Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA Vice City hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Mä en usko ainekaa mitää ennenku on pelannu jotai ennakkoversiota. Älkää uskoko tekää, ni eipähä sitte petytä :o

Te ette taida sitten paljoa tietää, itse engine ei ole edes koko tiimin tekemä... sillä on aivan omat kehittäjänsä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Joitain kuvia esitteillä täällä osa uusia/vanhoja.

Hyvä linkki. Paljon (minulle) uusia kuvia ja informaatiota.

Upea tuo baari keskellä uima-allasta :)
Tästä voinee päätellä? että päähenkilö osaa uida.

Autojen reenkaatkin voi tosiaan puhkoa ja poliisitkin käyttävät tätä ominaisuutta hyväkseen. Eli osaavat muutakin kuin täysillä päin taktiikan.

Nyt on kyllä semmosta hypetystä että huh huh! TOIVOTTAVASTI pelitiimi on pysynyt järjissään , eikä ole haukannut liian suurta palaa jo valmiiksi kermalla kuorrutetusta kakusta. Sen verran hyvältä vaan kuulostaa tuo Vice city, että alkaa epäilyttämään...

Mulle ainakin olis kelvannut ihan sama GTA3 uusilla ajoneuvoilla ja kaupungilla. Pelattavuudessa ja grafiikassa ei ole ollut mun mielestä mitään vikaa. Eikä varsinkaan pelin laajuudessa! Vieläkin palaan mielelläni Liberty cityn kaduille kaahailemaan. Ehdottomasti mielestäni maailman paras peli.

Seuraavat asiat Vice cityn tiimoilta askarruttavat ainakin minua:

-Pystyykö PS2 enää pyörittämään tuommoista dataa yskähtelemättä?

-Miksi pelimoottori on kokonaan uusi? Alkuperäinen oli ihan hyvä.

-Miten peli voi ilmestyä noin nopeasti? Toivon hartaasti ettei sille käy kuten kävi Driver 2:lle. Ai mikä Driver 2? Just niin!

-Onko Vice cityssä jo liikaa kaikkea?

Eip auta kuin odotella kieli pitkällä toivoen parasta, peläten pahinta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

-Pystyykö PS2 enää pyörittämään tuommoista dataa yskähtelemättä?

Peli on varmaan jaettu GTA3:n saarien kokoisiin alueisiin, joten tuon ei pitäisi tuottaa enempää ongelmia.

-Miksi pelimoottori on kokonaan uusi? Alkuperäinen oli ihan hyvä.

Alkuperäinen ei todellakaan ollut hyvä, mutta tuskin sitä on lähdetty vaihtamaan. Vähän vain viilailtu sieltä täältä.

-Miten peli voi ilmestyä noin nopeasti? Toivon hartaasti ettei sille käy kuten kävi Driver 2:lle. Ai mikä Driver 2? Just niin!

Koska engine oli jo valmiina, joten tekijät voivat keskittyä pelkän sisällön tuottamiseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ht7z
Te ette taida sitten paljoa tietää, itse engine ei ole edes koko tiimin tekemä... sillä on aivan omat kehittäjänsä.
Öh, ei. Eiköhän kaikki täällä tiedä, että GTA3:t (niin Vice kuin alkuperäinenkin) käyttävät Renderwarea, joka on ns. middlewarea. Kyseessä ei ole valmis moottori, vaan enemmänkin alusta, jonka päälle rakennetaan itse moottori. Mitä olen ymmärtänyt, niin Renderwarea ei voi verrata esim. LithTechiin taikka iD:n pelimoottoreihin, koska ne ovat paljon enemmän valmiimpia alustoja. Koska se on jätetty paljon avoimemmaksi, Renderwaren etuna on se, että se soveltuu hyvin mahdollisimman erilaisiin peleihin (esim. THPS ja Burnout), toisin kuin esim. vaikkapa Quake 3 -moottori.

No joo, jäpinät sikseen :D Tarkoitin vain tällä, että kyllä Rockstar on tehnyt ison osan itse moottorista.

Pakko sanoa, Vice City kyllä kuulostaa helvetin hienolta. Lieneekö tämä peli vihdoin se minkä takia jaksan mennä kauppaan ostamaan tuon ihmemasinaan (eli PS2:n)... Ehkä.

Re: Official Web Site

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
...viimein julkaistu :D

http://www.rockstargames.com/vicecity/

Kyllä toi traileri näyttää sen verta hienolta, etten yhtään ihmettelis vaikka suurin osa noista huhuista pitää paikkansa...
Ainakin siellä rullaluisteltiin ja kerrottiin että golf- kärryillä pääsee ajeleen...
sekä sitten helikopterilla!
Muutenkin tosi hienon näkönen!!
Ja asevalikoimissa oli ainakin moottorisaha, veitsiä, uusia aseita , ja (ruuvimeisseli??)
Moottoripyöristä ja autoista on filmin pätkiä, mistä näkee kuinka hieno toi peli on...
Pakko ostaa heti kun toi vaan ilmestyy!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hei onks täällä ketään cratediggeria, joka vois kertoo mulle mikä toi biisi on mikä tossa trailerissa soi?

Ai saatana, että näyttää hyvältä. Art deco -tyyliset talot, neon-valot, 80-luvun ajokit, rantamisut, musiikki... arvatkaas mitä, meitsi taitaa ostaa PS2:n :)

Biisin nimi muuten kiinnostaisi muakin.

Lopettakaa toi jo ihmiset :D! Ei tätä jaksa kohta enää! Ensin ei näy kuin pari hassua kuvaa ja nyt meitä rökitetään jo lukuisilla videoilla. Onneksi tuo peli on jo ennakkotilattu, ettei pettymyksiä pelin saannin kannalta luultavasti kauheasti ilmene.

Aaaargggh! Nyt alko sitten parin kuukauden tuskanen odottelu, toivottavasti ilmestyy ajallaan.
Computer and videogames saitilla oleva prätkävideo näytti ja kuulosti todella hyvältä.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom