Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dmz

New Member
Eli pidetään tämä ja gta3 topic erillään. Tänne kaikki topicin mukaiset jutut.
 
Niin, kysyisin tästä tehtävästä Grand Theft Auto (joka tehdään Kenji Kasenille)... Minulla on vähän vaikeuksia ehtiä viemään kaikki 3 autoa sen kuuden minuutin aikana. Onko tässä ainoa mahdollisuus sitten opetella kartta ulkoa, vai mihin suuntaan kannattaa ekaksi lähteä??
 
vastauksia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Niin, kysyisin tästä tehtävästä Grand Theft Auto (joka tehdään Kenji Kasenille)... Minulla on vähän vaikeuksia ehtiä viemään kaikki 3 autoa sen kuuden minuutin aikana. Onko tässä ainoa mahdollisuus sitten opetella kartta ulkoa, vai mihin suuntaan kannattaa ekaksi lähteä??

Niin tuota eihän tähän varsinaisesti mitään täyttä läpipeluuohjetta ole, mutta voisin sanoa näin tylsästi, että kyllä se läpi menee, kun tarpeeksi monta kerta yrittää. Itse läpäisin ko. missionin toisella yrittämällä.

Yritä vaan väistellä vastaantulevaa liikennettä ja kaduilla olevia esteitä rallikuskin tavoin, ettei joudu korjailemaan autoa, jolloin menettää hieman aikaa.

jep. :cool:

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Huorissa kannattaa käydä avoautolla, health nousee suoraan 125.

toi oli uutta, eli ajetaanko siinä jonkun huoran viereen ja sitten nousee healthi, joutuuko siitä maksaa (eli onko se huoraamista)?
 
Pakko oli testata niitä koodeja, ja nyt on onkelma.
Mistä saa ihmiset taas normaaleiksi?
Kokeilin koodeja "ihmiset tappelee keskenään" ja "kaikki vihaavat sinua".
Nyt en saa niitä koodeja pois päältä! Uudelleen kirjoittaminen ei auta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe


toi oli uutta, eli ajetaanko siinä jonkun huoran viereen ja sitten nousee healthi, joutuuko siitä maksaa (eli onko se huoraamista)?

Aja yöllä red light alueelle (ei tarvi olla avoauto), pysähdy horatsun viereen, niin se tulee kyytiin. Aja sen horatsun kanssa omalle kämpälle, joilloin auto rupee heilumaan ja huojumaan. Kohta energia ponnahtaa 125:een, akka häipyy autosta ja menetät hieman rahaa.
Jos olet pelimies, isket lutkan katuun pesismailalla ja keräät rahat takaisin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Niin, kysyisin tästä tehtävästä Grand Theft Auto (joka tehdään Kenji Kasenille)... Minulla on vähän vaikeuksia ehtiä viemään kaikki 3 autoa sen kuuden minuutin aikana. Onko tässä ainoa mahdollisuus sitten opetella kartta ulkoa, vai mihin suuntaan kannattaa ekaksi lähteä??

Mulla jäi pari minuuttia aikaa... Hae se mafian auto sieltä ekalta saarelta sen mafiapomon (jonka olet just tappanut) talon pihalta. Niitä mustia liekki-autoja (cartel cruiser??) löytyy pörräämästä samalta saarelta sen puhelinkoppimestan läheisyydestä, mistä sai sen "turismo" autokisa tehtävän. Se viimeinen valkopunanen jakuza auto löytyy stauntonilta, vaikka sen kenjin siskon pihalta, tai liikenteestä siitä läheisyydestä.

Ja kyllähän se helpottaa kun osaa mestat ulkoa;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan norojan


Mulla jäi pari minuuttia aikaa... Hae se mafian auto sieltä ekalta saarelta sen mafiapomon (jonka olet just tappanut) talon pihalta. Niitä mustia liekki-autoja (cartel cruiser??) löytyy pörräämästä samalta saarelta sen puhelinkoppimestan läheisyydestä, mistä sai sen "turismo" autokisa tehtävän. Se viimeinen valkopunanen jakuza auto löytyy stauntonilta, vaikka sen kenjin siskon pihalta, tai liikenteestä siitä läheisyydestä.

puhutte eri tehtävästä (tossa sun ei oo ees aikarajaa:p ), toi tehään niille reggae hepuille!

Ja ne ei oo cartel cruisereita vaan jotain stallioneita
 
Saattaahan tuo olla,muisti pätkii kun ei ole muutamaan päivään pääsyt pelaamaan, kun on mylly vaihdossa. Mitä helvetin autoja siinä sitten kuskattiin, sen muistan vaan, että vitullinen kiire oli olevinaan, mutta aikaa jäi kuitenkin tuon verran yli... ? Eli oon sen kuuden minuutin tehtävän tehny, nyt en kyllä tajua taas mistään mitään...

Kiitos oikaisusta!
 
Mun mielest koodit ovat ihan jostain. Kyllä GTA3:sessa ase koodi on välillä hieno. Tappaa vain porukkaa. Mutta tehtävissä tämä mies ei koodeja kaipaa.
 
Re:Gta3

Kyllähän esim. asekoodia voi käyttää jos haluaa mahdollisimman suuren Wanted-Levelin taikka asu-koodia jos mielestäsi äijä näyttää tylsältä taikka sään selvennystä jos ei nää kunnolla, mutta nämä koodit ovat vain pieniä, mutta tasokoodeja en tule hyväksymään missään tapauksessa! Myös rahakoodi on tyhmä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


Aja yöllä red light alueelle (ei tarvi olla avoauto), pysähdy horatsun viereen, niin se tulee kyytiin. Aja sen horatsun kanssa omalle kämpälle, joilloin auto rupee heilumaan ja huojumaan. Kohta energia ponnahtaa 125:een, akka häipyy autosta ja menetät hieman rahaa.
Jos olet pelimies, isket lutkan katuun pesismailalla ja keräät rahat takaisin.

Tarkoitin sitä että jos health on alunperin vaikkapa 40. Sitten menet huoriin (avoautolla), niin se nousee suoraan 125. Ilman avoautoa se jää johonkin 60-80 paikkeille.
 
Kokeilkaapa näitä koodeja yhtäaikaa: alas,ylös,vasen,ylös,x,r1,r2,L2,
L1. ja r2,r1,kolmio,x,L2,L1,ylös,alas.

sitten koitat selvitä hengissä kauemmin kuin minuutin.
 
Minä ymmärrän tavallaan jotain koodeja. En taso/raha koodeja, mutta jos pelin kanssa haluaa pitää hauskaa niin silloin jotkut koodit käy.

GTA3:ssa en ole koodeja kokeillut, kokeilen sitten kun muuten peli kyllästyttää.


Tuosta Grand Theft Auto tehtävästä. Kannattaa etsiä nopea-auto jolla ajat ensimmäisen auton luo.
Aja jokaisella autolla niin lujaa kuin voit, kolhut voi korjata Pay´n Spray:ssa, joka on tallin vieressä.

Minä kolhin kaikki kolme autoa, silloin kun olin ajamassa niitä siihen talliin, ja silti pääsin läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Kokeilkaapa näitä koodeja yhtäaikaa: alas,ylös,vasen,ylös,x,r1,r2,L2,
L1. ja r2,r1,kolmio,x,L2,L1,ylös,alas.

sitten koitat selvitä hengissä kauemmin kuin minuutin.
Hauskanpitoon tää koodi onkin.
 
Ja taas pikku kysymys... Miten tästä a drop in the oceanista oikein selviää?? Saan kyllä kerättyä lentokoneen jättämät paketit, mutta FBI -tyypit tappavat minut joka kerta. Aika p*skamainen juttu tuollainen wanted -levelin yhtäkkinen nousu :mad: Pitäisiköhän luovuttaa, ja käyttää koodeja eka kerran...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Ja taas pikku kysymys... Miten tästä a drop in the oceanista oikein selviää?? Saan kyllä kerättyä lentokoneen jättämät paketit, mutta FBI -tyypit tappavat minut joka kerta. Aika p*skamainen juttu tuollainen wanted -levelin yhtäkkinen nousu :mad: Pitäisiköhän luovuttaa, ja käyttää koodeja eka kerran...

Ei se niin vaikea ole.
Ota iso ja painava auto (Barracks OL, Paloauto etc.)
Aja sillä laiturille ja mene veneeseen. Tiputa lentokone ja sen jälkeen helilopteri. Aja takaisin sille laiturille josta otit veneen.
Hyppää autoon jolla tulit, ja aja sinne minne pitää.

Kun on iso rekka alla, niin FBI ei mahda mitään.
 
Lol, täytyy kyllä arvostaa näitä vaihtoehto ratkaisuja; kaikki varmaan tietävät sen alkupään tehtävän jossa saa käsikranaatteja ja pitää tuhota kolme kuorma-autoa? Noh, käsikranuilla homma ei ole kauhean helppo mutta kaverini keksi todella helpon ratkaisun: varastaa ensin auton ja sitten hajottaa sen itse (ei pitäisi olla kovin vaikeaa). Lol, hoituuhan se tavoite noinkin. ;)
 
A drop in the oceanista selviää myös siten että ottaa vaikka sen Yakuza-auton siitä pihasta, ja ajaa sprayshoppiin (se on noin korttelin päässä laiturista, siellä parkkitalon takana)
 
Ylös Bottom