Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Tuleeko kyseiset julisteet tavallisen osto systeemin messissä, vai onko tuo jokin erikoispaketti?

Varmasti tulee mukana, tulihan ykkösenkin ja kolmosen mukana, tuon julisteen toisella puolella lienee kartta.
 
Noniin, nyt on Vanhalla testattu Vice Cityä ja se on AAAH ja UUUUH :D

Pelasin "Waste the Wife"- ja "Riot"-tehtäviä sekä paria taksitehtävää + yleistä häröilyä.

Autojen ja ihmisten tekstuurit ovat parantuneet.
Piirtoetäisyys on kasvanut.

PCG-600 -moottoripyörä on w0w.

Aseista tuli testattua: lihakirves, pistooli (kuolleelta poliisilta) ja haulikko (poliisiautosta).

Tähtäys on parempi: esimerkki: Olin aseistautunut haulikolla ja ympärilläni oli vihamielisiä poliiseja ja sivullisia. Heti kun painoin tähtäysnappia, ensimmäinen lukittu kohde oli poliisi eikä vaaraton sivullinen.

En kuullut pelimusiikkia, kun DJ:n volyymit olivat sen verta lujalla.

Siinä kokemuksia nyt ainakin alkuun....(tulis jo se perjantai, AARGH)
 
Joo testasin kans tota Vanhalla (enemmän tai vähemmän päissäni, heh) ja vaikutti kyllä hiton hyvältä, varsinkin tuo tähtäyksen parantuminen oli jees. Tuntui kyllä hiukan saman kierrätykseltä, mutta eipä tuollainen pikatesti nyt vielä koko kuvaa anna. Pakkohankintahan tämä on...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Tuntui kyllä hiukan saman kierrätykseltä, mutta eipä tuollainen pikatesti nyt vielä koko kuvaa anna. Pakkohankintahan tämä on...

Juu tätä olen minäkin pelännyt, että peli tuntuu vanhan kierrätykseltä. Siitä olen aivan varma, että samanlaista WOW elämystä kuin GTA3 antoi, tämä peli ei anna. En tod. halua olla ilonpilaaja ja olen varmasti ensimmäisten joukossa perjantaina pelikaupan ovenkahvassa kiinni eli hankittavahan tämä on. Se että peli lunastaisi sille asetetut toiveet, on jo iso asia...
 
Luultavasti peli täyttää ainakin minun hypeni, uudistuksia on GTA3:seen nähden tulossa ihan kivasti.
 
Vajosin itse takaisin maanpinnalle arvostelut luettua. Nyt tiedän, mitä odottaa. Ja mitä juttuja pelistä on noilla ulkomaisilla boardeilla lukenut puhuvat ne ainakin sen puolesta, että Vice City olisi kaikin puolin GTAIII parempi.
 
Uusi kuva Vice Citystä, luultavasti mainos

VC-MAINOS

En ole varma että onko tuo virallinen...pitäisi kai kysyä Rockstarilta jos hyväksyisivät työni pelin mainoskampanjaan :D
 
Ainakin konsolinetistä tlanneiden pitäisi saada peli julkaisupäivänä. Ensimmäinen erä tulee keskiviikkona, mutta ottakaa huomioon, että peketi pitää vielä lähettää (noin kaksi päivää).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Ainakin konsolinetistä tlanneiden pitäisi saada peli julkaisupäivänä.

No jaa, ainahan nuo myyjät vakuuttelevat, mutta ei se konsolinet nyt muita postimyyntejä merkittävästi nopeampi ole...kunhan vakuuttelevat.

Peli tulee esim tilaajan asuinpaikasta riippuen. Joskus postissa tilaamasi peli saatetaan sattumalta laittaa "myöhemmin lähetettävien" laatikkoon...ei siis kannata liikaa odottaa...mutta kyllä varmasti tuskan irvistys nousee kasvoille kun olet iskunut keskellä eteisen lattiaa jo 6 tuntia eikä peli vain tule...ja pian onkin jo nukkumaanmeno edessä ja ajattelet "no, saan sen sitten maanantaina"
 
Hypeä on paljon kyllä liikkeellä, mutta uskon olevani täysin tyytyväinen peliin kun sitä on päivän kaks pelannut

varmaan suurin syy miksi gta3 ei enään kiinnosta on että kaikki paikat on koluttu, pelattu ja jotain parempaa on tulossa, joten Vice City uudistuksineen tulee olemaan taattua herkkua..
 
Voi voi kun muistelee sitä suurta hypeä ennen GTA3:n julkaisua.. Palauduin maanpinnalle viimeistään sitä pelatessa. Olihan se jotain ennenkokematonta mutta ei siellä ollut esim. "niin paljon hienoja autoja" kuin olin kuvitellut. Mutta kyllä suuresta hypestä huolimatta GTA3 lunasti ainakin suuren osan odotuksista. Nyt olen jättänyt hypettämisen muiden iloksi/suruksi, mitä nyt vähän lukenut VC-uutisointia sieltä sun täältä ja katsellut kuvia. Joten, luulen että GTA Vice City tulee olemaan minun kohdalla peli-ilon riemujuhlaa.
 
Kävin tänään tilaamassa Konsolinetistä. Siellä sanottiin, että kaikki on mennyt. Yritetään saada lisää julkaisupäiväksi. P2L lehden mukaan peliä on ennakko tilattu 4 miljoonaa kappaletta, joten se on jo nyt yksi eniten myyneitä PS2 pelejä. Meneeköhän kymppi rikki? Super Mario 64 jäisi kakkoseksi. Tai 40 miljoonaa. Super Mario Bros. jäisi kakkoseksi. Tuskin, mutta paljon tämä tulee myymään, koska se on myynyt paljon jo nyt.
 
Ovat kuulemma "helpottaneet" autojen ajettavuutta,... voi ziisus sentään !! Toivottavasti ei niin paljon että alkaa häiritä. GTA3:ssa oli just sopiva...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Ovat kuulemma "helpottaneet" autojen ajettavuutta

Miten sitä voi enää Gta3.sta parantaa?

Kun Gta3 ilmestyi niin ajaminenkin piti opetella, Vc.ssä ei taida olla enää sitä ongelmaa.
Gt3 ajotuntuma on syöpynyt niin hyvin selkärankaan, että tuskin ruuhkat Vice cityssä enää kauhistuttavat. Paitsi kaksipyöräisellä ajettaessa :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom