Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
-Täysin uusiksi tehty pelimoottori
Yeah right, uusi peli moottori ja kaikki tuo valmiiksi about vuodessa...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
-Täysin uusiksi tehty pelimoottori
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Yeah right, uusi peli moottori ja kaikki tuo valmiiksi about vuodessa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Joitain kuvia esitteillä täällä osa uusia/vanhoja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
-Pystyykö PS2 enää pyörittämään tuommoista dataa yskähtelemättä?
-Miksi pelimoottori on kokonaan uusi? Alkuperäinen oli ihan hyvä.
-Miten peli voi ilmestyä noin nopeasti? Toivon hartaasti ettei sille käy kuten kävi Driver 2:lle. Ai mikä Driver 2? Just niin!
Öh, ei. Eiköhän kaikki täällä tiedä, että GTA3:t (niin Vice kuin alkuperäinenkin) käyttävät Renderwarea, joka on ns. middlewarea. Kyseessä ei ole valmis moottori, vaan enemmänkin alusta, jonka päälle rakennetaan itse moottori. Mitä olen ymmärtänyt, niin Renderwarea ei voi verrata esim. LithTechiin taikka iD:n pelimoottoreihin, koska ne ovat paljon enemmän valmiimpia alustoja. Koska se on jätetty paljon avoimemmaksi, Renderwaren etuna on se, että se soveltuu hyvin mahdollisimman erilaisiin peleihin (esim. THPS ja Burnout), toisin kuin esim. vaikkapa Quake 3 -moottori.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ht7z
Te ette taida sitten paljoa tietää, itse engine ei ole edes koko tiimin tekemä... sillä on aivan omat kehittäjänsä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
...viimein julkaistu
http://www.rockstargames.com/vicecity/
Kyllä toi traileri näyttää sen verta hienolta, etten yhtään ihmettelis vaikka suurin osa noista huhuista pitää paikkansa...
Ainakin siellä rullaluisteltiin ja kerrottiin että golf- kärryillä pääsee ajeleen...
sekä sitten helikopterilla!
Muutenkin tosi hienon näkönen!!
Ja asevalikoimissa oli ainakin moottorisaha, veitsiä, uusia aseita , ja (ruuvimeisseli??)
Moottoripyöristä ja autoista on filmin pätkiä, mistä näkee kuinka hieno toi peli on...
Pakko ostaa heti kun toi vaan ilmestyy!!