Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Miten sitä voi enää Gta3.sta parantaa?

Kun Gta3 ilmestyi niin ajaminenkin piti opetella, Vc.ssä ei taida olla enää sitä ongelmaa.
Gt3 ajotuntuma on syöpynyt niin hyvin selkärankaan, että tuskin ruuhkat Vice cityssä enää kauhistuttavat. Paitsi kaksipyöräisellä ajettaessa :)

Ei sitä voikaan parantaa,... menneet huonontamaan perkule :mad:

Opettelu on hyvästä,... 7 miljoonaa myytyä GTA3:stä pitäs jo osottaa ettei pidä mennä sorkkimaan hyväksi havaittua juttua... toivottavasti ei rupee vatuttaa kunhan tuon VC:n hankin :mad:
 
Luuletteko että saa tiistaina tai keskiviikkona ostettua tiskin alta jos vain osaa pyytää, vai onko sisäpiirin kauppaa?
 
Oon kuullut juttua, että ainakin VPD on myynyt pelejä muutamaa päivää ennen julkaisua ns. "tiskin alta". Täytyy sitten kai pyytää ukki kahville tjsp. että alkaa loputkin rahat ilmaantua :D
 
Tuskinpa VPDkään voi sitä ennakkoon myymistä kauan jatkaa kun siitä aletaa huutelemaan enemmänkin julkisesti. Maahantuojat on kai aika tarkkoja tuollaisten juttujen kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Tuskinpa VPDkään voi sitä ennakkoon myymistä kauan jatkaa kun siitä aletaa huutelemaan enemmänkin julkisesti. Maahantuojat on kai aika tarkkoja tuollaisten juttujen kanssa.

Niin, eli hyss, hyss pojat nyt vain :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Oon kuullut juttua, että ainakin VPD on myynyt pelejä muutamaa päivää ennen julkaisua ns. "tiskin alta".

Kun on myynyt, niin pelit ovat löytyneet netistä sekä liikkeen hyllystä. Ja se ei mielestäni ole "tiskin alta" myymistä. Vaan rehellistä etukäteen myymistä.

Ja tuo, että saako myydä etukäteen vai vasta sinä julkaisupäivänä. Niin riippuu maahantuojasta ja pelin jakelista. Ja hivenen myös itse pelistä.

Minun mielestäni julkaisupäivä saisi olla se päivä, milloin peliä viimeistään löytyy kaupasta.

Mutta ei tästä asiasta keskustella täällä enempää, vaan tämä on vielä vähän aikaa GTA Vice City hype-ketju.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Mutta ei tästä asiasta keskustella täällä enempää, vaan tämä on vielä vähän aikaa GTA Vice City hype-ketju.

Kuka laittaa "GTA Vice City -kommentit" -ketjun? Saanko minä laittaa, saanhan! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Tuskinpa VPDkään voi sitä ennakkoon myymistä kauan jatkaa kun siitä aletaa huutelemaan enemmänkin julkisesti. Maahantuojat on kai aika tarkkoja tuollaisten juttujen kanssa.

Jos VPD myy ennen julkaisupäivää kyseistä peliä, lähtee Toptronics Oy:lle siitä informaatio ja sen jälkeen VPD ei tule saamaan yhtään peliä sieltä julkaisupäivänä. Karua, mutta totta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Kuka saa ekana pelin...:D

Otin tänään töistä perjantain vapaaksi että voin mennä jo ennen kymmentä VPD:n eteen :) ja sitten pelailla koko päivän...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Kävin tänään tilaamassa Konsolinetistä. Siellä sanottiin, että kaikki on mennyt. Yritetään saada lisää julkaisupäiväksi.
Onneksi ennakkotilasin ajoissa. En kestä, jos en jostakin syystä saa peliä heti 8.11. Tätä on odotettu niin kauan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kuka laittaa "GTA Vice City -kommentit" -ketjun? Saanko minä laittaa, saanhan! :D

Sovitaanko että joku saitin ylläpitäjistä pistää sen. Muuten täältä löytyy +10 Vice city ketjua, kun kaikki haluavat olla Vc ketjun perustajia.

Typerää kilpailla moisesta asiasta.
Sanoo yhden pitkän Vc ketjun perustaja ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Oon kuullut juttua, että ainakin VPD on myynyt pelejä muutamaa päivää ennen julkaisua ns. "tiskin alta". Täytyy sitten kai pyytää ukki kahville tjsp. että alkaa loputkin rahat ilmaantua :D

heh taitaa olla rahat aika tiukalla...:D
 
eBayssa joku maksanut 47 dollaria _tiedosta_ että mistä webbikaupasta saa ostettua Vice Cityn 39.99 dollarilla :D



You Are Bidding On Info, Not The Game Itself.

I will show you how to buy Grand Theft Auto Vice City For 39.99 from a website i found that is offering it for this incredible low price with free shipping and handling.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1782553579

Melkein yhtä hyvä juttu kuin oli aikoinaan että joku osti eBaysta PS2-pakkauslaatikon ja kuitin :D
 
Niin joo sitten...mutta jos itselleen osti tuon tiedon yhden pelin ostoa varten, niin ei ole kyllä paljoa yläkerrassa kotona :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Sovitaanko että joku saitin ylläpitäjistä pistää sen. Muuten täältä löytyy +10 Vice city ketjua, kun kaikki haluavat olla Vc ketjun perustajia.

Miksi ihmeesä kaikki haluavat olla Vc ketjun perustajia? Onko siitä jotain hyötyä?
 
Luin PS2 IGN:n postipalstaa ja siellä oli hauska viesti koskien Vice City-arvostelun pitämistä toistaiseksi vain Insidereiden luettavissa:

How long is the GTA:Vice City review going to be an IGN Insider exclusive?

We've come up with an interesting scheme to determine when we unlock the review. As soon as 24 hours pass without a single e-mail coming from our readers complaining about the locked Vice City review, we'll unlock the Vice City review. Counting down now...oh, wait, look, I just got another one. Time to reset the clock.

:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom