Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kuka nyt millään koodeilla pelaa? :confused:



empä usko et täällä ois kovin montaa tyyppiä jotka ei joskus leikkis vähä koodien kanssa ja pointti oli siinä et ei kannata normaalin pelin yhteydessä ruveta leikkiä koodeilla ja sit taas pelata normaalia peliä ja savettaa :rolleyes:
 
En tiedä on onko tätä mainittu mutta nyt ei se haittaa.
Suomessa peliä on jo ennakkovarattu yli 20 000 kpl.
Ja ensimäinen erä tulee suomeen jo TIISTAINA 5.11
eli ennakko varaajat voivat saada sen jo ennen perjantaita:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ape

Ja ensimäinen erä tulee suomeen jo TIISTAINA 5.11
eli ennakko varaajat voivat saada sen jo ennen perjantaita:)

Mistä sait tuon tietää??
Kyllä tuota peliä tulee pelattua sitten joko 5 tai 8 päivä ihan helvetisti!!!:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Samahan se milloin ensimmäiset erät tulevat, mutta peliä ei saa myydä/toimittaa ennakkotilaajille ennenkuin virallisena julkaisupäivänä 8.11.
Eipä ole Playerone noista virallisista julkasuista ennenkään välittäny..WWF Smackdow! Just Bring It, ja FFX:n sain muutamaa päivää ennen..mutta viikkoa ennen en usko.
 
Jaa, itse en ole huomannut että PlayerOnessa olis pelit mitenkään myynnissä etuajassa, ainakaan hyllyissa ne eivät tunnu olevan kuin vasta juuri julkaisupäivänä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ape
En tiedä on onko tätä mainittu mutta nyt ei se haittaa.
Suomessa peliä on jo ennakkovarattu yli 20 000 kpl.
Ja ensimäinen erä tulee suomeen jo TIISTAINA 5.11
eli ennakko varaajat voivat saada sen jo ennen perjantaita:)

Joo no ainahan kauppiaat saa sen jo muutama päivää ennen julkaisua, mutta kummiski perjantaina sitä vasta myydään ja se todennäkösesti tulee vasta perjantaina, sillä kauppiaat eivät saa myydä sitä ennen julkaisu päivää. Sama juttu pes2:n kohdalla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Joo no ainahan kauppiaat saa sen jo muutama päivää ennen julkaisua, mutta kummiski perjantaina sitä vasta myydään ja se todennäkösesti tulee vasta perjantaina, sillä kauppiaat eivät saa myydä sitä ennen julkaisu päivää. Sama juttu pes2:n kohdalla
Kyllä mä ainakin sain PES2 jo keskiviikkona varaamastani liikkeestä. Ja uskon että saan myös GTA vicecityn heti kun käyttämäni kauppa sitä varastoon saa (keskiviikko?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Kyllä mä ainakin sain PES2 jo keskiviikkona varaamastani liikkeestä. Ja uskon että saan myös GTA vicecityn heti kun käyttämäni kauppa sitä varastoon saa (keskiviikko?)

Joillakin käy säkä...:)
 
No ainakin Peliversumin uutisissa hehkutetaan että toimitukset alkavat 5.11. En sitten tiedä että tarkoitetaanko tuossa ennakkotilaajille toimittamista vai kauppiaille. Itse kuitenkin olen positiivinen sen suhteen että saisin oman kappaleeni jo 5 päivä
 
Sillä ole mitään väliä, kunhan perjantaiksi 8.11 tulee. Silloin on nimittäin koulussamme taksvärkkipäivä. Taidanpa "ostaa" tuon päivän kokonaan vapaaksi! :D Torstaina on kutsunnat, joten tulkoon mielummin perjantaina Vice City. :)
 
Tarkoitin että ensimmäinen laivalasti saapuu suomeen tiistaina. Siinä kestää tietysti lastin purkaminen ja lehettäminen kauppiaille.
Lisäksi jos olet ennakko varannut sen siinä menee yksi päivä postin kuljetuksessa. Eli aikaisintaan peli on ennakkovaaraajilla
torstaina ja kaupoissa (laillisesti) perjantaina.
 
Ainakin Mario sunshine tuli monille pari kolme päivää ennen virallista julkaisua.

Olen lähes 100% varma että saan pelini vasta maanantaina. Posti kun ei jokapaikassa kulje toivottua vauhtia.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom