Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
No, onko kukaan vetänyt 100 % läpi. Tuleekohan mitään extraa ?

Mä oon kuullu joskus että siitä sais Fairy-vanin, sen pitäis olla Portlandin piilopaikassa. En tiedä onko totta, mutta joku joka on mennyt 100% läpi voi varmaan kommentoida.:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rumpo


Mä oon kuullu joskus että siitä sais Fairy-vanin, sen pitäis olla Portlandin piilopaikassa. En tiedä onko totta, mutta joku joka on mennyt 100% läpi voi varmaan kommentoida.:confused:

Keiju-kaara!? what the fuck!? en ole koskaan kuullutkaan semmoisesta. :confused:

muuten... mikä olisi helpoin keino saada limusiini?
 


Keiju-kaara!? what the fuck!? en ole koskaan kuullutkaan semmoisesta. :confused:

muuten... mikä olisi helpoin keino saada limusiini?

Staunton islandilta ja Shoreside walesta niitä limoja löytyy.

Ootteko muuten huomannu että siloin kun itselläsi on joku auto niin niitä samanlaisia autoja liikkuu ympärillä kaikkein eniten.
Jos vaikka varastat bansheen niin niitä tulee kaupungille ihan kivasti.
 
Miks kaikki menee sen sayonara salvatore tehtävän noin vaikeesto snipuilemalla tai taistelemala.
Mimä ainaki menin niin, että menin sinne vastapäisen talon katolle ja paiskasin sieltä polttopullon sinne autojen sekaan kun salvatore tuli ulos.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Miks kaikki menee sen sayonara salvatore tehtävän noin vaikeesto snipuilemalla tai taistelemala.
Mimä ainaki menin niin, että menin sinne vastapäisen talon katolle ja paiskasin sieltä polttopullon sinne autojen sekaan kun salvatore tuli ulos.:D
Siis onhan sniputtaminen paljon tarkempaa ja helpompaa hommaa listiä se kun heittää m.coktailia.
 
Rupesin pelaamaan pelaamaan peliä uudestaan läpi ja tavoitteena olisi 100%. Olen vielä Portlandissa ja semmonen tuli mieleen, että onko mahdollista suorittaa kaikki tehtävät, kun Tonyn limusiinikeikan jälkeen jäljelle jää vain Salvatoren toimeksiannot. Eli olisiko Joeyllä ollut vielä jotain hommia, ainakin ennen limusiinikeikkaa J vielä näkyi kartassa?

En jaksanu kattoo oliko tästä aiemmin puhetta...:rolleyes:
 
Ylös Bottom