Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Yleensähän postiennakko laput tulevat päivän myöhässä, joten jos kinuaisi vaikka postissa torstaina...;)
 
Yleensähän postiennakko laput tulevat päivän myöhässä, joten jos kinuaisi vaikka postissa torstaina...
Kannattaa tilata ennakkomaksulla niin saa kätevästi kotiin kannettuna ja vielä ilman postikuluja. Ainakin konsolinetistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jv Master
Varmistelen tässä vaa, et ku oon tilannu konsolinetistä sillee et käyn noutamassa sen (Pohjois-Tapiolasta), nii saahan sen noudettua varmasti perjantaina??

Tottakai.

Ennakkomaksu on kätevä kyllä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kannattaa tilata ennakkomaksulla niin saa kätevästi kotiin kannettuna ja vielä ilman postikuluja. Ainakin konsolinetistä.

Joo, mutta kun pankin palvelumaksut ovat niin kalliit, ja maksamaan paasee vain torstaisin.
 
Paavi88: Mitkä palvelumaksut? Riittää kun menet maksuautomaatille, työnnät kortin sisään ja maksat pelin. Luulisi kaikilla pankeilla olevan kys. systeemi. Tai sitten jos vanhemmilla on Solo-tunnarit, niin netistä voi kätevästi maksaa laskuja.. Tämän kyllä varmaan tiesitkin ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Joo, mutta kun pankin palvelumaksut ovat niin kalliit, ja maksamaan paasee vain torstaisin.

Hommaa nettipankki... Ei maksa mitään ennen kuin täytät 27 eikä mitään palvelumaksuja ole. :)


Jv Master>
Ole hyvä. :)
 
UIUIUI!!!

Sain tietää että huomenna iltäpäivällä on peli noudettavissa Pohjois-Tapiolasta!!!

JEEE!! Sittenkin enää yks päivä tätä odotuksen tuskaaaa...:D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Hommaa nettipankki... Ei maksa mitään ennen kuin täytät 27 eikä mitään palvelumaksuja ole. :)



näääh, mikäs on ikärajoitus?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Myös minä sain tietää, että on se on huomenna noudettavissa eräästä turkulaisesta peliliikkeestä. Onneksi sain varattua pelin, tosin voin sen noutaa vasta perjantaina. Hype on huipussaan, IGN hehkuttaa lähes kybällä! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
kuinka paljo ja misä gta kolomosesa pitää tehä ambulanssi tehtäviä

Paikalla ei ole väliä. Itse suosin Staunton Islandia, koska siellä ei juurikaan vihaisia jengiläisiä ole (Portland: Triadit ja ne niin mulkut mafiosot haulikkoineen) muutamaa kolumbialaista lukuun ottamatta.

Eli eli, kun olet pelastanut 35 potilasta, saat health refillin piilopaikkaan. 70 pelastetun potilaan jälkeen saat piilopaikkaasi adrenaliinin.

Tätä kannattaa yrittää: kun pääset 12. levelin, saat loputtoman sprintin. Saattaa meni pari kertaa yrittäessä, mutta loppujen lopuksi tuo on ihan helppo. Vaatii vaan vähän kärsivällisyyttä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Myös minä sain tietää, että on se on huomenna noudettavissa eräästä turkulaisesta peliliikkeestä. Onneksi sain varattua pelin, tosin voin sen noutaa vasta perjantaina. Hype on huipussaan, IGN hehkuttaa lähes kybällä! :)

Kerroppa mistä tuon saa jo huomenissa?! ei sen puolen että olen kyllä tilannut tuon jo ennakkoon, mutta vastaisuudessa olisi hyvää tietää mistä pelit kannattaa tsekata ensimmäiseksi...?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom