Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City - Bugeja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trend
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

trend

New Member
Onko muut huomanneet että tässä muuten niin mainiossa pelissä on enemmän bugeja kun laki sallii. Itse pudottaisin pelin arvostelusta 10 pistettä niiden takia pois.

Tässä joitain itse huomaamiani:
- Äijä uppoo asfalttiin, loivat ylämäet joutuu hyppimään.
- Varjo sekoilee totaalisesti
- Autotallit syö autoja
- Autot ja pyörät häviää välillä mystisesti

Ja kaiken kruunaa tämä:
Vihdoin ja viimein sain viikonlopun aikana tahkottua, 100 hidden packagee, yhtä vaille hypyt, vigilante level 13, pizza-kuski homman läpi. Ja mitä selviääkään kun rupesin äskön koittamaan jos löytäsin viimesen hypyn. Save file on hävinnyt. Siis voi vitt*! Jäljellä enää save file 70%. Nyt lähtee Vice City hyllyyn ja lujaa.

Voin suositella kaikille nyt jotka ovat viimeisiä tehtäviä tekemässä, että kannattaa savettaa parille eri paikalle ettei käy niin kuin mulle. Vai onko jollekin kenties jo käynyt?
 
Nuo uppoamiset on ihan tuttuja. Yhtäkkiä ollaankin maan alla, jossa on vettä. Sitten samassa silmänräpäyksessä palataan maan pinnalle kuin mitään ei olisi tapahtunut. Autotallit syövät autoja, kyllä. Onneksi Love Fist -limusiini ei ole vieläkään kadonnut, liekö sitten pysyy tallissa maailman loppuun saakka?
Autojen katoamisen selän takana olen vain rennosti pistänyt varkaiden syyksi. Vaikka niinhän se ei toki todellisuudessa ole. Olettamalla että kyseessä oli (toinen) varas vitutus ei tunnu niin suurelta. ;)
 
Niitä edellisestä osasta tuttuja lentäviä autoja on myös tullut parikertaa vastaan. Että semmosta.
 
Varastettiinhan niitä autoja jo GTA3:ssakin jos jätit ne vähäksi aikaa yksikseen. Eli tuskin se mikään bugi on:)
 
Multa on vaan pari asetta hävinnyt ja sitt multa katos se lovefistlimo heti sen pomminpurku tehtävän jälkeen, eli kun olin ajanut bändin sinne keikkapaikalle niin limo oli kadonnut kun pääsin jatkamaan...prkle. Onko kellään muulla käyny niinku mulla, että uzissa on loppumattomat paukut eli mitään luotimäärää ei oo näkyvissä??!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Autojen katoamisen selän takana olen vain rennosti pistänyt varkaiden syyksi. Vaikka niinhän se ei toki todellisuudessa ole. Olettamalla että kyseessä oli (toinen) varas vitutus ei tunnu niin suurelta. ;)

Autojen katoamista tapahtuu jokaisessa gta.ssa.
Eikä se ole mikään bugi. Ei taida nykyisten pelikoneiden tehot riittää siihen, että piirtoetäisyys on kaupungin päästä päähän ja ettei autot katoa mihinkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
Multa on vaan pari asetta hävinnyt ja sitt multa katos se lovefistlimo heti sen pomminpurku tehtävän jälkeen, eli kun olin ajanut bändin sinne keikkapaikalle niin limo oli kadonnut kun pääsin jatkamaan...prkle. Onko kellään muulla käyny niinku mulla, että uzissa on loppumattomat paukut eli mitään luotimäärää ei oo näkyvissä??!

Muistaakseni minäkin menetin sen heti tehtävän jälkeen. Tuskin tämäkään on mikään bugi.

Ja jos olet ostanut uziin 9999 panosta, niin luku katoaa ja saat loppumattomat kudit tilalle.
 
Asiasta hieman poiketen, millainen piirtoetäisyys teillä on Vice Cityssä? Omani tuntuu hieman pieneltä, voi tosin johtua myös monista pelistä riippumattomista seikoista ;). Mutta kun tuo lukupää on tosiaan viime aikoina temppuillut niin tietenkin kannattaa varmistaa että peli todellakin _toimii_.
 
Mulla säilyi toi limo, mutta joskus on kadonnut tallista moottoripyöriä. Tosin se voidaan pistää realistisuuden piikkiin. Säilyisikö oikeasti kalliit ajoneuvot tallissa, jos tallin ovet eivät olisi koskaan lukossa?
 
Ja kaiken kruunaa tämä:
Vihdoin ja viimein sain viikonlopun aikana tahkottua, 100 hidden packagee, yhtä vaille hypyt, vigilante level 13, pizza-kuski homman läpi. Ja mitä selviääkään kun rupesin äskön koittamaan jos löytäsin viimesen hypyn. Save file on hävinnyt. Siis voi vitt*! Jäljellä enää save file 70%. Nyt lähtee Vice City hyllyyn ja lujaa.

Voin suositella kaikille nyt jotka ovat viimeisiä tehtäviä tekemässä, että kannattaa savettaa parille eri paikalle ettei käy niin kuin mulle. Vai onko jollekin kenties jo käynyt? [/B][/QUOTE]


Näin kävi mullekin pari viikkoo sitten ja vielä kahdessa eri tallenuksessa(en tosin ollut aivan yhtä pitkällä ku sä) ja sen jälkee en oo tohon peliin koskenu. Enkä koske.
 
