Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

Niin saakin mutta eka pitää "avata" kolmos kenttä.Sen jälkeen saa armeijan vaikka ykkös kenttään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Releaser
No johan löysin. Cheetah on selkeä Ferrari Modena. En oo kyllä ikinä aikasemmin moisella ajanu, mutta noita alkoi ilmestyä, kun ajelin Flatbedillä. :confused:
flatbed on pelin paras rymistely auto:))
 
Demolition Derby

Tosiaan, jos peltiä haluaa pistää pakettiin niin parhaat työkalut on kyllä Flatbed, Barracks OL (Tosin en tiedä onko näillä kahdella eroa kestävyydessä tms.), Trashmaster, Coach, FireTruck, ainakin.
:D
Tietysti kaikennäköset omakeksimät sarjamurhaajaskenaariot on huvittavia :p
 
Joo, mutta mahtaisikohan paloauto olla kestävin heti tankin jälkeen. Muuten aika outo juttu on, että tankkia saa ampua raketeilla ja M-16:sta eikä sille käy mitenkään, mutta kun heittää yhden hyvin tähdätyn molotovin tekee se tankista selvää. Kaikki muut autot paitsi tankki kestävät, tai siis hajoavat vasta kahdesta tai enemmästä.
 
Mistä löytyy flatbed. Portlandissa kerran näin, mutta en tiennyt niista autotalleista vielä mitään, joten sinne jäi.
 
miten sen dodon lentäminen onnistuu?? mä en oo pysyny ilmassa kuin 17 sekuntia.
 
Dodolla lentäminen

HAhahhahahah!!! Vain 17 sekuntia! Joo, sori, mutta se on pieni luku verrattuna mun lentoennätykseen, jonka tein tänään. 2968 sekuntia. Pistäkäähän paremmaksi. Käy kyllä harmittamaan että 3000 sekunnin raja ei rikkoutunut.:cool:
 
Re: Dodolla lentäminen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Half-Man
HAhahhahahah!!! Vain 17 sekuntia! Joo, sori, mutta se on pieni luku verrattuna mun lentoennätykseen, jonka tein tänään. 2968 sekuntia. Pistäkäähän paremmaksi. Käy kyllä harmittamaan että 3000 sekunnin raja ei rikkoutunut.:cool:

Joku tyyppihän oli lentänyt 2 vuorokautta, siis ajallisesti.
Kokoaikaa ei ollut koneen vieressä istunut, vaan elänyt tavallista elämää nukkunut jne.
 
Apua GtA3

Mä en pääse S.A.M jälkeistä tehtävää läpi, kun Yakuzan työmaa tukikohtaa menee. Niin siellä on lappu jossa kerrotaan että se naispomo on kidnapattu. No mä meen Shore Side Valleyhin ja multa otetaan aseet pois. Se kohta on ihan helppo, mutta kun menee sinne minne helikopteri meni. Niin siellä alkaa vaikeudet. Ne vastustajat saa ihan helposti tapettua. Mutta sitten se muija huutaa Get this thing airborne. Ja se helikopteri lähtee ilmaan. No mä meen sinne ylös pelastamaan Marian ja sitten se helikopteri pyörii siellä ylhäällä. Niin sitten täytyy tehdä:confused:
 
Re: Re: Apua GtA3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay


Nappaa sinko ja ammu kopteri alas.

Myös M16 on hyvä, itse en ainakaan löytänyt sinkoa sieltä, vaikka varmaan se jossain olikin.
Kannataa hoidella se kopteri melkein ekana alas, sillä se pysäyttää ajan kulumisen.
 
Re: Apua GtA3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Osmo
Mä en pääse S.A.M jälkeistä tehtävää läpi, kun Yakuzan työmaa tukikohtaa menee. Niin siellä on lappu jossa kerrotaan että se naispomo on kidnapattu. No mä meen Shore Side Valleyhin ja multa otetaan aseet pois. Se kohta on ihan helppo, mutta kun menee sinne minne helikopteri meni. Niin siellä alkaa vaikeudet.

Kyllä on vaikea tehtävä kertakaikkiaan. Ei tunnu tuota hekoa saavan ammutuks millään muulla kuin singolla, mistähän sen löytäs... aikaisemmalle saarellahan se olis mutta aika ei riitä.
 
Re: Re: Apua GtA3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fernandez


Kyllä on vaikea tehtävä kertakaikkiaan. Ei tunnu tuota hekoa saavan ammutuks millään muulla kuin singolla, mistähän sen löytäs... aikaisemmalle saarellahan se olis mutta aika ei riitä.
Tuo on loppujen lopuksi aika helppo tehtävä. Singon saa ylhäältä sen rakennuksen päältä. Ensin tietenkin kannattaa tappaa kaikki muut sieltä padolta (paitsi tietenkään mariaa). Cartel-kartanon autotallista saa vielä suojaa, eli sekään ei pääse loppumaan. Ja aikaa säästää paljon kun lähtee sieltä kartanosta oikealle päin. Juuri ennen sitä siltaa käänny viimeisen talon portista sisään ja ja heti vasempaa(varo ettei auto kaadu). Ja singolla pitää olla tarkka, koska siinä on vain 3 panosta. Niin ja padolle johtavan tien reunalta saa snaipperin.
 
uzi money

Mitenköhän tuon uzi money -tehtävän (shoreside valen puhelin) saa läpi, kun aika loppuu aina kesken?
 
Rampage

Olisi 2 kysymystä:

1. Mille levelille ambulanssi tehtävät pitää vetää että saa loputtoman juoksun?

2. Onko mitään tipsejä miten ne saa ajettua, kun se abmulanssi räjähtään aina siinä 8. levelin paikkeilla?
 
Ylös Bottom