Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: ???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Satyr
Jep kiitoksia tuosta, mutta onko lentokoneesta tietoa, entä voiko mitenkään saada mistään autotallia, niinkuin gta3:ssa.
olis kiva kun lataa pelin myöhemmin niin olisi vaikkapa motskari hönkimässä siellä autotallissa! ja se uiminen ei taida pahemmin onnistua...Noh näin on nännit ja muut nappulat!

Lentokoneen saa kun on tehnyt pari tehtävää filmaus mestassa. Aika veikeä peli :D
 
Löytyykö jotain vinkkiä tähän ensinmäiseen suojelutehtävään.. Kun suojeltavat tahtovat heittää veivinsä.. Eli miten hoituu näppärästi?

Entä RC helikopteri tehtävä? Ajan kanssa tekee tiukkaa..

Toiselle saarelle pääsee vasta myöhemmin, kun on tehnyt tarpeeksi hommia?

Helppo keino ansaita rahaa?

Joku puhui kaupan ryöstöstä? Löytyisi nyt ensin edes kauppa.. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Löytyykö jotain vinkkiä tähän ensinmäiseen suojelutehtävään.. Kun suojeltavat tahtovat heittää veivinsä.. Eli miten hoituu näppärästi? kun saat ne neljä ekaa (2autoa) tapettua
vaihda vaikka jatimatikkiin ja mene rappuset alas- annapalaa


Entä RC helikopteri tehtävä? Ajan kanssa tekee tiukkaa..
harjoitus tekee mestarin
Toiselle saarelle pääsee vasta myöhemmin, kun on tehnyt tarpeeksi hommia? jep

Helppo keino ansaita rahaa? eipä oikein ole ainakaan jos vertaa gta3seen

Joku puhui kaupan ryöstöstä? Löytyisi nyt ensin edes kauppa.. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Helppo keino ansaita rahaa?

Nyt ihan tiedoksi kaikille. Älkää ostako mitään pelin alussa, vaan säästäkää 120 000 $. Ostakaa sitten Malibu Club. Se tuottaa päivässä 10 000 $. Vercetti Estate on todella hyvä safehouse/rahankeruupaikka, kunhan on tarpeeksi tehtäviä suorittanut. Se antaa siis ainakin minulla tässä vaiheessa 5000 $ päivässä, joten rahasta ei ole pulaa. Huomenna olisi tarkoitus ostaa loputkin yritykset ja ylihuomenna kaikki mahdolliset jäljellä olevat safehouset.
 
Paljos teil on longest wheelie? Ittelläni on 380.83m ja muistaakseni 8 sekunttia, lentokentällä kävin vähän kokeilemassa. Mitenkäs te ootte heittäny sen Dirty Licki'n (vai mikä nyt olikaan) tehtävän läpi. On muuten mun mielestä v**tumainen tehtävä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
Paljos teil on longest wheelie? Ittelläni on 380.83m ja muistaakseni 8 sekunttia, lentokentällä kävin vähän kokeilemassa. Mitenkäs te ootte heittäny sen Dirty Licki'n (vai mikä nyt olikaan) tehtävän läpi. On muuten mun mielestä v**tumainen tehtävä?

Mun pisin wheelie on 2018.8m sillä motocrossi pyörällä.:cool:
 
Sanokaas miten saan vapautettua Lancen siinä tehtävässä, jossa tämä pitää pelastaa kaatopaikalta? Ottaa hieman päähän kun kokeilen kaikkia nappeja mutta mistään ei Lance vapaudu.
Tehtävä vaatii niin paljon valmistelua, että ei enää huvittaisi pelata kertaakaan sitä turhan takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Sanokaas miten saan vapautettua Lancen siinä tehtävässä, jossa tämä pitää pelastaa kaatopaikalta? Ottaa hieman päähän kun kokeilen kaikkia nappeja mutta mistään ei Lance vapaudu.
Tehtävä vaatii niin paljon valmistelua, että ei enää huvittaisi pelata kertaakaan sitä turhan takia.

Mulla toimi, kun painoin kolmiota Lancen edessä. Pyöri siinä ympärillä, juokse päin ja näpytä samalla kolmiota, niin varmasti toimii.
 
Tuli jo törsättyä ja ostettua yksi kämppä... Nyt on orpo olo tyhjätaskuna.. :)

RC tehtävä meni läpi... ja tarjolla on oikeastaan vain se Guardian angels tehtävä..

Vinkkejä otetaan vastaan, mitä voisi tehdä seuraavaksi.. Jotain muuta kivaa Guard Angels tehtävän lisäksi..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
Paljos teil on longest wheelie? Ittelläni on 380.83m ja muistaakseni 8 sekunttia, lentokentällä kävin vähän kokeilemassa. Mitenkäs te ootte heittäny sen Dirty Licki'n (vai mikä nyt olikaan) tehtävän läpi. On muuten mun mielestä v**tumainen tehtävä?


mun pisin wheelie aika on 13 ja pisin stoppari 3 ja pisin 2 wheelie autolla jotai kolme sekkaa
 
Onko kukaan paassyt lapi sita pratkajengin tehtavaa, jossa on se kaaosmittari? tarkoitus olisi aiheuttaa pahennusta, mutta vaikka mita tekee niin mittari ei nouse edes puoleenvaliin... :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
Onko kukaan paassyt lapi sita pratkajengin tehtavaa, jossa on se kaaosmittari? tarkoitus olisi aiheuttaa pahennusta, mutta vaikka mita tekee niin mittari ei nouse edes puoleenvaliin... :(

Nappaa sellanen Angel-baikki siitä sen raflan vierestä ja lähde huristelemaan. Sitten ajat kaikkien autojen taakse/viereen ja annat palaa. Ammu niin kauan kunnes syttyy palamaan ja etsi toinen auto. Niitä räjäyttelemällä se ainakin mulla nousi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Droz
Mulla toimi, kun painoin kolmiota Lancen edessä. Pyöri siinä ympärillä, juokse päin ja näpytä samalla kolmiota, niin varmasti toimii.

Alkaa palaa hihat ihan tosissaan tuon pelasta Lance -tehtävän takia. Se vaatii hitonmoisen valmistelun ja kaiken on mentävä muutenkin nappiin. Kerran onnistuin vapauttamaan Lancen, mutta bugin ansiosta Lance jäi auton alle ja siinä se. Mikä helvetti siinä on, että ne tavalliset autoilijat ajavat sitä kaatopaikan porttia kohti, mutta kääntyvät aina vasemmalle ja jäävät jumittamaan seinää vasten? Menee mielenkiinto koko peliä kohtaan tuon tehtävän takia. Olen yrittänyt varmaan 10 kertaa sitä. Enää ei huvita. Konekiväärin 1st person -tähtäys on aivan liian herkkä, ilman sitä saattaisi tehtävä onnistua huomattavasti helpommin. :(
 
Mulle menee mielenkiinto jo Guardian Angels tehtävän kanssa.. ja siinä, ettei pääse toiselle saarelle..

Sain kyllä porukan ammuttua tehtävässä, yritin aivan liian monta kertaa.. Tämä uudelleen ja uudelleen alusta linja pistää vihaksi.. Ja nyt sitten kun viimein meni eteenpäin, niin tuli tyrittyä prätkän kanssa.. Tuossa pelissä tarvitaan ehdottomasti kartanlukijaa..
 
Pieni ongelma: Suoritin juuri kaikki tämänhetkiset jengien keikat ja viimeisenä niistä tehtävän Trojan Voodoo. Kun se tehdas oli räjähtänyt niin sain puhelun kännykkään, mutta jostain syystä missasin sen muissa ajatuksissani, eikä nyt ole kartalla näkymässä mitään tehtäviä. Eli oliko siinä puhelussa jotain tärkeää vai mitä pitäisi tehdä?
 
Harvinaista kyllä mutta itsellä ovat melkein kaikki tehtävät menneet ekalla yrittämällä.

Tehtävä jossa Lance pitää pelastaa ajoin muutaman yli autolla ja räiskin loput uzilla, kun Lance oli vapautettu varastin pihan keskeltä jäteauton jolla pääsi helposti sairaalaan.

Guardian angelsissa helpottaa huomattavasti se kun prätkän päältä voi ampua suoraan, sain karkurin renkaan ammuttua jolloin se törmäsi seinään ja lens pyötän selästä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Menee mielenkiinto koko peliä kohtaan tuon tehtävän takia.

Malttia malttia. Itsekin yritin tehtävää muutaman kerran. Kannattaa tehdä vaikka jotain muita tehtäviä välillä ja kas kummaa kun palaat seuraavan kerran tehtävän ääreen, se onkin kerralla läpi! Okei, ohessa muutama vinkki kyseiseen tehtävään:

-Katso ajoreitti valmiiksi. Klubilta suoraan ja muistaakseni tokasta vasemmalle. Sillan yli ja muutama käännös.

-Ammu ekat kolme vartijaa sniperilla kaukaa. Sitten rynkky käteen ja ammu vastaantulevat vartijat.

-Vaihda ase Uziksi ja tulita loput kolme vartijaa Lancen läheltä.

-Vie Lance sairaalaan jäteautolla

Ainakin mulla toimi loistavasti (tehtävän jälkeen tulee muuten helpompia tehtäviä).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Alkaa palaa hihat ihan tosissaan tuon pelasta Lance -tehtävän takia. Se vaatii hitonmoisen valmistelun ja kaiken on mentävä muutenkin nappiin. Kerran onnistuin vapauttamaan Lancen, mutta bugin ansiosta Lance jäi auton alle ja siinä se. Mikä helvetti siinä on, että ne tavalliset autoilijat ajavat sitä kaatopaikan porttia kohti, mutta kääntyvät aina vasemmalle ja jäävät jumittamaan seinää vasten? Menee mielenkiinto koko peliä kohtaan tuon tehtävän takia. Olen yrittänyt varmaan 10 kertaa sitä. Enää ei huvita. Konekiväärin 1st person -tähtäys on aivan liian herkkä, ilman sitä saattaisi tehtävä onnistua huomattavasti helpommin. :(

Nuo jotkut bugit kyllä tosissaan syö miestä. Mulla jäi siinä samassa tehtävässä kaksi vartijaa sen kaatopaikalla sijaitsevan nosturin sisään jumiin. Ärsyttävintä kuitenkin oli, että vaksit pystyi ampumaan minua sieltä sisältä, mutta minä en niitä. :rolleyes:
 
Nonni, nyt heitti vaikeeks.

Eli mitäs pitää tehdä tehtävässä jossa ollaan hakemassa takaisin Mitchin varastettua prätkää? Kartalla näkyy vaaleanpunainen piste, mutta sieltä ei löydy mitään muuta kuin tyhjä seinä. Ammunationin "takana" löytyy lisäksi kolo jossa kartaan vaihtuu keltainen piste, eikä senkään kohdalta löydy mitään... (lisäksi ruudussa kehoitetaan nappaamaan pyörä, jota ei siis näy!)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Droz
Nuo jotkut bugit kyllä tosissaan syö miestä. Mulla jäi siinä samassa tehtävässä kaksi vartijaa sen kaatopaikalla sijaitsevan nosturin sisään jumiin.

Noniin, menihän se pelastustehtävä läpi kun keksin käyttää haulikkoa konarin sijaan. :)
 
Ylös Bottom