Näin kävi mullekin pari viikkoo sitten ja vielä kahdessa eri tallenuksessa(en tosin ollut aivan yhtä pitkällä ku sä) ja sen jälkee en oo tohon peliin koskenu. Enkä koske.

Hävittikö se sulta molemmat save filet?! Toi on kyllä sairasta. Mulle tuli tänään TimeSplitters2 ja Vice City saa mennä keittään vaikka puuroo.


Eikä se ole mikään bugi. Ei taida nykyisten pelikoneiden tehot riittää siihen, että piirtoetäisyys on kaupungin päästä päähän ja ettei autot katoa mihinkään.

Kyllä se on mielestäni bugi jos ajat autosi esimerkiksi soivan puhelimen lähelle. Tulee tehtäväselvitys pätkä ja kun puhelu loppuu, on auto / pärrä hävinny selän takaa. Näin käy esim. PJC Playgroundin, ja varmaan kaiken muunkin yhteydessä. Tuskin pelin tekijät sitä on takoittanut.. ?
 
varmasti jokaisella threadiin vastanneella on Vice City, joten annoinko liian vaikean tehtävän arvioida tuo piirtoetäisyys. Metritkin käy ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal


Ja jos olet ostanut uziin 9999 panosta, niin luku katoaa ja saat loppumattomat kudit tilalle.


ei ainekaa mulla ku sain sen luvun katoon nii ammuin tarpeeks nii se luku tuli takas
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
varmasti jokaisella threadiin vastanneella on Vice City, joten annoinko liian vaikean tehtävän arvioida tuo piirtoetäisyys. Metritkin käy ;)
Autot näkyy niin kauas, kuin angelilla pitää ajaa, että vaihe menee kolmoselle ja ihmiset näkyy niin kauas, että vaihe vaihtuu kakkoselle siis noin suurinpiirtein. Toivottavasti tajusit.
Kyllä se on mielestäni bugi jos ajat autosi esimerkiksi soivan puhelimen lähelle. Tulee tehtäväselvitys pätkä ja kun puhelu loppuu, on auto / pärrä hävinny selän takaa.
Jätä kulkuneuvo vähän kauemmaksi tehtäväringeistä, niin ne ei katoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Autot näkyy niin kauas, kuin angelilla pitää ajaa, että vaihe menee kolmoselle ja ihmiset näkyy niin kauas, että vaihe vaihtuu kakkoselle siis noin suurinpiirtein.

Joo, tajusin ja kokeilin. Samaa luokkaa minullakin piirtoetäisyys tuntuu olevan. Häiritsevän lyhyt se vaan tuppaa olemaan, varsinkin nopeasti esiin tulevat puut, pensaat yms. hämäävät eniten :)
 
Moottoripyörällä hyppyristä miljardia seinään ja sinnehän se pärrä jäi.. Betoniin :D No kyydistä pääsi kuitenki pois ja matkaa pystyi jatkamaan kävellen.

Sitten tuli vastaan sellainen, että jos puhelin soi eikä siihen vastaa L1:lla, vaan menee savettamaan peliä, niin peli kaatuu. Musat pysähtyy ja ukko jää jumittamaan.

Ja tosiaan ukko uppoaa jalkakäytävään, hyppimällä pääsee takas pinnalle.
 
No siä Hyman condo asunnon edessä on se poliisitähti. Mä koitin ottaa sitä ja ajoin autolla sitä kohti ja kun mä osuin siihen niin auto törmäs siihen tähteen ja heitti tuplavoltin. Ja aina ku mä yritin ottaa sen nii ei onnistunu.
 
  • jos kaatelee niitä parkkimittareita hiljaisella vauhdilla, mittari voi jäädä pystyyn moottoriin ja siitä ei sitten mihkään liikutakkaan
  • ajoin auton seinään että se jäi nokasta kiinni seinään ns. seisokki asentoon, kun ammuin takarenkaan eli "kumin" puhki auto lössähti irti seinästä ns. lepotilaan :)
 
Mihinkään muihin kuin pieniin graafisiin glitcheihin en ole törmännyt, ei seivejä hävinnyt, ei autoja autotallista, ei mitään.

Ainoa valituksen kohde jos täytyy valita on se uusi ja mahtava streamausteknologia, joka lataa näkyviin vain sen, joka on sinun nähtävissä. Eilen ajelin sitä Sunshine Auto'sin kilpa-ajoa ja puolet minimapista hävisi yhtäkkiä jonnekin samoin kuin tien pinta. Hyvin lähellä ilmestyvät puut, aidat tms. häiritsevät aina hieman nopeammilla ajokeilla.

Eräs hyvä esimerkki on kun ajoin paramedic-tehtävää rannalle päin. Oli lvl 10 ja päätin ajaa siitä aidassa olevasta "reiästä". Seuraksena bulanssi lentää 10m korkeudella tehden todella hienoja voltteja lentäen suoraan katolleen...
 
Ylös Bottom