Onko muut huomanneet että tässä muuten niin mainiossa pelissä on enemmän bugeja kun laki sallii. Itse pudottaisin pelin arvostelusta 10 pistettä niiden takia pois.
Tässä joitain itse huomaamiani:
- Äijä uppoo asfalttiin, loivat ylämäet joutuu hyppimään.
- Varjo sekoilee totaalisesti
- Autotallit syö autoja
- Autot ja pyörät häviää välillä mystisesti
Ja kaiken kruunaa tämä:
Vihdoin ja viimein sain viikonlopun aikana tahkottua, 100 hidden packagee, yhtä vaille hypyt, vigilante level 13, pizza-kuski homman läpi. Ja mitä selviääkään kun rupesin äskön koittamaan jos löytäsin viimesen hypyn. Save file on hävinnyt. Siis voi vitt*! Jäljellä enää save file 70%. Nyt lähtee Vice City hyllyyn ja lujaa.
Voin suositella kaikille nyt jotka ovat viimeisiä tehtäviä tekemässä, että kannattaa savettaa parille eri paikalle ettei käy niin kuin mulle. Vai onko jollekin kenties jo käynyt?
Tässä joitain itse huomaamiani:
- Äijä uppoo asfalttiin, loivat ylämäet joutuu hyppimään.
- Varjo sekoilee totaalisesti
- Autotallit syö autoja
- Autot ja pyörät häviää välillä mystisesti
Ja kaiken kruunaa tämä:
Vihdoin ja viimein sain viikonlopun aikana tahkottua, 100 hidden packagee, yhtä vaille hypyt, vigilante level 13, pizza-kuski homman läpi. Ja mitä selviääkään kun rupesin äskön koittamaan jos löytäsin viimesen hypyn. Save file on hävinnyt. Siis voi vitt*! Jäljellä enää save file 70%. Nyt lähtee Vice City hyllyyn ja lujaa.
Voin suositella kaikille nyt jotka ovat viimeisiä tehtäviä tekemässä, että kannattaa savettaa parille eri paikalle ettei käy niin kuin mulle. Vai onko jollekin kenties jo käynyt?