Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Missä se kartta tuolla on? Olen kaivanut tota saittia jo kauan mutta en löydä karttaa...

Se traileri oli kyllä upea...
 
Juu,on muuten The Garagessa upeita kuvia...varsinkin tuo helikopterikuva on todella upea...tuo golfautohan on jo vanha juttu...mutta katsokaapas tarkkaan niin löydätte The Garagesta kuvan jossa Tommylla on käsissään nyrkkiraudat :D
 
kandee käyä kattoon tuolla www.rockstargames.com/vicecity sivulla ku se menee siihe taloon siinä iha alussa jossa voi mennä vaikka sen radion luo kuunteleen vicecityn radio kanavia nii siinä oikeella on laatikko jonka sisällä on niitä vice cityn aseita ja siinä yläpuolella on niitä lappuja jossa näkyy tarjouksia moottorisahoista,puukoista,lihakirveistä,vasaroista ja golf mailoista sekä parista ammunationissa myytävistä aseista

ja siinä laatikossa on esim. nyrkkirauta, KOLME erillaista haulikkoa, katana eli miekka ja kyynel kaasua:confused:

kandee käyä katteleen:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
kandee käyä kattoon tuolla www.rockstargames.com/vicecity sivulla ku se menee siihe taloon siinä iha alussa jossa voi mennä vaikka sen radion luo kuunteleen vicecityn radio kanavia nii siinä oikeella on laatikko jonka sisällä on niitä vice cityn aseita ja siinä yläpuolella on niitä lappuja jossa näkyy tarjouksia moottorisahoista,puukoista,lihakirveistä,vasaroista ja golf mailoista sekä parista ammunationissa myytävistä aseista

ja siinä laatikossa on esim. nyrkkirauta, KOLME erillaista haulikkoa, katana eli miekka ja kyynel kaasua:confused:

kandee käyä katteleen:D

en ollut huomannut noita... enää 2 viikkoa.....:o
 
Ja mistä ihmeen kyynelkaasusta täällä höpistään?! Mikä noista aseista on mielestäsi kyynelkaasu? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Ja mistä ihmeen kyynelkaasusta täällä höpistään?! Mikä noista aseista on mielestäsi kyynelkaasu? :confused:

Joo, kyllä siellä laatikon oikeessa taka/yläkulmassa on tear gas eli kyynelkaasu. Kesti mullaki hetken löytää se mut siel se on.
 
Kyllä pyörii peli muuten huomattavasti pehmeämmin kuin GTA3. Muutenkin hemmetin hienon näköinen. Ruudunpäivityksen pehmetessä tulee myös hieman lisää vauhdin tuntua, mikä on pelkästään hyvää.

Vice Cityynhän on sitten tämän viikon perjantaista lähtien tasan kolme viikkoa. Maailman kolme pisintä viikkoa nimittäin...
 
Ei löydy kyynelkaasua. Ei sitten millään. Olen pistänyt koko boxin päälaelleen mutta ei löydy.

Eikä muuten nyrkkirautojakaan..

En tajua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu,kyllä mä noi kuvat oon nähnyt mutta ei sen huoneen aselaatikossa noita aseita ole...

Mikähän tässä mättää...muut hehkuttivat jo aikaisin aamulla siitä että "vicecity.comin huoneeseen on ilmestynyt kartta ja pöydällä on pizza jne.

Mutta ei ollut. Vasta 3 tuntia myöhemmin omalla koneellani näkyivät nuo..joten kaippa ne nyrkkiraudat sun muutkin tulevat tuonne joskus...mutta mikähän tässä on vikana kun ei omalla koneella näy vielä...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom