Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht
Apuja ensimmäiseen klubitehtävään? Eli tehtävän nimi taisi olla "No Escape?" ja tarkoituksena olisi vapauttaa kaveri vankilasta..

Cop Land -tehtävän jälkeen sinne poliisiasemalle ilmestyy poliisin univormu. Se on siinä kun menet asemalle sisään ja heti vasemmalle pukutiloihin, siellä se välkkyy.

Kun olet saanut kuteet niskaan poliisit ei enää ammu. Tosin en pelannut sitä tehtävää poliisina joten voi olla että ne tykittää sinua kun olet vapauttanut sen lusijan.

Ja (mahd spoileri) kun menet poliisin vermeet päällä sinne armeijan tukikohtaan sinua ei ammuta, saa vapaasti kulkea ja hakea Rhinon ja Hunterin. Kivaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Joo, varmaankin tarkotan sitä ryöstö hommaa, en nyt muista yhtään sitä sanaa mutta shop jotain se ainakin on :), ne ilmeisesti on niitä tavan kauppoja mitä siellä on, ryöstö varmaan tapahtuu kauppiaita tähtäämällä?
Stores knocked off.
 
Sunshine autos

Siellä sunshine auto paikassa pitäisi vissiin olla joku talli johon toimittaa autoja,ainaki niin olen lukenut :eek:. Missä sielä :confused: ?! Kun menee sinne alas jossa on spray and go homma niin sielä kyllä on viis tallia mut ovet ei aukea. Vai pitääkö se paikka ensin ostaa?
 
Itse huomasin kyseisen tallin vasta kun olin paikan ostanut. Aja ramppi alas rakennuksen oikealta puolelta ja käänny heti oikeaan. Seinällä on se kisakartta ja sen oikealla puolella ovi, jonka vieressä lista halutuista kuudesta autosta.
 
No se paikka pitää varmaankin ostaa ennnen kuin se lista näkyy. Löysin sen tallin jota tarkoitit mutta ei siinä ollu listaa :( ...
 
Aika todennäköstä.
Sieltä saa sen verran hyvät menopelit alle, että ajokisoista menee maku :)

Ja koko tönö alkaa tuottamaan ihan kivasti, kunhan kaikki 24 autoa on kerätty.
 
Keep your friends close

Eikö kellään ole ollut ongelmia tämän tehtävän kanssa?
Kohta menee hermot!!
Lancen saa helposti tapettua, mutta sitten kun menen takaisin sinne sisälle ja pitäis tapaa sonny,niin ei onnistu. Aina ne ampuu minut!! Miten olette homman hoitaneet?
 
Ihan ekaks. 1 puuttuu sadasta hidden paggagesta. Kartta tuntuu paikoittain vähän näyttävän väärin. Lentokentän terminaalissa on paketit 26,27 ja 29. Olen saanut niistä kaks, mutta yks vielä puuttuu. Yks (luulen että 29) oli siellä yläkerrassa mistä mentäis koneeseen ja toinen oli alaalla seinän takana. Missä toi kolmas on (26 tai 27 hukassa)?
100% läpi pitää saadan kaikki tehtävät. Mikä pitää olla vigliant level, entä fire truck mission ja paramedic level. Entä pizzapojan level. Jos on vielä jotain muuta niin saa antaa vinkkejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan e0101044
Ihan ekaks. 1 puuttuu sadasta hidden paggagesta. Kartta tuntuu paikoittain vähän näyttävän väärin. Lentokentän terminaalissa on paketit 26,27 ja 29. Olen saanut niistä kaks, mutta yks vielä puuttuu. Yks (luulen että 29) oli siellä yläkerrassa mistä mentäis koneeseen ja toinen oli alaalla seinän takana. Missä toi kolmas on (26 tai 27 hukassa)?
100% läpi pitää saadan kaikki tehtävät. Mikä pitää olla vigliant level, entä fire truck mission ja paramedic level. Entä pizzapojan level. Jos on vielä jotain muuta niin saa antaa vinkkejä.

Suuntaappa...
 
Semmonen ongelma on että en tiedä mihin pitäis mennä. Olen suorittanut sen tehtävän missä pitää listiä ne mafia tyypit jotka ajaa moottoripyörällä. Sen tehtävän jälkeen tulee puhelinsoitto jossa joku tyyppi sanoo että sillä on joku ongelma ja pyytää tuleen tapaamaan sitä, mutta se ei kerro missä se pitäis nähä enkä ole löytäny sitä mistään. Osaisko joku auttaa?

Joo nyt löysin sen äijän. Se oli siellä omassa kartanossa pikku saarella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SpeedyGonzales
Tietäisiköhän joku löytyykö pelistä ohjekirjassa näkynyttä hautaustoimiston (Funeraria Romero's) autoa.

Mun tietääkseni sen hautausauton saa vain koodeilla... En tosin oo kokeillu, mutta näin olen kuullut
 
Re: Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Helikopteri löytyy poliisiaseman katolta downtownissa, sen myös saa kun ostaa Hyman Condo rakennuksen downtonissa. :)

Peli muuten tilttaa jos lentää koptereilla liian kauaksi.

Eipä ole tilettänyt meikäläisellä.

Uimaan pelissä ei pääse, mutta jos käyt osoitteessa Cheatcc.com, löytyy sieltä koodeja peliin. Yksi niistä on koodi, jolla voi ajella autolla vedessä. Koodeilla olen jo miltei vetänyt pelin läpi, mutta vikat tehtävät ovat sen verran vaikeita, etteivät edes koodit tahdo auttaa. Koodittomalla seivillä olen päässyt muistaakseni puoleenväliin.:cool:
 
Re: Re: Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Eipä ole tilettänyt meikäläisellä.

Uimaan pelissä ei pääse, mutta jos käyt osoitteessa Cheatcc.com, löytyy sieltä koodeja peliin. Yksi niistä on koodi, jolla voi ajella autolla vedessä. Koodeilla olen jo miltei vetänyt pelin läpi, mutta vikat tehtävät ovat sen verran vaikeita, etteivät edes koodit tahdo auttaa. Koodittomalla seivillä olen päässyt muistaakseni puoleenväliin.:cool:

Ei millään pahalla, mutta olet aika kämmäri pelaaja, josset edes koodeilla pääse peliä läpi... En minäkään sitä läpi mennyt sen aikana kun oli lainassa, kun kyllästyin pelaamaan siinä viimeisen neljänneksen aikana :D Mutta koodeja ei käynyt edes mielessä käyttää...
 
Täytyy kyllä sanoa että koodien käyttö on melko alhaista jollei se sitten ole ihan hupailu mielessä, kuten vaikka lentokoodilla pelleily tjsp.:eek:
 
Re: Re: Re: Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Ei millään pahalla, mutta olet aika kämmäri pelaaja, josset edes koodeilla pääse peliä läpi... En minäkään sitä läpi mennyt sen aikana kun oli lainassa, kun kyllästyin pelaamaan siinä viimeisen neljänneksen aikana :D Mutta koodeja ei käynyt edes mielessä käyttää...

Kysynpähän vain, miten sait kössittyä armeijan panssarivaunun ilman koodeja? Koodittomassa seivissäni en pääse lähellekään koko hökötystä. Entäpä tehtävä, jossa Lance pitää pelastaa romuttamosta, joka kuhisee kuubalaisia, tai haitilaisia konsuineen? Lyön vetoa, ettet selviäisi siitä tehtävästä ilman koodeja.
 
Ylös Bottom