Willennium
New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TPK
Mistähän tuon pelin sais ennakkotilauksena kaikkein halvimmalla?
Itse tilasin Konsolinetistä
www.konsolinet.fi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TPK
Mistähän tuon pelin sais ennakkotilauksena kaikkein halvimmalla?
Ei PS2:a riitä tehot moisiin in-game kauneuksiin. varmaan jostain video clipeistä otettuja.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Garagessa uusia kuvia! OMG! Nättiä! Oooohhoh...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Vice City kyllä kuulostaa aivan liian hyvältä ollakseen totta.
Taisi mennä mulla Jenkki-PS2 tilaukseen tämän ja Burnout 2 takia (ellei sitten jollakulla täällä ole myytävänä )
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Sen verran pitää muuttaa että koko kaupunki ei olekkaan alusta asti koluttavana, ainakin gamespot kertoi että Rockstars on palauttanut gta3:sta tutun, tehtävien edetessä aukeavat alueet.. mikä on hyvä asia!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Taidanpas koota tähän hieman tähänastisia faktoja itse pelistä.
- Pelaajankin fysiikkaa on parannettu ja pelaaja pystyykin nyt hypätä noin
5.5m pitkälle ja 1.1m korkealle
Jaksaa kyllä odottaa, ei siitä ole kyse. Tykkään vain saada pelini ennemmin kuin muut (vaikka sitten vain viikolla ), plus sitten tietenkin ei tarvitse pelätä palkkeja ja 60hz-moodin poissaoloa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Miksi? Olisihan se yleisesti ihan kätevää, mutta kun Vice City tulee tänne viikon myöhemmin kuin USA:han. Burnouttiakin lupaillaan marraskuulle. Kyllä nyt sen verran jaksaa odottaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ape
Luin jostain "luotettavasta" lähteestä (gamespot.com, ign.com tai gamers.com) että Vice Cityssä piirretään vain se minkä pelaaja näkee. Toisin kuin GTA 3:ssa oli 2:km joka suuntaan.