Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Vigilante on suorataan hermostuttavan vaikea (paitsi tankilla tai sillä helikopterilla - mutta niillä menee taas koko tehtävästä idea)

kokeile sillä FBI Washingtonilla. Se on aika paljon vakaampi ja sen saa maalattua kun alkaa hajoamaan. Ikkunasta vaan ampuu konepistoolilla niin ne rikolliset pysahtyy helposti.. jos tulee liikaa tahtia niin maalaamaan vaan... ;)
mistä muuten oot tankin saanut?
 
En ole varma onko tämä jo täällä ollut mutta kuitenkin.

Lentäkää pienehköllä helikopterilla esim. sparrowilla sinne vercetti estaten takana olevalle uima-altaalle. Sitten lentäkää sinne talon alle missä on myös uima-allas. Nouskaa ylös helikopterilla (katon läpi voi lentää) niin pitkälle kuin pääsette. Testatkaa oikea kohta. Sitten menkää eteenpäin lentämällä kunnes alla on vain sellaista harmaata. Laskeutukaa alas ja voitte lentää maan ja veden pinnan alla. Hukutte kuitenkin, jos lennätte veden pinnalle. Ihan siistiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
kokeile sillä FBI Washingtonilla. Se on aika paljon vakaampi ja sen saa maalattua kun alkaa hajoamaan. Ikkunasta vaan ampuu konepistoolilla niin ne rikolliset pysahtyy helposti.. jos tulee liikaa tahtia niin maalaamaan vaan... ;)
mistä muuten oot tankin saanut?

No, mä aloitin alusta ja eipä saa käyttöön FBIw:a vielä.
Ja vaikka FBIw käyttääkin en ole vielä päässyt 13 vigilantessa.
Myöskään poliisi ferrarin (cheetah) käyttö ei oikein auta
koska se ei kestä juuri mitään.
Todetaan vielä että enforserista ja FBIwa ei puhkeä naulamatossa renkaat ennen viittä tähteä.

Tankin saat esim niin että menet sinne "työmaaparakki"asuntoosi siinä Angel-baarin lähellä.
Kannattaa hommata rynkky, sinko, uzi jne... Mene kyykkyyn rappusten yläpäähän. Tiputa helikopterit singolla.
tapat tyyppejä kuuteen tähteen kunnes tulee tankki paikalle
ammut tankkia aikasi niin kuskit lähtee sieltä meneen, ja eikun
tankkiin sisälle ja ajat sen lähimpään autotalliin(esim Hyman Condo) ja meet savetus tilaan ja Save(energia täydennys ja jos et heti pääse P&P voit yrittää uudestaan) ja lähimpään maalaamoon . Jos tästä joku sai selvää niin hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jospa kokeilisit FBI Rancherilla ;)? Kiva auto, tosi nopee eikä mee rikkikää helposti, on sen verran iso, kaatumisesta en tiiä, mutta veikkaan että ei kaadu hetkessä ;).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lande
En ole varma onko tämä jo täällä ollut mutta kuitenkin.

Lentäkää pienellä helikopterilla esim. skimmerillä sinne vercetti estaten takana olevalle uima-altaalle. Sitten lentäkää sinne talon alle missä on myös uima-allas. Nouskaa ylös helikopterilla (katon läpi voi lentää) niin pitkälle kuin pääsette. Testatkaa oikea kohta. Sitten menkää eteenpäin lentämällä kunnes alla on vain sellaista harmaata. Laskeutukaa alas ja voitte lentää maan ja veden pinnan alla. Hukutte kuitenkin, jos lennätte veden pinnalle. Ihan siistiä.

Hieman tähän liittyen eräässä venetehtävässä(en muista nimeä) vene kaatui vahingossa väärinpäin ja sitten sillä pystyi ajelemaan pitkin ja poikin pää alaspäin:D
 
Voi saatana. Pääsin vigilantessa niin että siinä luki level 12:sta ta i13:sta (tästä on pikkasen aikaa), sitten vigilante mission pois päältä ja savettamaan, niin tottakai mä olin lopettanu yhen tehtävän aikasemmin ku olis tullu ne paremmat panssarit! sama juttu kävi GTA3:ssakin, ku se ilmottaa ne levelit samalla lailla ku useimmissa ajopeleissä on kierrokset 3/3 vaikka vasta kaks on ajettu...

