi "aktivoituu" jostain tuntemattomasta syystä/tapahtumasta vain joillakin

Pitäisikö pistää toinen seivi alusta ja hypätä kaikki ja kirjottaa tulevat tiedot ylös ja sitten yrittää saada uusiks kaikki samat
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Tämähän se ongelma juuri onkin.

Oon menny pari-kolme kertaa kaikki läpi, mutta jos:
a) hyppy ei täytä "vaatimuksia", ei tule tekstiä ja se jää edelleen suorittamatta
b) hyppy on jo tehty, eikä myöskään tule tekstiä
c) pelissä on bugi, joka estää saamasta bonuksen jostain hypystä ja bugi "aktivoituu" jostain tuntemattomasta syystä/tapahtumasta vain joillakin

Pitäisikö pistää toinen seivi alusta ja hypätä kaikki ja kirjottaa tulevat tiedot ylös ja sitten yrittää saada uusiks kaikki samat

Siis mikä ihmeen bugi? Kerroppas tarkemmin.

Yksi hyppy mikä voi puuttua, esim Malibu clubin vieressä oleva kanaalin yli hyppyri. Siinä pitää hypätä sen toisella puolella olevan puun latvaan tai siitä yli. Saa muuten olla hemmetin kova vauhti.
 
Yks hyppy kans on hemmetin vaikee saada. Washington Mall kauppakeskuksen parkkitalon katolta pitää hypätä sinne toiselle katolle. En saanu sitä millään muulla ajoneuvolla ku taxilla johon olin aktivoinu sen pomppu hydrauliikan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Siis mikä ihmeen bugi? Kerroppas tarkemmin.

Yksi hyppy mikä voi puuttua, esim Malibu clubin vieressä oleva kanaalin yli hyppyri. Siinä pitää hypätä sen toisella puolella olevan puun latvaan tai siitä yli. Saa muuten olla hemmetin kova vauhti.

Yks englantilainen sano, että kun se etti hiddeneitä, niin "ohjeessa" oli menossa numerossa 62, mutta oli kerännyt vasta 61. Hän alotti pelin alusta, ja sitten sai kaikki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Yks englantilainen sano, että kun se etti hiddeneitä, niin "ohjeessa" oli menossa numerossa 62, mutta oli kerännyt vasta 61. Hän alotti pelin alusta, ja sitten sai kaikki.

No jos ohjeessa oli etsimässä numero 62 ja oli hankkinut 61. Niin en näe ainakaan mitään ongelmaa. Koska 62 oltiin vasta etsimästä. Yleisesti ottaen, minulle kävi sama juttu. Ei kannatta ottaa yhtään packagea ennenkuin aloittaa keräämisen listan kanssa. Koska muuten samoja ongelmia ilmenee. Se on vaan uudestaan lista läpi, tai uuden pelin aloittaminen.
 
No siis en tarkottanu sitä noin, vaan että yks oli jääny pois. Selitin ehkä epäselvästi, kuten yleensä, mutta kuitenkin siis lopussa olis ollu 99.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
No siis en tarkottanu sitä noin, vaan että yks oli jääny pois. Selitin ehkä epäselvästi, kuten yleensä, mutta kuitenkin siis lopussa olis ollu 99.

No sitten en voi valitettavasti auttaa. Jankatkaa niitä hyppyreitä uudestaan ja uudestan, sekä etsikää niitä paketteja uudestaan. Jos ei mikään auta. niin ei muutakuin uus peli. Mutta ei kannata ottaa yhtään packagee tai jumppia uudessa savessa, ennenkuin aloittaa niiden keräilyn. Muuten menee taas sekaisin.
 
Ylös Bottom