Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Näinpä, ISP:si proxy tuo vanhan siten... Älä käytä proxyä jos haluat uusinta tietoa :)


Siis...nyt en ihan ymmärtänyt...mitä mun siis pitää tehdä jos haluan ton sivun päivittyvän? :confused:

Ei mulla mitään proxya tässä kai ole...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Sitten kun Vice City ilmestyy niin aloitetaan kokonaan uusi threadi ja poistetaan nämä vanhat, jookosta.

joo, tehään niin, sama juttu ku muidenkin hype-pelien kanssa...:D
 
Haluttais saada kyllä tuo peli, mutta eipä taida rahat riittää ostamiseen.

No jospa sitten joulupukki... :D
 
www.kentpaul.com

Olinko tosiaan vasta 32. kävijä tällä sivustolla, vai eikö ihmiset oikeesti tiedä sen olemassa olosta? :confused:

Todellakin vierailun arvoinen paikka, luettavaa riittää pitkäksi aikaa näin marraskuuta odotellessa :)
 
Ei se laskuri voi toimia itse oli 24 pari viikkoa sitten, ehkä se ylitti kapasiteettinsa ja meni sekaisin.
 
Ei pidä paikkaansa....minulla tuo näyttä viikko sitten 180 kävijää...oikeastihan sivuilla on jo varmasti kymmeniätuhansia kävijöitä...
 
Niin ei tietenkään pidä paikkaansa, kuinka se voisikaan pitää, jos asswiper oli ilmeisesti eilisiltana käydessään 32. ja minä kävin tänä aamuna ollen 29.?
 
Hmm...olisikohan VC:ssä autoissa nopeusmittaria kun jollain sivuilla hekutettiin että "Infernus kiitää 211 km/h,Romero menee 164 km/h jne.

Tuskinpa,mutta ihmettelen muuten etä mistä noin tarkkoja nopeuksia on saatu...:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Hmm...olisikohan VC:ssä autoissa nopeusmittaria kun jollain sivuilla hekutettiin että "Infernus kiitää 211 km/h,Romero menee 164 km/h jne.

Tuskinpa,mutta ihmettelen muuten etä mistä noin tarkkoja nopeuksia on saatu...:confused:

Olisko Rockstarilta iteltä? Varmaan ne pystyy näkemään ne, kun ne on päättäny paljonko mikäkin kulkee. En usko että nopeusmittaria tulee, luultavasti noissa jutuissa on vaan haluttu antaa pelaajille jonkinlainen haisu autojen eroista...
 
Oooh..se jätkä on uber guru, käyttää photosop 12:a (ei vielä saatavilla ýleisellä tasolla) peittääkseen todellisen identiteettinsä XD
 
Out of topic:

Kohta varmaan Vice City bannataan tai jotain :)

http://www.gtavice.com/?zone=news
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom