Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä menin taksilla vähän yli 50 tehtävää putkeen ja olisin voinut vielä jatkaa. Sitä voi välillä korjata.

Tankki ei kellu

Kun pääsin juonen läpi, minulle jäi vielä 30 tehtävää mentäväksi. Eli paljon on vielä pelattavaa.

Tietääkö joku:
Mitä tapahtuu kun saa kaikki unique jumpit?
Entäs jos saa 100% läpi?
Tai kaikki tehtävät?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lenin
Menin pelin läpi eilen, mutta missioneja jäi vielä n.9 menemättä.
Ei ole harmainta aavistusta mistä ne löytyy. Mitä puhelin tehtäviä olette läpäisseet ?

Hmm, et ole tainnut pelata kaikkia kunnon tehtäviä läpi, eli esim. jos jätit alussa vaikka muutaman Joey-tehtävän suorittamatta, niin ainut tapa saada ne taitaa olla pelata peli uudestaan alusta.
 
mistähän paikoista ootte löytäny unique jumppeja...
oon löytäny 18 ja kaks uupuu... portlandista oon löytäny 7, stauntonista 4 ja shoresidesta 7...
oisko tuolla stauntonissa enempi?
 
Mun ainoa tavoite on päästä tonne obervatoriolle! En tiiä miten sinne pääsee, mutta luultavasti sitten kun peli on menty täysin läpi.. Ilmoittakaa jos pääsette sinne.
 
Saako noiden "jengien" vihamielisyyden omaa äijää kohtaan jotenkin poistettua?

Yritä nyt rauhassa etsiä hyppyjä, hidden packageja yms. kun heti tulee luotia jos näkyy triadeja, mafiosoja tai kolumbialaisia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Toinen keino on se, että menet sen vastapäätä olevan rakennuksen katolle, ja pamautat sniper riflellä Salvatorelta aivot pihalle :D

Heh, mä tapoin sen silleen, että pöllin ambulanssin, ja parkkeerasin sen sinne Salvatoren clubin tielle. Otin vielä ne MafiaSentinelit ja parkkeerasin ne siihen viereen. Salvatoren auto tulee ja jää siihen. Kranu vaan ja Sayonara!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JMJ
Mun ainoa tavoite on päästä tonne obervatoriolle! En tiiä miten sinne pääsee, mutta luultavasti sitten kun peli on menty täysin läpi.. Ilmoittakaa jos pääsette sinne.

Mul ei tuu mitään observatoriota mieleen, mistä päin pelii semmonen löytyy ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SuperMies


Mul ei tuu mitään observatoriota mieleen, mistä päin pelii semmonen löytyy ?


Löytyy shoreside valen "kukkuloilta" sinne taitaa olla mahdoton päästä..
 
Jees olisin sellaista vaan kysyny, että miten olette suorittanu sen Decoy tehtävän, jossa pitää sillä panssariautolla painella kyttiä/armeijaa karkuun noin kolmisen minuuttia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kurkinen
Jees olisin sellaista vaan kysyny, että miten olette suorittanu sen Decoy tehtävän, jossa pitää sillä panssariautolla painella kyttiä/armeijaa karkuun noin kolmisen minuuttia?

Lentokentälle vaan kaahailemaan niin ei pitäis olla kovin vaikea homma.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kurkinen
Jees olisin sellaista vaan kysyny, että miten olette suorittanu sen Decoy tehtävän, jossa pitää sillä panssariautolla painella kyttiä/armeijaa karkuun noin kolmisen minuuttia?

Itse ajoin panssariauton siihen tunneliin, jonka kautta voi mennä Portlandiin ja Staunton Islandiin... Sinnehän eivät pääse helikopterit eivätkä tankit, joten helpolla pääsee :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
mitä boonusta saa kun toimittaa kaikki halutut autot sinne ekan saaren satamaan?

Muistaakseni jotain $200.000 ja 16 GTA pickup:ia (saat yhden kappaleen jokaista sinne kuskaamasi autoa halutessasi).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
mitä boonusta saa kun toimittaa kaikki halutut autot sinne ekan saaren satamaan?

Tähän liittyvä kymysys:

Mistä Mr. Whoopee -jäätelöauton oikein löytää?
En ole niitä nähnyt kuin yhdessä tehtävässä, missä sillä piti itse ajella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter


Tähän liittyvä kymysys:

Mistä Mr. Whoopee -jäätelöauton oikein löytää?
En ole niitä nähnyt kuin yhdessä tehtävässä, missä sillä piti itse ajella.

Peli tuntuu arpovan mitä autoja on milloinkin kadulla. Sen löytää sitten kun sen löytää, itse en nähnyt ainuttakaan todella pitkään aikaan, sitten niitä oli yhtäkkiä vaikka kuinka monta liikenteessä. Sama juttu Securicar:n kanssa.

Oisko jollain muuten vinkkiä tankin pöllimiseen? Pääsin jo kerran sisälle mutta toinen tankki ajoi kylkeen ja ruutuun tuli "Busted", vaikka en nähnyt kenenkään tulevan sisään/vetävän mua ulos.
 
Kui se keikan voi setviä missä pitää ampua kasipallon tieltä äijiä että se voi räjäyttää laivan vai pitääkö siinä olla vitun nopee?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juzecko
Kui se keikan voi setviä missä pitää ampua kasipallon tieltä äijiä että se voi räjäyttää laivan vai pitääkö siinä olla vitun nopee?

kömmit siinä vieressä olevan rakennukse katolle ja ammuskelet sieltä sniperillä kasipallolle tien puhtaaks...aikas nopeesti/tarkasti ne äijät tarvii hoidella...
 
Mr. Whopeen löytää tietääkseni vain hyppäämällä Firetruck:iin ja tekemällä sammutustehtäviä (Portlandissa siis). Mr. Whopee on muistaakseni 6. tai 7. sammutettava, tämä saattaa tosin vaihdella. Kun olet sammuttanut Mr. Whopeen, niin hyppäät vain ulos paloautosta ja pöllit jädeauton.
 
saahan sitä välillä vähän leikkiä saahan.. :)

Jos tehtävä menee persiilleen niin sitten vähän pimpelipom ja ohops tuli parit aseet ja eikun räiskimään ja kattoo kuinka kauan pysyy hengissä.. kunnes aletaan taas vakavasti tekemään tehtäviä..
 
Jossei laivanräjäytystehtävä muuten ala onnistuakseen, niin sieltä sataman sisäänkäynnin suunnalta löytyy hidastuspillereitä joilla homman pitäisi helpottua.
 
Ylös Bottom