Hitto, miten se diazin mersu olis pitäny tajuta viedä talliin (en ainakaan muista mitään hinttiä luodinkestävyyteen)? 3:ssa sen sai palkintona, joka oli hyvä varsinkin mafia alueella liikkuessa. Tosin tottakai se mulla räjähti katolleen kun olin keräilly hp:tä, niin että päätin savettaa ilman sitä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Tankin saat esim niin että menet sinne "työmaaparakki"asuntoosi siinä Angel-baarin lähellä.
Kannattaa hommata rynkky, sinko, uzi jne... [/B]

juujuuu... luulin, etta olit löytänyt jostain maastosta, etkä ryövännyt armeijalta... ;) pitää varmaan jossain välissä käydä hankkimassa.
 
Sunshine Autos

Moi

Mistä löytää Blista Compact auton ja minkä näköinen se on. Oon etsinyt sitä kissojen ja koirien kanssa, ei vaan löydy. :mad:
 
Re: Sunshine Autos

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Moi

Mistä löytää Blista Compact auton ja minkä näköinen se on. Oon etsinyt sitä kissojen ja koirien kanssa, ei vaan löydy. :mad:

tosi pieni, ja laatikkomainen. ehkä eniten downtownin ja sen ekan saaren ison ostoskeskuksen liepeillä...
 
Re: Re: Sunshine Autos

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe
tosi pieni, ja laatikkomainen. ehkä eniten downtownin ja sen ekan saaren ison ostoskeskuksen liepeillä...

Kiitoksia jepe täytyypi käydä katsomassa. Löytyiskö keneltäkään kuvaa tai linkkiä missä kuva ois.
 
blista compact

hehe.. se on se Cherryn näkönen pommi. aika yleinen.. yleissääntö näihin autojen etsimisiin on, että hanki itsellesi mahdollsimman samannäkönen auto, jolla kiertelet kaupunkia (samanlaisia autoja on aina eniten liikkeellä).
 
Re: blista compact

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
hehe.. se on se Cherryn näkönen pommi. aika yleinen.. yleissääntö näihin autojen etsimisiin on, että hanki itsellesi mahdollsimman samannäkönen auto, jolla kiertelet kaupunkia (samanlaisia autoja on aina eniten liikkeellä).

Okei, mulla on jokseenkin menny hermot, aina kun tulee vastaan oudon näkönen bilika niin ei mutta kun ryöstö, mut en oo onnistun törmäämään vielä tuohon Blista Compactiin... Etsintöjä jatketaan...
 
Re: Re: blista compact

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Enemmänkin Honda CRX.
Blista löytyy helposti kun ajaa itse jollain urheiluautolla.

KIITOS Frank, minusta kun hyppää sen CRX:än kyytiin niin siinä vilahtaa joku CBX nimi sillä autolla... No mutta jos se on se CRX look alike niin niitähän vilisee kaupunki täynnä... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Pelissä on ilmiselvä CRX, mutta ei se kyllä se Blista ole. Blista --> Dexter!

No eilisen pelisession aika löytyi vihdoin se Blista Compact joka on nimenomaan se Honda CRX look alike. Nyt on sitten jo menossa se lista missä on pizza boyt ynnä muut. Kiitos vielä frankille vihjeestä.
 
voisikohan joku kertoa hyvän tavan päästä sen philin antaman tehtävän gun runner missä pitää keräilla niitä aseita laatikoista:confused: ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olge the man
voisikohan joku kertoa hyvän tavan päästä sen philin antaman tehtävän gun runner missä pitää keräilla niitä aseita laatikoista:confused: ?

Ajat moottoripyörällä niitten autojen viereen ja ammut lavalle olevat ukkelit. Sen jälkeen kuskit rupeavat vainoamaan sinua. Hyppäät moottori pyörän selästä veks ja vain ammut autot konekiväärillä hajalle. Skootteri jengi kannattaa hoidella uzilla moottoripyörän selästä. (toivottavasti puhumme samasta tehtävästä) :)
 
Ylös Bottom